Ogłoszenia, informacje, obwieszczenia, zawiadomienia:
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
- Teraz przeglądasz Archiwum
- Przejdź do aktualności
Lista informacji
Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie Drukuj informację Obwieszczenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-04-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: RDOŚ Olsztyn |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-04-28 11:22:42 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-04-28 11:22:57 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-04-28 11:22:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 28112 raz(y) |
Obwieszczenie Urzędu Gminy Reszel
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Obwieszczenie Urzędu Gminy Reszel Drukuj informację Obwieszczenie Urzędu Gminy Reszel
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-04-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Urzad Gminy Reszel |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-04-28 11:05:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-04-28 11:05:31 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-04-28 11:05:31 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 32408 raz(y) |
Obwieszczenie
Akapit nr 1 - brak tytułu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-03-31 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Burmistrz Reszla |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-03-31 12:39:20 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-03-31 12:41:33 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-03-31 12:41:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 38217 raz(y) |
UWAGA!! Przedłużony nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych - Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Akapit nr 1 - brak tytułu
Dnia 29.01.2021r., na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 9 sierpnia 2019 r. o narodowym spisie powszechnym ludności i mieszkań w 2021 r. (Dz. U. 2019 r. poz. 1775, z późn.zm.) – zwanym dalej NSP 2021
Pan Paweł Bobrowski – Gminny Komisarz Spisowy w Gminie Kętrzyn
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych wykonujących czynności w ramach prac spisowych, związanych z przeprowadzeniem na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w 2021 r. spisu powszechnego NSP 2021.
NSP 2021 będzie przeprowadzony w terminie od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 r., według stanu na dzień 31 marca 2021 r., godz. 24.00.
Termin składania ofert: 16.02.2021 r.
Kandydat na rachmistrza spisowego powinien spełniać następujące warunki:
- mieć ukończone 18 lat,
- cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
- posiadać co najmniej średnie wykształcenie,
- posługiwać się językiem polskim w mowie i piśmie,
- nie być skazanym prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Informacje ogólne:
- Dane kandydatów na rachmistrzów spisowych są rejestrowane w Systemie Ewidencji Rachmistrzów (SER) przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Kętrzyn Kandydat na rachmistrza spisowego, którego dane zostaną zarejestrowane w systemie SER, otrzyma login do aplikacji e-learning, a na wskazany w ofercie adres e-mail zostanie wysłane hasło umożliwiające dostęp do tej aplikacji.
- Na podany w ofercie adres e-mail będą przekazywane informacje o terminie i formie szkolenia, którego ukończenie z wynikiem pozytywnym będzie warunkiem koniecznym do uzyskania możliwości kwalifikacji na rachmistrza spisowego.
- Kandydat na rachmistrza zobligowany jest do wzięcia udziału w szkoleniu przeprowadzanym w trybie zdalnym. Szkolenia dla rachmistrzów spisowych obejmować będą część teoretyczną oraz część praktyczną. Egzamin kandydata na rachmistrza spisowego, przeprowadzany po szkoleniu, będzie realizowany za pomocą aplikacji e-learning. Kandydat podczas szkolenia i egzaminu po szkoleniu posługuje się własnym urządzeniem z dostępem do Internetu (rekomendujemy laptop, komputer, tablet). Kandydat, który nie weźmie udziału w całości szkolenia, nie może przystąpić do egzaminu kończącego szkolenie.
- Kandydaci, którzy uzyskają pozytywny wynik z egzaminu (co najmniej 60% poprawnych odpowiedzi), zostaną wpisani na listę osób zakwalifikowanych do pełnienia roli rachmistrza. O kolejności na liście decydować będzie najwyższa liczba punktów uzyskanych na egzaminie przez kandydatów z danej gminy (jako pierwsze kryterium) oraz najkrótszy czas, w jakim zostanie napisany test, w przypadku takiej samej liczby uzyskanych punktów (jako drugie kryterium). Na liście będą zamieszczone przy każdym z kandydatów wyniki obu tych kryteriów.
