Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9/2023Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. dowodów osobistych, obronności i p.poż
Miejsce pracy: Urząd Gminy Kętrzyn
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Samodzielne stanowisko
Data udostępnienia: 2023-05-13
Ogłoszono dnia: 2023-05-13
Termin składania dokumentów: 2023-05-26 15:00:00
Nr ogłoszenia: 9/2023
Zlecający: Urząd Gminy Kętrzyn
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe administracyjne,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość i umiejętność zastosowania w praktyce przepisów: ustawy o dowodach osobistych, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie przeciwpożarowej, ustawy o ochotniczych strażach pożarnych, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość MS Office,
- umiejętność pracy w zespole, zdolność analitycznego i logicznego myślenia,
- rzetelność, sumienność, odpowiedzialność,
- umiejętność zarządzania czasem i samodzielnego organizowania pracy własnej.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
W zakresie dowodów osobistych:
- podejmowanie czynności związanych z przyjmowaniem i wydawaniem dokumentu tożsamości;
- prowadzenie obowiązujących rejestrów wydanych i utraconych dowodów;
- aktualizacja kopert osobowych;
- wydawanie zaświadczeń o utracie dowodu osobistego;
- przekazywanie informacji do Wojewódzkiego Ośrodka Informatyki i Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie;
- sporządzanie informacji, analiz i sprawozdań związanych z dokumentami tożsamości;
- współdziałanie w ramach ustalonych obowiązków służbowych z Komendą Powiatową Policji , Urzędami Stanu Cywilnego oraz urzędami innych miast i gmin;
- wydawanie upoważnionym organom i instytucjom dokumentów przechowywanych w kopertach osobowych, prowadzenie wymaganej w tym zakresie dokumentacji oraz udzielanie informacji.
W zakresie spraw obronnych i ochrony przeciwpożarowej:
- realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej, a w szczególności:
- przygotowanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny,
- współdziałanie z organami wojskowymi w administrowaniu rezerwami osobowymi dla celów powszechnego obowiązku obrony;
- orzekanie o konieczności sprawowania bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny, prowadzeniu gospodarstwa rolnego i uznaniu za posiadającego na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny;
- prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami osobistymi i rzeczowymi na rzecz obronności kraju;
- tworzenie formacji obrony cywilnej,
- nakładanie obowiązków w ramach powszechnej samoobrony ludności,
- opracowywanie i aktualizacja dokumentów w ramach planowania i programowania obronnego oraz planu obrony cywilnej gminy,
- organizacja akcji kurierskiej, w tym opracowywanie i aktualizowanie planów.
2. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o zarządzaniu kryzysowym, a w szczególności
- opracowywanie i aktualizacja gminnego planu zarządzania kryzysowego,
- realizacja wytycznych do gminnych planów zarządzania kryzysowego,
- zapewnienie funkcjonowania gminnego zespołu zarządzania kryzysowego, w tym dokumentowanie jego działań,
- monitorowanie, analizowanie i prognozowanie rozwoju zagrożeń na terenie gminy,
- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej
3. Realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o ochronie przeciwpożarowej, a w szczególności:
- dokonywanie przeglądów stanu zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie gminy, sporządzanie zaleceń i wniosków, określanie kierunków zapobiegania powstawaniu i rozprzestrzenianiu się pożarów i innych miejscowych zagrożeń;
- podejmowanie czynności mających na celu utrzymanie, wyposażenie i zapewnienie gotowości bojowej ochotniczym jednostkom straży pożarnej na terenie gminy,
- prowadzenie spraw związanych z wypłatą ekwiwalentów i ubezpieczenia członków ochotniczych straży pożarnej oraz wystawienia i rozliczania kart drogowych i eksploatacyjnych dla pojazdów pożarniczych,
- inicjowanie i prowadzenie działalności popularyzatorskiej z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
- organizowanie szkoleń i doskonalenia pracowników w dziedzinie ochrony przeciwpożarowej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce pracy – Urząd Gminy Kętrzyn, ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn,
- rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, praca głównie umysłowa wykonywana w pozycji siedzącej,
- wymiar czasu pracy: pełny etat
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- sytuacje stresowe,
- wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Kętrzyn.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kętrzyn, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (referencje itp.),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
- oświadczenie potwierdzające zgodność z oryginałem wszystkich przedłożonych kserokopii dokumentów.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-05-26 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn ul. Tadeusza Kościuszki 2, 11-400 Ketrzyn (sekretariat pok. nr 16, I piętro) lub pocztą na adres Urzędu Gminy Kętrzyn z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. dowodów osobistych, obronności i ppoż.” w terminie do dnia 26 maja 2023 roku do godziny 15.00.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Kętrzyn ul. Tadeusza Kościuszki 2,
11-400 Ketrzyn (sekretariat pok. nr 16, I piętro)
VII. Informacje dodatkowe:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Ketrzyn (sekretariat pok. nr 16, I piętro) lub pocztą na adres Urzędu Gminy Kętrzyn z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. dowodów osobistych, obronności i ppoż.” w terminie do dnia 26 maja 2023 roku do godziny 15.00.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione oraz zaproszone na test lub rozmowę kwalifikacyjną pisemnie lub telefonicznie lub drogą elektroniczną.
4. Przeprowadzenie naboru będzie dokonane na podstawie Zarządzenia Nr 11/2010 Wójta Gminy Kętrzyn z dnia 30 kwietnia 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Kętrzyn.
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.gminaketrzyn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn.
6. Informacji w sprawie naboru udziela Pani Joanna Posoch, tel. 89 751 24 74 wew. 14, codziennie w godzinach pracy Urzędu.
7. Wójt Gminy Kętrzyn zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
W załaczniku poniżej.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2023-05-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Posoch |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2023-05-13 08:58:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2023-05-13 09:06:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2023-06-07 10:36:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1500 raz(y) |