Regulaminy
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Tytuł nie wyświetlany dla informacji
Akapit nr - brak tytułu
§ 1. Regulamin organizacyjny Urzędu Gminy Kętrzyn, zwany dalej Regulaminem, określa organizację i zasady funkcjonowania Urzędu Gminy Kętrzyn.
§ 2. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:
1) Urzędzie – należy przez to rozumieć Urząd Gminy Kętrzyn;
2) Zarządzie – należy przez to rozumieć Zarząd Gminy Kętrzyn;
3) Gminie - należy przez to rozumieć Gminę Kętrzyn;
4) Radzie - należy przez to rozumieć Radę Gminy Kętrzyn;
5) Wójcie - należy przez to rozumieć Wójta Gminy Kętrzyn;
6) Statucie - należy przez to rozumieć Statut Gminy Kętrzyn, stanowiący załącznik do Uchwały Rady Gminy Kętrzyn Nr XXII/98/2000 z dnia 30 sierpnia 2000 roku w sprawie uchwalenia Statutu Gminy Kętrzyn;
7) Regulaminie Pracy Urzędu – należy przez to rozumieć aktualnie obowiązujący Regulamin Pracy Urzędu Gminy Kętrzyn;
8) Instrukcji kancelaryjnej i jednolitym rzeczowym wykazie akt – należy przez to rozumieć instrukcję kancelaryjną i jednolity rzeczowy wykaz akt, określone Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych /Dz.U. Nr 112, poz. 1319 z 1999 roku/.
§ 3. 1. Urząd jest jednostką budżetową Gminy.
2. Urząd jest pracodawcą dla zatrudnionych w nim pracowników.
3. Urzędem kieruje Wójt, który jest jednocześnie Przewodniczącym Zarządu.
4. Siedzibą Urzędu jest miasto Kętrzyn.