- Kandydaci, którzy uzyskają najwyższe miejsce na liście, zostaną powołani na rachmistrzów spisowych (w liczbie adekwatnej do potrzeb), a następnie podpiszą umowę zlecenia z dyrektorem urzędu statystycznego – jako zastępcą wojewódzkiego komisarza spisowego. Pozostali kandydaci, których liczba przekracza zapotrzebowanie w danej gminie, stanowić będą zasób rezerwowy.
- Kandydat ma prawo wglądu do swojego testu i uzyskanego wyniku – niezwłocznie po ogłoszeniu wyników egzaminu testowego oraz żądania sprawdzenia przez WBS poprawności tego wyniku.
- Kandydat, po powołaniu na rachmistrza spisowego, zobowiązany jest do przesłania za pośrednictwem aplikacji e-learning danych niezbędnych do zawarcia umowy zlecenia oraz zdjęcia do identyfikatora, które powinno spełniać określone wymagania:
- jednolite tło, oświetlone, pozbawione cieni i elementów ozdobnych oraz innych osób,
- format pliku – JPG,
- rozmiar rzeczywisty zdjęcia – 23x30mm, co odpowiada:
- przy rozdzielczości 300 dpi, rozmiarowi 272x354 pixeli,
- przy rozdzielczości 600 dpi, rozmiarowi 543x709 pixeli.
Do głównych zadań rachmistrza spisowego należeć będzie:
- przeprowadzenie wywiadów bezpośrednich lub telefonicznych, w zależności od aktualnej sytuacji związanej z pandemią COVID-19, z wykorzystaniem urządzenia mobilnego wyposażonego w oprogramowanie dedykowane do przeprowadzenia spisu (interaktywną aplikację formularzową), które zostanie mu przekazane na podstawie protokołu przekazania stanowiącego załącznik do umowy zlecenia;
- zebranie danych według ustalonej metodologii i zgodnie z kluczem pytań w aplikacji formularzowej;
- przejęcie części zadań innych rachmistrzów spisowych w sytuacji awaryjnej, np. gdy zmniejszy się liczba rachmistrzów w gminie z powodu rezygnacji, zachorowań itp. lub dotrzymanie terminu realizacji spisu będzie zagrożone.
Do złożenia oferty przez kandydata na rachmistrza spisowego można skorzystać z formularza „Formularz – oferta kandydata na rachmistrza spisowego do narodowego spisu powszechnego ludności i mieszkań w 2021 r. (druk do pobrania), zawierającego:
- dane osobowe i kontaktowe:
- imię (imiona) i nazwisko,
- datę urodzenia,
- adres zamieszkania,
- numer telefonu,
- adres e-mail,
- oświadczenie o:
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- posiadaniu co najmniej średniego wykształcenia,
- znajomości języka polskiego w mowie i piśmie,
- świadomości odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.
Składanie ofert:
- Kandydat na rachmistrza spisowego w NSP 2021 może składać dokumenty osobiście w siedzibie urzędu gminy lub za pośrednictwem: poczty elektronicznej (na skrzynkę e-mailową urzędu: ), platformy ePUAP albo operatora pocztowego (w tym m.in. Poczty Polskiej, firm kurierskich). O dacie wpływu dokumentów decyduje:
- w przypadku osobistego złożenia dokumentów w urzędzie lub doręczenia ich za pośrednictwem kuriera – data dostarczenia do urzędu;
- w przypadku wysłania dokumentów pocztą elektroniczną na skrzynkę e-mailową urzędu wskazaną w ogłoszeniu – data wprowadzenia zgłoszenia do środka komunikacji elektronicznej nadawcy (data wysłania wiadomości e-mail);
- w przypadku wysłania dokumentów poprzez platformę ePUAP – data wysłania zgłoszenia przez nadawcę, która powinna być równoznaczna z datą wpływu na urzędową skrzynkę na ePUAP (pojawienie się zgłoszenia w systemie teleinformatycznym);
- w przypadku przesłania dokumentów Pocztą Polską – data stempla pocztowego.
