ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki innych postępowa

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania 3 budynków na świetlice wiejskie w miejscowościach Koczarki, Muławki, Pręgowo, gmina Kętrzyn. Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania 3 budynków na świetlice wiejskie w miejscowościach Koczarki, Muławki, Pręgowo, gmina Kętrzyn.

Szczegóły informacji

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania 3 budynków na świetlice wiejskie w miejscowościach Koczarki, Muławki, Pręgowo, gmina Kętrzyn.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Wspólfinasowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 Działanie " Odnowa i rozwój wsi"

Nr UZP: 60333-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-04-08 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-04-08 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn

Ogłoszono dnia: 2010-03-19 przez Marek Lemieszek

Treść:

RGG.341-27/10

Kętrzyn: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania 3 budynków na świetlice wiejskie w miejscowościach Koczarki, Muławki, Pręgowo, gmina Kętrzyn.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie,
tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania 3 budynków na świetlice wiejskie w miejscowościach Koczarki, Muławki, Pręgowo, gmina Kętrzyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
      1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania 3 budynków na świetlice wiejskie w miejscowościach Koczarki, Muławki, Pręgowo.
      2. CPV 45262700-8 Przebudowa budynków
                   45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
                   45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych
                   45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
                   45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
                   45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń
                   45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
                   45262660-5 Usuwanie azbestu
                   45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
     3.Przedmiot zamówienia obejmuje:
       3.1. Budynek w miejscowości Pręgowo: zmiana sposobu użytkowania części budynku gospodarczego na świetlicę wiejską; zakres prac obejmuje w szczególności wydzielenie pomieszczenia świetlicy, wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, wydzielenie pomieszczeń sanitarnych, w tym dodatkowego pomieszczenia WC dla osób niepełnosprawnych, wykonanie nowych posadzek i okładzin ściennych, stropu podwieszanego, wykonanie nowych dojść do budynku i zagospodarowanie terenu, wymiana pokrycia z utylizacją pokrycia z płyt azbestowo- cementowych, wykonanie przyłączy wod.-kan. oraz instalacji elektrycznych i sanitarnych.
       3.2. Budynek w miejscowości Muławki : zmiana sposobu użytkowania części budynku dawnej szkoły na świetlicę wiejską; zakres prac obejmuje w szczególności wykonanie pomieszczeń sanitarnych w tym dla osób niepełnosprawnych, przyłączy wod.-kan., podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych posadzek i okładzin ściennych, wykonanie dojścia do budynku-chodnika,  w tym podjazdu dla osób niepełnosprawnych, instalacje elektryczne i sanitarne.
      3.3 Budynek w miejscowości Koczarki : zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej hydroforni na świetlicę wiejską; zakres prac obejmuje w szczególności wykonanie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie pomieszczeń sanitarnych, wykonanie nowych posadzek i okładzin ściennych, stropu podwieszanego, wykonanie dojścia do budynku i zagospodarowanie terenu, instalacje sanitarne, elektryczne, CO, wykonanie ogrodzenia, wymiana pokrycia dachu, wykonanie przyłącza wodociągowego.
   4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 3 do SIWZ Przedmiar robót
    5. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi 3 lata od dnia odbioru końcowego.
    6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazują dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Zastosowanie takich materiałów i urządzeń wymaga wcześniejszego wykazania przez wykonawcę, iż są one równoważne wobec materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
    7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o wartości do 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
    8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na wybraną część (części) zamówienia. Wszelkie roboty dotyczące danego budynku spośród budynków wymienionych w pkt 3.1, 3.2 i 3.3 stanowią odrębną część zamówienia i tylko na takie części zamówienia można składać ofertę częściową..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o wartości do 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00-8, 45.40.00.00-1, 45.26.12.10-9, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9, 45.34.20.00-6, 45.11.27.10-5, 45.26.26.60-5, 45.23.32.22-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
   1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :
      - na część zamówienia określoną w rozdziale 1 SIWZ pkt 2.1 - 3 000,- zł (słownie: trzy tysiące);
      - na część zamówienia określoną w rozdziale 1 SIWZ pkt 2.2 - 1 000,- zł (słownie: jeden tysiąc);
      - na część zamówienia określoną w rozdziale 1 SIWZ pkt 2.3 - 3 000,- zł (słownie: trzy tysiące);
   2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
     1) pieniądzu,
     2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     3) gwarancjach bankowych,
     4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
     5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
   3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
   4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Nr 15 1020 3541 0000 5502 0145 8546 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
   5.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, w kancelarii pok. 16 lub dołączyć do oferty.
   6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy..
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na przebudowie, budowie lub remoncie budynku;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na przebudowie, budowie lub remoncie budynku;

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności:
    -konstrukcyjno-budowlanej,
    -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
    -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    -drogowej,

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
      - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
      - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
     -  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
     - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy ;
    - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ;
    - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
       - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ;
      - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach:
   - wydłużenie terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
    a) siły wyższej;
    b) niesprzyjających warunków pogodowych obiektywnie uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych ;
    c) czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ (obiektywny, niewynikający z opieszałości Wykonawcy) na termin wykonania zamówienia;
    d) odkrycia, w toku prowadzenia robót, niezidentyfikowanych wcześniej urządzeń podziemnych, mających obiektywny wpływ na termin wykonania zamówienia;
    e) uzasadnionego polecenia Inspektora Nadzoru dokonania zamiennych robót, mających wpływ na termin zakończenia zamówienia;
   - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
    a) zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
    b) wprowadzenia przez władzę ustawodawczą nowych podatków mających wpływ na wysokość wynagrodzenia;
    c) rezygnacji przez Zamawiającego z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie uzasadniona i nie będzie miała negatywnego wpływu na prawidłową realizację przedmiotu umowy;
    d) uzasadnionego polecenia Inspektora Nadzoru dokonania zamiennych robót, skutkujących obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaketrzyn.pl (załącznik do ogłoszenia o zamówieniu)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 Działanie "Odnowa i rozwój wsi" . Zamieszczono w BZP w dniu 2010.03.19
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Lemieszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Lemieszek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-17 10:41:50
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-19 07:59:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-05-11 12:57:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5811 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony