ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi wewnętrznej - działka Nr 57, w miejscowości Wopławki, Gmina Kętrzyn.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi wewnętrznej - działka Nr 57, w miejscowości Wopławki, Gmina Kętrzyn.

Szczegóły informacji

Przebudowa drogi wewnętrznej - działka Nr 57, w miejscowości Wopławki, Gmina Kętrzyn.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 175330-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-06-15 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-06-15 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2,11-400 Kętrzyn, pok. 16

Ogłoszono dnia: 2012-05-28 przez Marek Lemieszek

Treść:

RGG.272.34.2012

Kętrzyn: Przebudowa drogi wewnętrznej-działka Nr 57, w miejscowości Wopławki, Gmina Kętrzyn.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wewnętrznej-działka Nr 57, w miejscowości Wopławki, Gmina Kętrzyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przebudowa drogi wewnętrznej - działka Nr 57, w miejscowości Wopławki, Gmina Kętrzyn. CPV: 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
2.Wielkość zamówienia :
- nawierzchnia drogi - 1812,4 m2,
- krawężnik betonowy najazdowy - 116 mb,
- krawężnik betonowy wystający - 152 mb,
- pobocze - 187,5 m2.
Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do SIWZ formularz cenowy, który wykonawca zobowiązany jest uzupełnić o ceny i załączyć do formularza oferty.
3. Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w projekcie wykonawczym oraz w specyfikacjach technicznych, stanowiących załącznik do SIWZ.W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentami opisującymi przedmiot zamówienia obowiązuje następująca kolejność ich ważności : umowa,SIWZ, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne.
4. Zamówienie zostanie zrealizowane z materiałów wykonawcy.
5. Obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą należy do obowiązków wykonawcy.
6. Zamówienie będzie realizowane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych dokonanego przez zamawiającego.
7.Powiadomienie właścicieli (użytkowników, administratorów) gruntów i dysponentów sieci o terminie wejścia na grunt z robotami budowlanymi należy do obowiązków wykonawcy.
8. Uporządkowanie terenu robót po zakończeniu prac będzie należało do obowiązków wykonawcy.
9. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia - 3 lata od odbioru końcowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających :
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,- zł (słownie: cztery tysiące złotych).
2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
    a) pieniądzu,
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    c) gwarancjach bankowych,
   d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Millennium S.A. 36 1160 2202 0000 0002 0441 5046
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego, pok.16 lub dołączyć do oferty. Dokument wadialny musi zawierać w swojej treści wzmiankę o nieodwołalności i bezwarunkowości zobowiązania gwaranta. Okres ważności wadium, w przypadku formy innej niż pieniężna, musi obejmować co najmniej okres związania ofertą.
7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana :
    1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;
    4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie..
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
  -  wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o    wartości co najmniej 100 000,- zł (sto tysięcy zł), polegającej na wykonaniu lub remoncie dróg lub nawierzchni drogowych; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie;
III.3.3) Potencjał techniczny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
    - dysponowanie, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ;
    - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
   - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ;
   - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy ;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA.
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian :
   1)Wszystkie zmiany warunków niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony umowy - pod rygorem nieważności.
   2)Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach:
       - wydłużenie terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
         a) siły wyższej;
         b) niesprzyjających warunków pogodowych obiektywnie uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych ;
         c) czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ (obiektywny, niewynikający z opieszałości Wykonawcy) na termin wykonania zamówienia;
         d) odkrycia, w toku prowadzenia robót, niezidentyfikowanych wcześniej urządzeń podziemnych, mających obiektywny wpływ na termin wykonania zamówienia;
         e) uzasadnionego wniosku Zamawiającego;

      - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
          a) zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT)-o różnicę w kwocie podatku Vat;
          b) rezygnacji przez Zamawiającego z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie uzasadniona i nie będzie miała negatywnego wpływu na prawidłową realizację przedmiotu umowy - zmniejszenie wynagrodzenia o wartość robót niewykonanych;
          c) uzasadnionego polecenia Zamawiającego dokonania zamiennych robót, skutkujących obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy - zmniejszenie wynagrodzenia o wartość robót niewykonanych;

      - zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku:
          a) zdarzeń losowych,
           b) polecenia Zamawiającego;
           c) uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Data zamieszczenia w BZP : 2012.05.28
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Lemieszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-05-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Lemieszek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-05-28 10:22:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-05-28 12:15:03
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-06-28 08:06:02
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5309 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony