ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa sieci wodociągowej Koczarki - Sykstyny - Bałowo, gm. Kętrzyn.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa sieci wodociągowej Koczarki - Sykstyny - Bałowo, gm. Kętrzyn.

Szczegóły informacji

Budowa sieci wodociągowej Koczarki - Sykstyny - Bałowo, gm. Kętrzyn.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 128783-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-08-31 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-08-31 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, pok. 16

Ogłoszono dnia: 2009-08-06 przez Marek Lemieszek

Treść:

RGG.341-45/09

Kętrzyn: Budowa sieci wodociągowej Koczarki - Sykstyny - Bałowo, gm. Kętrzyn.
                       OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej Koczarki - Sykstyny - Bałowo, gm. Kętrzyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia : budowa sieci wodociągowej Koczarki - Sykstyny - Bałowo.
CPV : 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45231100-6 -Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
2. Przedmiot zamówienia wykonawca wykona zgodnie z umową, której wzór stanowi integralną część SIWZ.
2.1 Zamówienie obejmuje budowę : sieć wodociągowa z rur PE 110 mm - 4005 m siec wodociągowa z rur PE 90 mm - 7 m Zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem określa projekt budowlany.
2.2 Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w projekcie budowlanym oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
2.3 Wyżej wymieniony projekt budowlany i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią integralną część SIWZ i są do niej załączone.
2.4 Wykonawca zrealizuje zamówienie z własnych materiałów. Zastosowane materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie, a rury muszą być również dopuszczone do przesyłania wody pitnej. Spełnianie powyższych wymogów wykonawca będzie zobowiązany udokumentować przy odbiorze końcowym.
2.5 Jeżeli dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazują dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji , pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych nie gorszych niż parametry określone w tej dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. Zmiana dokumentacji projektowej wymaga odrębnej zgody zamawiającego. Wykazanie, iż zamienione materiały i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będzie należało do obowiązków wykonawcy.
2.6 Obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą należy do obowiązków wykonawcy.
2.7 Uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej na czas prowadzenia robót budowlanych należy do obowiązków wykonawcy.
2.8 Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót i przywrócenie go do stanu pierwotnego będzie należało do obowiązków wykonawcy.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.23.11.00-6, 45.23.21.50-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,- zł (słownie: pięć tysięcy ). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 42, poz.275 z 2007r.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek : 15 1020 3541 0000 5502 0145 8546 Wadium musi wpłynąć na rachunek zamawiającego, w przypadku formy pieniężnej, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego należy składać w kasie zamawiającego, pok. 12, przed upływem terminu do składania ofert. Dokument wadialny musi zawierać w swojej treści wzmiankę o nieodwołalności i bezwarunkowości zobowiązania gwaranta.
Okres ważności wadium, w przypadku formy innej niż pieniężna, musi obejmować co najmniej okres od upływu terminu składania ofert do dnia, w którym upływa okres związania ofertą.
2.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są spełniać następujące warunki (na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych jednolity tekst Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn.zm.) :
a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
- wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem  wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, samodzielnie, przy udziale podwykonawców lub w ramach konsorcjum co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegającą na budowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 250 000,- zł (dwieście pięćdziesiąt tysięcy) z Vat ; przez wartość robót rozumie się wartość umowną robót z Vat;
w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie;
- dysponują co najmniej 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej, o doświadczeniu zawodowym min. 3 lata jako kierownik budowy podobnych robót;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 250 000,- zł; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez każdego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy.
2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem pkt 21 ust. 3 lit.b i ust. 4 SIWZ; kopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;
b) oryginał podpisanego przez osobę podpisującą formularz oferty oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków wymienionych w pkt 12 SIWZ z zastrzeżeniem pkt 21 ust. 3 lit. c SIWZ ( wzór oświadczenia w załączeniu do SIWZ);

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska (załącznik do ogłoszenia o zamówieniu).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamieszczono w BZP w dniu 2009.08.06

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Lemieszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-08-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Lemieszek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-08-06 08:35:24
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-08-06 13:36:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-10-02 07:37:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5283 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony