Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Gminy Kętrzyn
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Kętrzyn
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Samodzielne stanowisko
Data udostępnienia: 2016-05-20
Ogłoszono dnia: 2016-05-20 przez Joanna Posoch
Termin składania dokumentów: 2016-06-03 15:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2016
Zlecający: Urząd Gminy Kętrzyn
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- - obywatelstwo polskie,
- - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- - korzystanie z pełni praw publicznych,
- - niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- - wykształcenie: wyższe, preferowane prawnicze lub administracyjne,
- - wymagany staż pracy: co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
- - nieposzlakowana opinia,
- - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- - niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- - bezpartyjność i apolityczność,
- - znajomość regulacji prawnych, w szczególności ustroju administracji publicznej tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego, ustawy o finansach publicznych, Statutu Gminy Kętrzyn.
b. Wymagania dodatkowe:
- - umiejętność planowania pracy i koordynacji działań,
- - komunikatywność i umiejętność zarządzania personelem,
- - wysoka kultura osobista,
- - kreatywność, samodzielność, inicjatywa,
- - dyspozycyjność, systematyczność, obowiązkowość,
- - znajomość struktury organizacyjnej urzędu
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) opracowywanie projektów zmian w regulaminach;
2) opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu;
3) opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy;
4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr;
5) przedkładanie wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu;
6) nadzór nad przygotowaniem uchwał Rady Gminy i zarządzeń wójta;
7) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego i obwieszczeń na terenie Gminy;
8) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych pracowników Urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych;
9) nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków;
10) nadzór nad prawidłowym trybem załatwiania interpelacji i wniosków radnych;
11) nadzór nad przestrzeganiem zasady terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli;
12) koordynowanie i organizowanie działań związanych z wyborami, referendami i spisami powszechnymi;
13) nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej;
14) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców;
15) sprawowanie kontroli dyscypliny pracy w Urzędzie;
16) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej i służbowej;
17) organizowanie w Urzędzie kontroli mającej na celu zapewnienie prawidłowości wykonywania zadań Urzędu przez referaty i jednostki organizacyjne Gminy oraz wykonywania obowiązków przez poszczególnych pracowników Urzędu;
18) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w siedzibie Urzędu i zakupem środków trwałych;
19) nadzorowanie sprawności systemu łączności telefonicznej i sieci komputerowej;
20) nadzorowanie właściwego zabezpieczenia siedziby Urzędu;
21) realizacja innych zadań na polecenie lub z upoważnienia wójta.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- miejsce pracy – Urząd Gminy Kętrzyn, ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
- rodzaj wykonywanej pracy: kierownicze stanowisko urzędnicze,
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- termin rozpoczęcia pracy: czerwiec 2016 r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kętrzyn, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- list motywacyjny ;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach ;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych ;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ;
- oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku Sekretarza Gminy;
- oświadczenie kandydata, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- oświadczenie kandydata o braku przynależności do partii politycznej;
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiałby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu.
Kopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-06-03 15:00:00
b. Sposób:
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn (sekretariat pok. nr 14, I piętro), pocztą elektroniczną na adres: ketrzyn@zgwrp.org.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy Kętrzyn z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy Kętrzyn” w terminie do dnia 3 czerwca 2016 roku do godziny 15.00.
2. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione oraz zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną pisemnie lub telefonicznie lub drogą elektroniczną.
4. Przeprowadzenie naboru będzie dokonane na podstawie Zarządzenia Nr 11/2010 Wójta Gminy Kętrzyn z dnia 30 kwietnia 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Kętrzyn.
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.gminaketrzyn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn
6. Informacji w sprawie naboru udziela Pani Joanna Posoch, tel. 89 751 24 74 wew. 14, codziennie w godzinach pracy Urzędu.
7. Wójt Gminy Kętrzyn zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Kętrzyn
Tadeusza Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn