ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie Gminy Kętrzyn.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie Gminy Kętrzyn.

Szczegóły informacji

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie Gminy Kętrzyn.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 195688-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-05-29 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-05-29 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, pok. 16

Ogłoszono dnia: 2013-05-20 przez Marek Lemieszek

Treść:

RGG.272.28.2013

Kętrzyn: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z MIEJSC PUBLICZNYCH NA TERENIE GMINY KĘTRZYN..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z miejsc publicznych na terenie gminy Kętrzyn, w sposób zgodny z przepisami prawa, a w szczególności przepisami:
- ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 391, z późn. zm.),
- ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21),
- Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. Poz. 122)

oraz zapisami :
- Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami na lata 2011 - 2016 ,
- Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Kętrzyn, jeżeli zapisy niniejszej SIWZ nie stanowią inaczej.
2. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to m.in. ewentualnego przeładunku odpadów, transportu odpadów, spraw formalno- prawnych związanych z odbieraniem i dostarczaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych.
3. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do :
1) odbioru odpadów komunalnych z miejsc publicznych wskazanych w ust. 4 pkt 1 SIWZ;
2) ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych ;
3) utrzymania właściwego stanu sanitarnego i technicznego pojazdów, urządzeń i pojemników; pojazdy muszą być zabezpieczone przez niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich załadunku, transportu, przeładunku; pojazdy, urządzenia i pojemniki muszą być poddawane myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego;
4) przekazywania odpadów do uprawnionego przedsiębiorcy wykonującego działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych i uzyskania od niego potwierdzenia odbioru odpadów zebranych z terenu Gminy Kętrzyn na karcie przekazania odpadów;
5) prowadzenia dokumentacji w zakresie sprawozdawczości i przekazania Zamawiającemu do końca miesiąca po kwartale, którego dotyczą, kwartalnych sprawozdań zawierających : - informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane; podstawą do sporządzenia sprawozdań jest prowadzona przez wykonawcę ewidencja w zakresie odbierania odpadów komunalnych i przekazywania ich do instalacji, w tym karty przekazania odpadów;
6) przekazywania odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, właściwej dla regionu ; 7) przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2013.21) .

4. Zakres i wielkość zamówienia.
1) Zamówienie obejmuje:
a) odbiór i zagospodarowanie odpadów zmieszanych z następujących lokalizacji :
- Czerniki (jezioro Mój) - pojemnik 1100 litrów - 1 szt. , wywóz 1 raz w tygodniu w okresie maj-wrzesień;
- Pożarki 10 - pojemnik 1100 litrów -1 szt., wywóz 1 raz na 2 tygodnie;
- Nowa Różanka przystanek- pojemnik 110 litrów - 1 szt., wywóz 1 raz na 2 tygodnie;
- Nowa Wieś - przystanek - pojemnik 110 litrów - 1 szt., wywóz 1 raz na 2 tygodnie;
- Nakomiady 9 - pojemnik 110 litrów - 1 szt , wywóz 1 raz na 2 tygodnie;
- Czerniki - przystanek - pojemnik 110 litrów - 1 szt , wywóz 1 raz na 2 tygodnie;
- Parcz - przystanek - pojemnik 110 litrów - 1 szt , wywóz 1 raz na 2 tygodnie;
- Smokowo - plac zabaw - pojemnik 110 litrów - 1 szt , wywóz 1 raz na 2 tygodnie w okresie maj-wrzesień;
- Karolewo Orlik 2012 - pojemniki 110 litrów - 2 szt., wywóz 1 raz w tygodniu w okresie marzec-październik;
- Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2 - pojemniki 1100 litrów - 2 szt. wywóz 1 raz w tygodniu;
b) odbiór i zagospodarowanie zbieranych selektywnie tworzyw sztucznych z następujących lokalizacji :
- Czerniki (Jezioro Mój) - pojemnik 1100 litrów - 1 szt. , wywóz 1 raz w miesiącu w okresie maj-wrzesień;
- Karolewo Orlik 2012 - pojemnik 1100 litrów - 1 szt., wywóz 1 raz w miesiącu w okresie marzec-październik
2) Pojemniki dostarczy Wykonawca zamówienia.

5. Za każdy miesiąc realizacji zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe, wypłacane przez zamawiającego po upływie okresu rozliczeniowego, tj. miesiąca. Wysokość miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy będzie równa sumie iloczynów ilości opróżnionych w danym miesiącu odpowiednich pojemników i stawek za ich opróżnienie, określonych w ofercie wykonawcy.
6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami, 90.51.40.00-3 Usługi recyklingu odpadów, 90.51.10.00-2 Usługi wywozu odpadów, 90.51.20.00-9 Usługi transportu odpadów, 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami .
7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.40.00-3, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.53.30.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane..

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
warunek będzie spełniony, jeżeli : z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek oraz Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Kętrzyn i Miasta Kętrzyn;

III.3.2) Wiedza i doświadczenie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
warunek będzie spełniony, jeżeli: z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek ;

III.3.3) Potencjał techniczny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
warunek będzie spełniony, jeżeli: z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek ;

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
warunek będzie spełniony jeżeli: z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek;

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku :
warunek będzie spełniony jeżeli: - z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
   - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu podpisanego przez strony umowy, sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach:
a) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
- zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) - o różnicę w wysokości podatku;
- zmiany ceny w RIPOK o co najmniej 10% w stosunku do ceny obowiązującej w dniu zawarcia niniejszej umowy - o procentowy wskaznik zmiany ceny w RIPOK;
b) dostosowania zapisów umownych do zmian, przepisów prawa, które nastąpią po dacie zawarcia umowy, w tym aktów prawa miejscowego;
c) prowadzących do poprawy jakości świadczenia usługi, w tym zmiany lokalizacji pojemników, bez wzrostu kosztów realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/50/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Data zamieszczenia w BZP : 2013.05.20
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Lemieszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Lemieszek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-05-20 13:07:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-05-20 13:23:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-06-14 13:09:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5266 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony