ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY ZDROWIA W GMINIE KĘTRZYN.Drukuj informację Zamówienie publiczne: ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY ZDROWIA W GMINIE KĘTRZYN.

Szczegóły informacji

ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY ZDROWIA W GMINIE KĘTRZYN.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 487068 - 2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-12-13 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-12-13 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, pok.16

Ogłoszono dnia: 2012-12-03 przez Marek Lemieszek

Treść:

 
RGG.272.71.2012

Kętrzyn: ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY ZDROWIA
                W GMINIE KĘTRZYN.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY ZDROWIA W GMINIE KĘTRZYN..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Świadczenie usług ochrony zdrowia na rzecz mieszkańców Gminy Kętrzyn, tj. udzielanie porad lekarskich, wystawianie recept, wystawianie skierowań na badania dodatkowe do lekarzy specjalistów oraz skierowań do szpitala.
2. Zamówienie składa się z następujących części :
   1) część Nr 1: wymagana specjalizacja - internista; świadczenia będą udzielane w miejscowości Wilkowo i Parcz, w lokalach udostępnionych nieodpłatnie przez Gminę Kętrzyn, przez 1 dzień w tygodniu w wymiarze 2 godz. dziennie w miejscowości Wilkowo i przez 1 dzień w tygodniu w wymiarze 2 godz. dziennie w miejscowości Parcz; liczba osób uprawnionych do korzystania z w/w świadczeń - ok. 1300;
   2) część Nr 2 : wymagana specjalizacja - internista; świadczenia będą udzielane w miejscowości Nakomiady, w lokalu udostępnionym nieodpłatnie przez Gminę Kętrzyn, przez 2 dni w tygodniu w wymiarze 2 godz. dziennie; liczba osób uprawnionych do korzystania z w/w świadczeń - ok. 1000;
   3) część Nr 3 : wymagana specjalizacja - pediatra; świadczenia będą udzielane w miejscowości Nakomiady, w lokalu udostępnionym nieodpłatnie przez Gminę Kętrzyn przez 2 dni w tygodniu w wymiarze 2 godz. dziennie; liczba osób uprawnionych do korzystania z w/w świadczeń - ok. 300.
3. Szczegółowe godziny świadczenia usług wykonawca uzgodni z zamawiającym.
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5. CPV : 85100000-0 Usługi ochrony zdrowia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane..
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
      dysponowanie osobą posiadającą prawo wykonywania zawodu lekarza w wymaganej dla danej części zamówienia specjalizacji, z tym że osoba ta  nie może być:
     a)  zawieszona w prawie wykonywania zawodu ani ograniczona w wykonywaniu określonych czynności medycznych na podstawie przepisów o zawodach lekarza i lekarza dentysty lub przepisów o izbach lekarskich,
     b)  pozbawiona możliwości wykonywania zawodu prawomocnym orzeczeniem środka karnego w postaci zakazu wykonywania zawodu albo zawieszona w wykonywaniu zawodu zastosowanym środkiem zapobiegawczym;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
    posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej obejmującego szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych lub     ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej lekarzy;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
   - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
  - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
;
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
   - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ;
   - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy ;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Data zamieszczenia w BZP : 03.12.2012r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1
NAZWA: Świadczenie usług ochrony zdrowia: specjalizacja - internista..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Część Nr 1: wymagana specjalizacja - internista; świadczenia będą udzielane w miejscowości Wilkowo i Parcz, w lokalach udostępnionych nieodpłatnie przez Gminę Kętrzyn, przez 1 dzień w tygodniu w wymiarze 2 godz. dziennie w miejsco wości Wilkowo i przez 1 dzień w tygodniu w wymiarze 2 godz. dziennie w miejscowości Parcz; liczba osób uprawnionych do korzystania z w/w świadczeń - ok. 1300;
2. Szczegółowe godziny świadczenia usług wykonawca uzgodni z zamawiającym.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4. CPV : 85100000-0 Usługi ochrony zdrowia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług ochrony zdrowia: specjalizacja - internista..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Część Nr 2 : wymagana specjalizacja - internista; świadczenia będą udzielane w miejscowości Nakomiady, w lokalu udostępnionym nieodpłatnie przez Gminę Kętrzyn, przez 2 dni w tygodniu w wymiarze 2 godz. dziennie; liczba osób uprawnionych do korzystania z w/w świadczeń - ok. 1000.
2. Szczegółowe godziny świadczenia usług wykonawca uzgodni z zamawiającym.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
4. CPV : 85100000-0 Usługi ochrony zdrowia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług ochrony zdrowia: specjalizacja - pediatra..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Część Nr 3 : wymagana specjalizacja - pediatra; świadczenia będą udzielane w miejscowości Nakomiady, w lokalu udostępnionym nieodpłatnie przez Gminę Kętrzyn przez 2 dni w tygodniu w wymiarze 2 godz. dziennie; liczba osób uprawnionych do korzystania z w/w świadczeń - ok. 300.
2. Szczegółowe godziny świadczenia usług wykonawca uzgodni z zamawiającym.
3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
4. CPV : 85100000-0 Usługi ochrony zdrowia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Lemieszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-12-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Lemieszek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-12-03 18:02:16
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-12-03 18:10:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-01-02 13:44:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5210 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony