Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: ZAMELDOWANIE CUDZOZIEMCA NA POBYT CZASOWYDrukuj informacjęSprawa: ZAMELDOWANIE CUDZOZIEMCA NA POBYT CZASOWYSzczegóły informacji
ZAMELDOWANIE CUDZOZIEMCA NA POBYT CZASOWY
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: EWIDENCJA LUDNOŚCI
Ogłoszono dnia: 2009-04-22 10:55:09
Termin załatwienia
Niezwłocznie – od ręki
Osoba kontaktowa
Justyna Bohdanowicz
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Kętrzyn
Telefon kontaktowy
089 751 24 74 wew. 23
Adres e-mail
ewidencja@gminaketrzyn.pl
Sposób załatwienia
Do wglądu:
- Paszport, wiza, zaproszenie (rodzaj dokumentu w zależności od kraju)
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej),
- Decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu
- Paszport, wiza, zaproszenie (rodzaj dokumentu w zależności od kraju)
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej),
- Decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Kętrzyn, pokój 23
Wymagane Dokumenty
Do wglądu:
- Paszport, wiza, zaproszenie (rodzaj dokumentu w zależności od kraju)
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej),
- Decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu
- Paszport, wiza, zaproszenie (rodzaj dokumentu w zależności od kraju)
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej),
- Decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu
Czas realizacji
Niezwłocznie – od ręki
Opłaty
Nie pobiera się
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Uwagi
Obowiązku meldunkowego należy dokonać w obecności właściciela lokalu
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity – Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z póź. zm.);
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych /Dz.U. Nr 236, poz. 19
- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych /Dz.U. Nr 236, poz. 19