Strona główna
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
SEKRETARZ GMINY KĘTRZYN
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-04-22 14:15:47 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne
Akapit nr - brak tytułu
mgr Wioletta Dobrzańska
tel: (+48 89) 751 24 74 wew. 11
fax: (+48 89) 751 27 46
fax: (+48 89) 751 27 46
e-mail:
Sekretarz Gminy realizuje zakres zadań i kompetencji, zgodnie z podziałem obowiązków pomiędzy Wójta i Sekretarza.
Do zadań Sekretarza należy:
1) opracowywanie projektów zmian w Regulaminie;
2) opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu;
3) opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy;
4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr;
5) przedkładanie wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
6) nadzór nad przygotowywaniem uchwał Rady Gminy i zarządzeń wójta;
7) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego i obwieszczeń na terenie gminy;
8) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych pracowników Urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych;
9) nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków;
10) nadzór nad prawidłowym trybem załatwiania interpelacji i wniosków radnych;
11) nadzór nad przestrzeganiem zasady terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli;
12) koordynowanie i organizowanie działań związanych z wyborami, referendami i spisami powszechnymi;
13) nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej;
14) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców;
15) sprawowanie kontroli dyscypliny pracy w Urzędzie;
16) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej i służbowej;
17) organizowanie w Urzędzie kontroli, o której mowa w § 14.
18) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w siedzibie Urzędu i zakupem środków trwałych;
19) nadzorowanie sprawności systemu łączności telefonicznej i sieci komputerowej;
20) nadzorowanie właściwego zabezpieczenia siedziby Urzędu;
21) realizacja innych zadań na polecenie lub z upoważnienia wójta
1) opracowywanie projektów zmian w Regulaminie;
2) opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu;
3) opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy;
4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr;
5) przedkładanie wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
6) nadzór nad przygotowywaniem uchwał Rady Gminy i zarządzeń wójta;
7) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego i obwieszczeń na terenie gminy;
8) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych pracowników Urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych;
9) nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków;
10) nadzór nad prawidłowym trybem załatwiania interpelacji i wniosków radnych;
11) nadzór nad przestrzeganiem zasady terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli;
12) koordynowanie i organizowanie działań związanych z wyborami, referendami i spisami powszechnymi;
13) nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej;
14) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców;
15) sprawowanie kontroli dyscypliny pracy w Urzędzie;
16) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej i służbowej;
17) organizowanie w Urzędzie kontroli, o której mowa w § 14.
18) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w siedzibie Urzędu i zakupem środków trwałych;
19) nadzorowanie sprawności systemu łączności telefonicznej i sieci komputerowej;
20) nadzorowanie właściwego zabezpieczenia siedziby Urzędu;
21) realizacja innych zadań na polecenie lub z upoważnienia wójta