- Oferty kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
- Więcej informacji na temat spisu można znaleźć na stronie internetowej urzędu gminy, Biuletynie Informacji Publicznej (BIP) urzędu oraz w Gminnym Biurze Spisowym w Gminie Kętrzyn – nr tel. 89 751 36 66, e-mail:
Gminny Komisarz Spisowy
Wójt Gminy Kętrzyn
Wójt Gminy Kętrzyn
/-/ Paweł Bobrowski
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w celu realizacji naboru kandydatów na rachmistrzów spisowych
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn.zm.) „RODO”, administrator informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Komisarz Spisowy Paweł Bobrowski.
Z inspektorem ochrony danych (IOD) może się Pani/Pan kontaktować:
Do IOD należy kierować wyłącznie sprawy dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez administratora, w tym realizacji Pani/Pana praw wynikających z RODO.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty określone w rozdziale 6 ustawy o NSP 2021, podmioty współpracujące z administratorem, dostawcy usług technicznych i organizacyjnych umożliwiających przeprowadzenie naboru oraz przechowywanie dokumentacji dotyczącej naboru, osoby działające na polecenie administratora, osoby i podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa powszechnie obowiązującego.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5-ciu lat od zakończenia procesu naboru na rachmistrza spisowego.
Przysługuje Pani/Panu prawo do:
Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się kandydata o przyjęcie na rachmistrza spisowego i udzielenie mu dostępu do aplikacji szkoleniowej e-learning.
Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane ani też nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
|
Załączniki
Pobierz dane XML UWAGA!! Przedłużony nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych - Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 Drukuj informację UWAGA!! Przedłużony nabór kandydatów na rachmistrzów spisowych - Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-01-29 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Robert Skórka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-01-29 11:26:00 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-01-29 12:00:03 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-02-10 07:08:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 56537 raz(y) |
Zawiadomienie w związku z prowadzonym postępowaniem w sprawie udzielenia pozwoleń w zakresie przebudowy stopnia wodnego MEW Stachowizna
Akapit nr 1 - brak tytułu
Pobierz dane XML Zawiadomienie w związku z prowadzonym postępowaniem w sprawie udzielenia pozwoleń w zakresie przebudowy stopnia wodnego MEW Stachowizna Drukuj informację Zawiadomienie w związku z prowadzonym postępowaniem w sprawie udzielenia pozwoleń w zakresie przebudowy stopnia wodnego MEW Stachowizna
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-01-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Państwowe Gospodarstwo Wodne |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-01-26 13:52:25 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-01-26 13:52:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-01-26 13:52:47 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 57357 raz(y) |
Informacja dotycząca wyborów ławników na kadencję 2020-2023
Akapit nr 1 - brak tytułu
Z dniem 30 czerwca 2019 roku upływa termin zgłaszania kandydatów na ławników do Sądów Okręgowych i Sądów Rejonowych. Kandydatów na ławników, radom gmin, mogą zgłaszać prezesi właściwych sądów (ale tylko ławników pełniących funkcję w upływającej kadencji), stowarzyszenia, inne organizacje społeczne i zawodowe zarejestrowane na podstawie przepisów prawa (z wyłączeniem partii politycznych) oraz co najmniej 50 obywateli mających czynne prawo wyborcze, zamieszkujących stale na terenie gminy.
Zaproszenie do konsultacji w sprawie Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Kętrzyn na lata 2019 - 2021
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zapraszamy zainteresowanych mieszkańców oraz przedstawicieli instytucji statutowo zajmujących się wspieraniem rodziny do wzięcia udziału w konsultacjach projektu Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Kętrzyn na lata 2019-2021.
Wszelkie uwagi, opinie i propozycje proszę kierować na Formularzu zgłaszania uwag.
