Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Gminy Kętrzyn
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Kętrzyn
Wymiar etatu: pełny etat
Ilość etatów: 1
Wydział: -
Data udostępnienia: 2016-03-18
Ogłoszono dnia: 2016-03-18 przez Joanna Posoch
Termin składania dokumentów: 2016-04-01 15:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2016
Zlecający: Urząd Gminy Kętrzyn
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie: wyższe, preferowane prawnicze lub administracyjne,
- wymagany staż pracy: co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- bezpartyjność i apolityczność,
- znajomość regulacji prawnych, w szczególności ustroju administracji publicznej tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego, ustawy o finansach publicznych, Statutu Gminy Kętrzyn.
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność planowania pracy i koordynacji działań,
- komunikatywność i umiejętność zarządzania personelem,
- wysoka kultura osobista,
- kreatywność, samodzielność, inicjatywa,
- dyspozycyjność, systematyczność, obowiązkowość,
- znajomość struktury organizacyjnej Urzędu.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- opracowywanie projektów zmian w Regulaminie;
- opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu;
- opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy;
- nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr;
- przedkładanie wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu;
- nadzór nad przygotowaniem uchwał Rady Gminy i zarządzeń wójta;
- zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego i obwieszczeń na terenie Gminy;
- bezpośredni nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych pracowników Urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych;
- nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków;
- nadzór nad prawidłowym trybem załatwiania interpelacji i wniosków radnych;
- nadzór nad przestrzeganiem zasady terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli;
- koordynowanie i organizowanie działań związanych z wyborami, referendami i spisami powszechnymi;
- nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej;
- przyjmowanie ustnych oswiadczeń woli spadkodawców;
- sprawowanie kontroli dyscypliny pracy w Urzędzie;
- sprawowanie nadzoru nad przedstrzeganiem tajemnicy państwowej i służbowej;
- organizowanie w Urzędzie kontroli mającej na celu zapewnienie prawidłowości wykonywania zadań Urzędu przez referaty i jednostki organizacyjne Gminy oraz wykonywania obowiązków przez poszczególnych pracowników Urzędu;
- koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w siedzibie Urzędu i zakupem środków trwałych;
- nadzorowanie sprawności systemu łączności telefonicznej i sieci komputerowej;
- nadzorowanie właściwego zabezpieczenia siedziby Urzędu;
- realizacja innych zadań na polecenie lub z upoważnienia wójta.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
-
miejsce pracy – Urząd Gminy Kętrzyn, ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
-
rodzaj wykonywanej pracy: kierownicze stanowisko urzędnicze,
-
wymiar czasu pracy: pełny etat,
-
praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
-
termin rozpoczęcia pracy: maj 2016 r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kętrzyn, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%
V. Wymagane dokumenty:
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- list motywacyjny ;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach ;
- kserokopie świadectw pracy;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych ;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji ;
- oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku Sekretarza Gminy;
- oświadczenie kandydata, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
- oświadczenie kandydata o braku przynależności do partii politycznej;
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiałby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu.
Kopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-04-01 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn ul. Tadeusza Kosciuszki 2, 11-400 Kętrzyn (sekretariat pok. nr 16, I pietro), pocztą elektroniczną na adres: ketrzyn@zgwrp.org.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy Kętrzyn z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy Kętrzyn” w terminie do dnia 01 kwietnia 2016r. do godziny 1500.
c. Miejsce:
Urząd Gminy Kętrzyn
Tadeusza Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn
(sekretariat pok. nr 16, I pietro)
VII. Informacje dodatkowe:
- Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione oraz zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną pisemnie lub telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- Przeprowadzenie naboru będzie dokonane na podstawie Zarządzenia Nr 11/2010 Wójta Gminy Kętrzyn z dnia 30 kwietnia 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Kętrzyn
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.gminaketrzyn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn
- Informacji w sprawie naboru udziela Pani Joanna Posoch, tel. 89 751 24 74 wew. 14, codziennie w godzinach pracy Urzędu.
- Wójt Gminy Kętrzyn zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu na każdym jego etapie bez podania przyczyny.