Zamówienia publiczne w toku
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kętrzyn.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kętrzyn.Szczegóły informacji
Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kętrzyn.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Gmina Kętrzyn
Finansowanie: Środki własne
Nr UZP: 151883-2010
Termin składania ofert / wniosków: 2010-06-25 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-06-25 10:05:00
Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, pok. 16
Ogłoszono dnia: 2010-06-14 przez Marek Lemieszek
Treść:
RGG.341- 59 /10
Kętrzyn: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie
Gminy Kętrzyn.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Kętrzyn: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie
Gminy Kętrzyn.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kętrzyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż n/w urządzeń wyposażenia placów zabaw, stanowiących jeden komplet urządzeń :
a) huśtawka wagowa pojedyncza typu ważka,
b) zjeżdżalnia z podestem i wejściem trapowym,
c) huśtawka wahadłowa podwójna,
d) bujak na sprężynie,
e)piaskownica.
2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż po jednym komplecie urządzeń zabawowych, na nieruchomościach wskazanych przez Zamawiającego, w miejscowościach : Kruszewiec, Karolewo, Pręgowo, Biedaszki, Smokowo, Martiany, Nowa Różanka, Wilkowo, Łazdoje.
3. Charakterystyka urządzeń.
Materiały:
1) drewno sosnowe selekcjonowane w postaci okrąglaków bezrdzeniowch o średnicy od 50mm do 140mm, belek kwadratowych bezrdzeniowych lub klejonych o wymiarach przekroju min. 90mm x 90mm. , impregnowanych ciśnieniowo i malowanych farbami ochronnymi;
2) elementy metalowe zabezpieczone antykorozyjnie, ocynkowane lub malowane proszkowo,
3) zawiesia huśtawek łożyskowane,
4) łańcuchy do huśtawek ocynkowane lub ze stali nierdzewnej,
5 )zjeżdżalnie z wysokiej jakości tworzyw sztucznych odpornych na działanie czynników atmosferycznych i mechanicznych.
Wszystkie elementy wyposażenia placu zabaw muszą być objęte 36 miesięczną gwarancją i być w pełni zgodne ze zintegrowanymi normami bezpieczeństwa PN-EN 1176 oraz posiadać aktualną wersję certyfikatu potwierdzającego zgodność z w/w normą lub deklarację zgodności potwierdzającą zgodność produktu ze zintegrowanymi normami bezpieczeństwa PN-EN 1176.
Szczegółowy opis urządzeń zabawowych określa załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Posadowienie urządzeń zabawowych bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. Wszystkie urządzenia muszą być zgodne z opisem technicznym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
Place zabaw będą użytkowane w celach publicznych .
4. Kody CPV 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
4) łańcuchy do huśtawek ocynkowane lub ze stali nierdzewnej,
5 )zjeżdżalnie z wysokiej jakości tworzyw sztucznych odpornych na działanie czynników atmosferycznych i mechanicznych.
Wszystkie elementy wyposażenia placu zabaw muszą być objęte 36 miesięczną gwarancją i być w pełni zgodne ze zintegrowanymi normami bezpieczeństwa PN-EN 1176 oraz posiadać aktualną wersję certyfikatu potwierdzającego zgodność z w/w normą lub deklarację zgodności potwierdzającą zgodność produktu ze zintegrowanymi normami bezpieczeństwa PN-EN 1176.
Szczegółowy opis urządzeń zabawowych określa załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Posadowienie urządzeń zabawowych bezwzględnie powinno uwzględniać zachowanie stref bezpieczeństwa pomiędzy urządzeniami. Wszystkie urządzenia muszą być zgodne z opisem technicznym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
Place zabaw będą użytkowane w celach publicznych .
4. Kody CPV 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw
45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane..
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku :
udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie wyposażenia placów zabaw;
III.3.3) Potencjał techniczny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku :
ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie ;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ;
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy ;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty:
1.Certyfikat potwierdzający zgodność z normą PN-EN 1176 lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 1176 dla każdego urządzenia.
2.Karta techniczna każdego urządzenia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian :
1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach:
- wydłużenie terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
a) siły wyższej;
b) niesprzyjających warunków pogodowych obiektywnie uniemożliwiających wykonanie zamówienia ;
c) czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ obiektywny niewynikający z opieszałości Wykonawcy, na termin wykonania zamówienia;
- zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
a) zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) wprowadzenia przez władzę ustawodawczą nowych podatków mających wpływ na wysokość wynagrodzenia;
c) dopuszczalnej zmiany zakresu zamówienia.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia o 20% wartości umownej w przypadku wystąpienia okoliczności :
- uniemożliwiających lokalizację placu zabaw,
- uniemożliwiających montaż pełnego kompletu urządzeń.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaketrzyn.pl (załącznik do ogłoszenia o zamówieniu)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
1. Nie przewiduje się:
1) zawarcia umowy ramowej,
2) ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,
3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
2. W sprawach nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi.
3. Zamieszczono w BZP w dniu 2010.06.14
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kętrzyn.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw na terenie Gminy Kętrzyn.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Lemieszek |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2010-06-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Lemieszek |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2010-06-13 19:58:24 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2010-06-14 09:35:25 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2010-07-21 15:45:48 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 5408 raz(y) |