ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. dowodów osobistych, obronności i p.poż

Miejsce pracy: Urząd Gminy Kętrzyn

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Samodzielne stanowisko

Data udostępnienia: 2023-05-13

Ogłoszono dnia: 2023-05-13

Termin składania dokumentów: 2023-05-26 15:00:00

Nr ogłoszenia: 9/2023

Zlecający: Urząd Gminy Kętrzyn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe administracyjne,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów: ustawy o dowodach osobistych, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie przeciwpożarowej, ustawy o ochotniczych strażach pożarnych, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość MS Office,
- umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego i logicznego myślenia,
- rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,
- umiejętność zarządzania czasem i samodzielnego organizowania pracy własnej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

W zakresie dowodów osobistych:
  1. podejmowanie czynności związanych z przyjmowaniem i wydawaniem dokumentu tożsamości;
  2. prowadzenie obowiązujących rejestrów wydanych i utraconych dowodów;
  3. aktualizacja kopert osobowych;
  4. wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego;
  5. przekazywanie informacji do Wojewódzkiego Ośrodka Informatyki i Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie;
  6. sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań  związanych z dokumentami tożsamości;
  7. współdziałanie w ramach ustalonych obowiązków służbowych z  Komendą Powiatową Policji , Urzędami Stanu Cywilnego  oraz urzędami innych miast  i gmin;
  8. wydawanie upoważnionym organom i instytucjom dokumentów przechowywanych w kopertach osobowych, prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji oraz udzielanie informacji.
W zakresie spraw obronnych i ochrony przeciwpożarowej:
  1. realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej, a w  szczególności:
- przygotowanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny,
- współdziałanie z organami wojskowymi w administrowaniu rezerwami osobowymi dla celów powszechnego obowiązku obrony;
- orzekanie o konieczności sprawowania bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny, prowadzeniu gospodarstwa rolnego i uznaniu za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny;
- prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami osobistymi i rzeczowymi na rzecz obronności kraju;
- tworzenie formacji obrony cywilnej,
- nakładanie obowiązków w ramach powszechnej samoobrony ludności,
- opracowywanie i aktualizacja dokumentów w ramach planowania i programowania obronnego oraz planu obrony cywilnej gminy,
- organizacja akcji kurierskiej, w tym opracowywanie i aktualizowanie planów.
 
2. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o zarządzaniu kryzysowym, a w szczególności
- opracowywanie i aktualizacja gminnego planu zarządzania kryzysowego,
- realizacja wytycznych do gminnych planów zarządzania kryzysowego,
- zapewnienie funkcjonowania gminnego zespołu zarządzania kryzysowego, w tym dokumentowanie jego działań,
- monitorowanie, analizowanie i prognozowanie rozwoju zagrożeń na terenie gminy,
- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej
 
3. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej, a w szczególności:
- dokonywanie przeglądów stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie gminy, sporządzanie zaleceń i wniosków, określanie kierunków zapobiegania powstawaniu i rozprzestrzenianiu się pożarów i innych miejscowych zagrożeń;
- podejmowanie czynności mających na celu utrzymanie, wyposażenie i zapewnienie gotowości bojowej ochotniczym jednostkom straży pożarnej  na terenie gminy,
-  prowadzenie spraw związanych z wypłatą ekwiwalentów i ubezpieczenia członków ochotniczych straży pożarnej oraz wystawienia i rozliczania kart drogowych i eksploatacyjnych dla pojazdów pożarniczych,
- inicjowanie i prowadzenie działalności popularyzatorskiej z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
- organizowanie szkoleń i doskonalenia pracowników w dziedzinie ochrony przeciwpożarowej.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy – Urząd Gminy Kętrzyn, ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn,
  2. rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, praca głównie umysłowa wykonywana w pozycji siedzącej,
  3. wymiar czasu pracy: pełny etat
  4. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie  przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  5. sytuacje stresowe,
  6. wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Kętrzyn.     

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kętrzyn, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy

V. Wymagane dokumenty:

  1. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (referencje itp.),
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  7. oświadczenie kandydata o nieskazaniu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8.  oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  10. oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,
  11. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
  12. oświadczenie potwierdzające zgodność z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-05-26 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn ul. Tadeusza Kościuszki 2, 11-400 Ketrzyn (sekretariat pok. nr 16, I piętro) lub pocztą na adres Urzędu Gminy Kętrzyn z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. dowodów osobistych, obronności i ppoż.” w terminie do dnia 26 maja 2023 roku do godziny 15.00.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Kętrzyn ul. Tadeusza Kościuszki 2,
11-400 Ketrzyn (sekretariat pok. nr 16, I piętro)

VII. Informacje dodatkowe:

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Ketrzyn (sekretariat pok. nr 16, I piętro) lub pocztą na adres Urzędu Gminy Kętrzyn z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. dowodów osobistych, obronności i ppoż.” w terminie do dnia 26 maja 2023 roku do godziny 15.00.
2Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3.  Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione oraz zaproszone na test lub rozmowę kwalifikacyjną pisemnie lub telefonicznie lub drogą elektroniczną.
4. Przeprowadzenie naboru będzie dokonane na podstawie Zarządzenia Nr 11/2010 Wójta Gminy Kętrzyn z dnia 30 kwietnia 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Kętrzyn.
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.gminaketrzyn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn.
6. Informacji w sprawie naboru udziela Pani Joanna Posoch, tel. 89 751 24 74  wew. 14, codziennie w godzinach pracy Urzędu.
7. Wójt Gminy Kętrzyn zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

W załaczniku poniżej.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-05-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Posoch
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-05-13 08:58:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Skórka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-05-13 09:06:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Skórka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-07 10:36:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1496 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony