ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne aktualne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kętrzyn.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kętrzyn.

Szczegóły informacji

Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kętrzyn.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 438490-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-11-20 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-11-20 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, pok. 16

Ogłoszono dnia: 2012-11-08 przez Marek Lemieszek

Treść:


RGG.272.59.2012 Kętrzyn,
Kętrzyn: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kętrzyn.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kętrzyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji oświetlenia drogowego i zewnętrznego na terenie Gminy Kętrzyn oraz oświetlenia zewnętrznego przy budynku Urzędu Gminy Kętrzyn.
2. Zakres zamówienia:
a) zapewnienie świecenia wszystkich źródeł światła objętych zamówieniem w ilości 350 szt. od zmierzchu do świtu,             
b) utrzymanie we właściwym stanie technicznym urządzeń oświetlenia przez dokonywanie czynności takich jak:
- wymiana uszkodzonych (nieświecących) źródeł światła łącznie z ich zakupem,
- wymiana uszkodzonych opraw, wysięgników i kloszy, oprawy i wysięgniki zakupuje
Zamawiający, klosze Wykonawca,
- czyszczenie opraw i kloszy w miarę potrzeb,
- wymiana uszkodzonego osprzętu elektrycznego, w tym: dławików, kondensatorów,
układów zapłonowych,
- prostowanie przekrzywionych opraw, zmiana ustawienia opraw w miarę potrzeb,
- wymiana w miarę potrzeb przewodów w latarniach i zasilających oprawy,
- wymiana uszkodzonych zabezpieczeń opraw i w stacjach,
- wymiana uszkodzonych główek bezpiecznikowych,
- wymiana uszkodzonych podstaw bezpiecznikowych,
- wymiana uszkodzonych zacisków prądowych oraz ich dokręcanie,
- lokalizacja uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,
- naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej, łącznie z wymianą
do 200 mb uszkodzonej linii napowietrznej lub kablowej (w całym okresie obowiązywania
umowy);
- naprawa uszkodzonych odcinków przewodów w sieci oświetleniowej,
- czyszczenie w miarę potrzeb wnęk słupów oświetleniowych,
- wymiana lub naprawa uszkodzonych zamknięć (drzwiczek) słupowych,
- wymiana w miarę potrzeb opasek zabezpieczających,
- wymiana w miarę potrzeb przewodów w tablicach oświetleniowych,
- wymiana uszkodzonych listew zaciskowych,
- wymiana uszkodzonych stateczników na tablicach oświetleniowych,
- wymiana uszkodzonych czujników zmierzchowych sterujących oświetleniem i ich regulacja.

c) montaż i uruchomienie oświetlenia świątecznego (dekoracyjnego) przy budynku
Urzędu Gminy Kętrzyn, z materiałów zamawiającego;

d) powyższe czynności konserwacyjne wykonawca będzie wykonywał przy użyciu
zakupionych przez siebie materiałów, chyba że w niniejszej SIWZ zastrzeżono inaczej;

e) utylizacja zużytych materiałów.

3. Wykonawca wykona zgłoszone przez zamawiającego prace i usunie zgłoszone usterki
w ciągu 24 godzin. Jeżeli ze względów technicznych uzasadniony i konieczny jest dłuższy
termin, zamawiający wyznaczy inny termin.
                                                                                                                                                                                                 
4. Prace należy wykonywać zgodnie z Instrukcją Organizacji Bezpiecznej Pracy Przy Urządzeniach I Instalacjach Elektroenergetycznych oraz instrukcjami prac pod napięciem, obowiązującymi w ENERGA-OPERATOR S.A. Oddział w Olsztynie.
5. Przy realizacji niniejszego zamówienia Wykonawcy dotyczą również obowiązki i zasady wynikające z pkt 4-8, 10, 13, 14 Porozumienia w sprawie zasad współpracy przy eksploatacji oświetlenia drogowego, zawartego pomiędzy Gminą Kętrzyn i ENERGA S.A. Powyższe Porozumienie stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ.

6. Samochodowy podnośnik koszowy wraz z operatorem, niezbędny do realizacji niniejszego zamówienia, będzie udostępniany przez zamawiającego na jego koszt, w terminach wzajemnie uzgodnionych.
7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego.
8. CPV : 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane..
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku :
dysponowanie :
- co najmniej 2 osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na urządzeniach do 1 kV
w zakresie sieci elektrycznych oświetlenia ulicznego;
- co najmniej 2 osobami posiadającymi uprawnienia do prac pod napięciem na urządzeniach do 1 kV zgodnie z wymaganiami instrukcji prac pod napięciem, obowiązującej w ENERGA-OPERATOR S.A.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
   - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
   - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1    pkt 2 ustawy.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert .
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec wzrostowi w okresie realizacji zamówienia tylko w przypadku wzrostu stawki podatku Vat wynikającej z przepisów prawa. Nowa stawka z VAT będzie równa sumie stawki netto wynikającej z oferty Wykonawcy i należnej kwoty podatku Vat.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn , pok. 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Data zamieszczenia w BZP 08.11.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Lemieszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-11-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Lemieszek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-11-05 14:23:46
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-11-08 12:46:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-12-10 14:34:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5467 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony