Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2013Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2013Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Stanowisko ds. kancelaryjnych
Miejsce pracy: Urząd Gminy Kętrzyn
Wymiar etatu:
Ilość etatów:
Wydział: Referat Organizacyjny
Data udostępnienia: 2013-02-04
Ogłoszono dnia: 2013-02-04 przez Marek Leszek Olszewski
Termin składania dokumentów: 2013-02-20 00:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2013
Zlecający: Urząd Gminy Kętrzyn
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie wyższe,
6) dobra znajomość obsługi komputera,
7) stan zdrowia pozwalający na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy w siedzibie i poza siedzibą Urzędu Gminy,
b. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość prawa samorządowego i administracyjnego,
2) umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
4) komunikatywność,
5) zdolności organizacyjne.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) obsługa sekretariatu Urzędu Gminy Kętrzyn oraz prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Urzędu Gminy,
2) prowadzenie archiwum zakładowego.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV),
3) dokument poświadczający wykształcenie (kserokopia dyplomu ewentualnie zaświadczenia o stanie odbytych studiów),
4) inne, dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach) ,
5) kserokopie świadectw pracy oraz referencje, a także udokumentowanie posiadanego doświadczenia na podobnym stanowisku,
6) kwestionariusz osobowy,
7) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn ul.T.Kościuszki 2 , 11-400 Kętrzyn albo pocztą elektroniczną na adres: sekretarz@gminaketrzyn.pl w przypadku posiadania uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu Gminy Kętrzyn z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze” w terminie do dnia 20 lutego 2013 roku .
c. Miejsce:
VII. Informacje dodatkowe:
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Kętrzyn po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kętrzyn : http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej) i list motywacyjny, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych /Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926/ oraz ustawą z dnia 22.03.1999r. o pracownikach samorządowych/Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm./".
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY - POBIERZ