Projekt Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Kętrzyn na lata 2019-2021 wraz z formularzem zgłaszania uwag dostępny jest:
- na stronach internetowych www.sites.google.com/site/gopsketrzyn, www.gminaketrzyn.pl
- w Biuletynie Informacji Publicznej: www.bip.gminaketrzyn.pl
- w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie, w pok. nr 8 w godzinach urzędowania.
Wypełniony formularz należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 18 lutego 2019 r. na:
- adres poczty elektronicznej
- numer faksu 89 751 47 73
- adres siedziby Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kętrzynie, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
Robert Trusewicz
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie
Załączniki
Pobierz dane XML Zaproszenie do konsultacji w sprawie Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Kętrzyn na lata 2019 - 2021 Drukuj informację Zaproszenie do konsultacji w sprawie Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Kętrzyn na lata 2019 - 2021
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: GOPS Kętrzyn |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-02-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: GOPS Kętrzyn |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-02-12 14:12:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-02-12 14:16:28 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-02-12 14:16:28 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 34972 raz(y) |
Konsultacje społeczne
Akapit nr 1 - brak tytułu
Wójt Gminy Kętrzyn zaprasza wszystkich mieszkańców Gminy Kętrzyn do udziału w konsultacjach społecznych projektu uchwały Sejmiku Województwa Warmińsko- Mazurskiego w sprawie Obszaru Chronionego Krajobrazu Doliny Rzeki Guber.
Celem konsultacji jest zebranie opinii i uwag na temat projektu dokumentu.
Konsultacje trwać będą do 6 lipca 2017 r.
Poniżej zamieszczamy projekty dokumentów. Zachęcamy do zapoznania się z nimi oraz zgłaszania uwag i propozycji.
Projekt uchwały Sejmiku Województwa Warmińsko- Mazurskiego wraz z załącznikami dostępny jest również w Urzędzie Gminy Kętrzyn, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 11- 400 Kętrzyn, pokój 18
Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w konsultacjach.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Wioletta Dobrzańska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-06-28 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wioletta Dobrzańska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-06-28 14:54:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-06-28 14:55:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-06-28 14:55:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 31632 raz(y) |
Informacja o wyborze oferty dot. postępowania o udzielenie zamówienia na sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Załączniki
Pobierz dane XML Informacja o wyborze oferty dot. postępowania o udzielenie zamówienia na sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Drukuj informację Informacja o wyborze oferty dot. postępowania o udzielenie zamówienia na sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Małgorzata Spicewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Spicewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-15 15:35:30 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-15 15:36:40 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-15 15:36:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 32327 raz(y) |
ZAPYTANIE OFERTOWE - sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
Akapit nr 1 - brak tytułu
1. Zamawiający:
Gmina Kętrzyn
ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
tel.: (89) 7512474, fax.: (89) 7512746, e-mail:
NIP: 742 219 26 00, Regon: 510742876
2. Przedmiot zamówienia.
2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na rzecz zamawiającego usługi sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego zgodnie z ustawą z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1073 i przepisami wykonawczymi.
CPV : 71420000-8 Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
2.2. Szacunkowa ilość decyzji :
- decyzje o warunkach zabudowy - 150 szt.
- decyzje o lokalizacji inwestycji celu publicznego - 20 szt.
Podane ilości decyzji są wielkościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy.
2.3. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu wzór wniosku o wydanie decyzji.
Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu projekt decyzji w terminie 14 dni od dniaotrzymania wniosku zawierającego niezbędne informacje i dokumenty. W przypadku wniesienia uwag w trakcie postępowania przez strony lub właściwy organ w trakcie uzgadniania projektudecyzji przez Zamawiającego, dopuszcza się wydłużenie czasu na przygotowanie i przekazanie Zmawiającemu projektu decyzji o 7 dni od otrzymania przez wykonawcę zgłoszonych uwag lubuzgodnień.
