Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
ZGŁOSZENIE ZAMIARU USUNIĘCIA DRZEW
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: REFERAT ROZWOJU GOSPODARCZEGO GMINY - ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENNE, ZEZWOLENIA
Ogłoszono dnia: 2017-09-11 11:07:46
Termin załatwienia
21 dni
Osoba kontaktowa
Małgorzata Spicewicz
Miejsce załatwienia
URZĄD GMINY KĘTRZYN, pokój nr 18
Telefon kontaktowy
089 751 24 74 wew. 18
Adres e-mail
rrgg@gminaketrzyn.pl
Sposób załatwienia
Należy złożyć zgłoszenie zamiaru usuniecia drzewa zawiera wraz z dokumentami opisanymi poniżej.
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Kętrzyn
Wymagane Dokumenty
Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa zawiera:
-
imię, nazwisko i adres wnioskodawcy;
-
oznaczenie nieruchomości z której drzewo ma być usunięte;
-
rysunek lub mapkę określające usytuowanie drzewa na nieruchomości;
Czas realizacji
21 dni
Opłaty
- Zwolnione z opłaty skarbowej na podstawie ustawy z dn. 16.11.2006r. O opłacie skarbowej.
- W przypadku reprezentowania wnioskodawcy przez pełnomocnika opłata od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub jego odpisu, wypisu lub kopii - 17zł.
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Wójta Gminy Kętrzyn.
Uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Podstawa prawna
Na podstawie art. 83 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. - O ochronie przyrody (Dz.U. 2016 poz. 2134)