ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Stanowisko ds. budownictwa

Miejsce pracy: Urząd Gminy Kętrzyn

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Rozwoju Gospodarczego Gminy

Data udostępnienia: 2023-01-03

Ogłoszono dnia: 2023-01-03

Termin składania dokumentów: 2023-01-17 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2023

Zlecający: Urząd Gminy Kętrzyn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe techniczne w kierunku budownictwo, w jednej z następujących specjalności:
  • konstrukcje budowlane,
  • konstrukcje budowlane i inżynierskie,
  • remonty budowli,
  • budownictwo ogólne,
  • budownictwo komunikacyjne,
  • drogi,
  • drogi i mosty,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość ustawy Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
- znajomość zasad kosztorysowania robót budowlanych.
 
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zagospodarowaniu i planowaniu przestrzennym, ustawy o drogach publicznych, przepisów dot. zamówień publicznych i zasad postępowania administracyjnego,
- umiejętność obsługi komputera,
- kreatywność, samodzielność, inicjatywa,
- dyspozycyjność, systematyczność, obowiązkowość,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. przygotowanie zadań inwestycyjnych do realizacji, w tym:
a) zlecanie prac projektowych,
b) pozyskiwanie niezbędnych uzgodnień i decyzji oraz zapewnieniem dostaw niezbędnych mediów,
c) zlecanie wykonawstwa robót budowlano-montażowych,
d) zlecanie nadzoru inwestorskiego, a w razie potrzeby autorskiego,
2. realizacja zadań inwestycyjnych, w tym:
a) sprawowanie nadzoru i koordynacją realizacji inwestycji,
b) zabezpieczenie dostaw inwestorskich,
c) odbiór i rozliczenie robót, w tym sprawdzenie pod względem merytorycznym rachunków i faktur za wykonane roboty budowlane,
3.  koordynacja prac związanych z inwestycjami i remontami realizowanymi przez gminę,
4. prowadzenie spraw związanych z przeglądami, utrzymaniem i remontami obiektów komunalnych, z wyjątkiem infrastruktury drogowej,
5. uzgadnianie dokumentacji projektowej,
6. przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej ze zbiorowym zaopatrzeniem w wodę i zbiorowym odbieraniem ścieków,
7. nadawanie numerów porządkowych nieruchomościom, prowadzeniem ewidencji miejscowości, ulic i adresów,
8. utrzymanie infrastruktury komunalnej z wyjątkiem infrastruktury drogowej,
9.  prowadzenie spraw związanych z budową sieci uzbrojenia terenu,
10. prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zakresu pełnionych obowiązków,
11. realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy – Urząd Gminy Kętrzyn, ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn,
  2. rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze, praca głównie umysłowa wykonywana w pozycji siedzącej, wyjazdy w teren,
  3. wymiar czasu pracy: pełny etat,
  4. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
  5. sytuacje stresowe

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kętrzyn, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  2. list motywacyjny;
  3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie w jednej ze specjalizacji wskazanych w ust. 4;
  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  5. kserokopie świadectw pracy;
  6. oświadczenie kandydata o nieskazaniu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  7.  oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych;
  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  9. oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii;
  10. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy  na stanowisku urzędniczym ds. budownictwa;
  11. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiałby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-01-17 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Ketrzyn (sekretariat pok. nr 16, I piętro) lub pocztą na adres Urzędu Gminy Kętrzyn z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. budownictwa”  w terminie do dnia 17 stycznia  2023 roku do godziny 15.00.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Kętrzyn ul. T.adeusza Kościuszki 2,
11-400 Ketrzyn (sekretariat pok. nr 16, I piętro)

VII. Informacje dodatkowe:

1. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione oraz zaproszone na test lub rozmowę kwalifikacyjną pisemnie lub telefonicznie lub drogą elektroniczną.
3. Przeprowadzenie naboru będzie dokonane na podstawie Zarządzenia Nr 11/2010 Wójta Gminy Kętrzyn z dnia 30 kwietnia 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Kętrzyn.
4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.gminaketrzyn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn.
5. Informacji w sprawie naboru udziela Pani Joanna Posoch, tel. 89 751 24 74  wew. 14, codziennie w godzinach pracy Urzędu.
6. Wójt Gminy Kętrzyn zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

W załączniku - Obowiązek informacyjny przy rekrutacji

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-01-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Joanna Posoch
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-01-03 13:53:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Robert Skórka
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-01-03 14:01:10
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Robert Skórka
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-01-19 11:04:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1101 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony