Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2012Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2012Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. kancelaryjnych
Miejsce pracy: Urząd Gminy Kętrzyn
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Organizacyjny
Data udostępnienia: 2012-09-11
Ogłoszono dnia: 2012-09-11 przez Marek Leszek Olszewski
Termin składania dokumentów: 2012-09-24 00:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2012
Zlecający: Urząd Gminy Kętrzyn
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku pracy,
- nieposzlakowana opinia,
- korzystanie z pełni praw publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość prawa samorządowego i administracyjnego,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność,
- zdolności organizacyjne.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- obsługa sekretariatu Urzędu Gminy Kętrzyn oraz prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Urzędu Gminy,
- prowadzenie archiwum zakładowego.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ewentualnie zaświadczenia o stanie odbytych studiów),
- inne, dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach),
- kserokopie świadectw pracy oraz referencje,
- kwestionariusz osobowy,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn ul.Tadeusza Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, pocztą elektroniczną na adres: sekretarz@gminaketrzyn.pl w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy Kętrzyn z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze" w terminie do dnia 24 września 2012 roku.
c. Miejsce:
ul.Tadeusza Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
VII. Informacje dodatkowe:
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Kętrzyn po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kętrzyn: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej) i list motywacyjny, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926/ oraz ustawą z dnia 22.03.1999r. o pracownikach samorządowych/Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm./".