Rejestr zmian
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Udzielenie zamówienia na odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Udzielenie zamówienia na odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn.Szczegóły informacji
Udzielenie zamówienia na odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Usługi
Zamawiający: Gmina Kętrzyn
Nr UZP: 251586-2008
Ogłoszono dnia: 2008-11-27 przez Marek Lemieszek
Treść:
RGG.341-94/08
Kętrzyn: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych o łącznej długości ok. 25 km, w miejscowościach : Nakomiady, Koczarki, Godzikowo, Langanki, Salpik, Bałowo, Sykstyny, Ugiertowo. CPV : 90620000-9 Usługi odśnieżania 2.Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo na odrębne zlecenie przedstawiciela zamawiającego. Przewidywana maksymalna wielkość zamówienia - 8 godzin odśnieżania na każdy kilometr długości dróg podanej w pkt 1.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9. II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 14000.00 PLN. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2008. V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
|