2.4. W przypadku, gdy Wykonawca stwierdzi, iż złożony wniosek jest niekompletny lub niezbędne są dodatkowe informacje lub dokumenty, zobowiązany jest zwrócić wniosek Zamawiają cemu w terminie 5 dni od jego otrzymania celem jego uzupełnienia lub w tym terminie wystąpić do Zamawiającego o dodatkowe informacje lub dokumenty.
Zamawiający uzupełni wniosek o dodatkowe informacje lub dokumenty. W przypadku, gdy wniosek nie zostanie zwrócony lub wykonawca nie wystąpi o dodatkowe informacje lub dokumenty w w/w terminie uważa się, że został on przyjęty do realizacji i od dnia jego otrzymania biegną terminy na przygotowanie i przekazanie projektu decyzji. Wykonawca może tylko raz zwrócić wniosek celem uzupełnienia.
2.5. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia wynikającego z umowy, uczestniczy w postępowaniu odwoławczym od przygotowanej przez niego decyzji, łącznie z ponownym rozpatrzeniem wniosku i ewentualną zmianą projektu decyzji. Wynagrodzenie należne Wykonawcy Zamawiający zapłaci w terminie 14 dni od otrzymania rachunku/faktury, wystawionej po dniu, w którym
decyzja stanie się ostateczna.
2.6 Projekty decyzji będą sporządzane przez osobę, o której mowa w art. 5 ustawy z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2017r. poz. 1073), albo osobę wpisaną na listę izby samorządu zawodowego architektów posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej albo uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej.
2.7 Projekty decyzji należy przekazywać Zamawiającemu w formie elektronicznej na adres
oraz w formie papierowej, podpisanej przez osobę, o której mowa w pkt 2.6.
2.8 Osoba uprawniona do kontaktów w sprawie przygotowania projektów decyzji :
Małgorzata Spicewicz, tel. 89 7512474 wewn. 18, e-mail:
3. Termin realizacji zamówienia: do 31.12.2018r.
4. Wymogi dotyczące sposobu przygotowania oferty.
4.1 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, na przygotowanie projektów decyzji (wybranego rodzaju lub obu rodzajów). Dopuszcza się składanie ofert częściowych, tj. na wybrany rodzaj decyzji.
4.2 Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności, w tym przygotowania i przeprowadzenia niezbędnych analiz, oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym także koszty dostarczenia projektów decyzji do siedziby zamawiającego oraz koszty z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich.
4.3 Cena ofertowa jest to wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie i przekazanie zamawiającemu projektu danego rodzaju decyzji, zgodnie z warunkami niniejszego zapytania.
4.4 Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym wzorem formularza oferty. Cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN wraz z podatkiem VAT .
4.5 Ceny podane w ofercie nie podlegają zmianom przez cały okres obowiązywania umowy.
4.6 Oferta powinna być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności.
4.7 Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana .
5. Wybrana zostanie oferta sporządzona zgodnie z warunkami zapytania, zawierająca najniższą cenę za wykonanie i przekazanie Zamawiającemu projektu danego rodzaju decyzji. Z wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana będzie podpisana umowa na realizację zamówienia.
6. Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
lub dostarczona do siedziby zamawiającego, pok.16, w terminie składania ofert.
Oferty należy składać w terminie do 10.01.2017r. do godz. 15:00.
7. Dodatkowych informacji udziela Małgorzata Spicewicz pod numerem telefonu 0-89 7512474 lub pod adresem email: rrgg@gminaketrzyn.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania.
9. Załączniki:
Załącznik Nr 1 – Wzór formularz oferty.
Załącznik Nr 2 – Wzór umowy.
Załączniki
Pobierz dane XML ZAPYTANIE OFERTOWE - sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego Drukuj informację ZAPYTANIE OFERTOWE - sporządzania projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Małgorzata Spicewicz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Spicewicz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-02 14:15:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-02 14:21:18 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-15 15:40:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 31948 raz(y) |