Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY/CZASOWYDrukuj informacjęSprawa: ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY/CZASOWYSzczegóły informacji
ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY/CZASOWY
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: EWIDENCJA LUDNOŚCI
Ogłoszono dnia: 2009-04-22 11:26:19
Termin załatwienia
Niezwłocznie – od ręki
Osoba kontaktowa
Justyna Bohdanowicz
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Kętrzyn
Telefon kontaktowy
089 751 24 74 wew. 23
Adres e-mail
ewidencja@gminaketrzyn.pl
Sposób załatwienia
Wypełniony druk: Zgłoszenie pobytu stałego/czasowego (odrębny dla każdej meldującej się osoby)
Do wglądu:
- Dowód osobisty
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu)
- Odpis aktu urodzenia dziecka
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Ketrzyn, pokój 23
Wymagane Dokumenty
Wypełniony druk: Zgłoszenie pobytu stałego/czasowego (odrębny dla każdej meldującej się osoby)
Do wglądu:
- Dowód osobisty
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja
administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu)
- Odpis aktu urodzenia dziecka
Do wglądu:
- Dowód osobisty
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja
administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu)
- Odpis aktu urodzenia dziecka
Czas realizacji
Niezwłocznie – od ręki
Opłaty
Nie pobiera się
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Uwagi
Przy zameldowaniu na pobyt stały należy przedstawić potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgłaszającej pobyt stały, dokonane przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu.
Podstawa prawna
NOWOŚĆ!!!
Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad3 miesiące można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie.
Zameldowania się w miejscu pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące, wymeldowania się z miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące, zgłoszenia wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej oraz powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.3)), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach – innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości.”;
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity – Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z póź. zm.);