Ekran szczegółów informacji - sprawa
Szczegóły informacji
WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: EWIDENCJA LUDNOŚCI
Ogłoszono dnia: 2009-04-22 10:50:15
Termin załatwienia
Niezwłocznie – od ręki
Osoba kontaktowa
Alina Romejko
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Kętrzyn
Telefon kontaktowy
089 751 24 74 wew. 23
Adres e-mail
ewidencja@gminaketrzyn.pl
Sposób załatwienia
Wypełniony druk: Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego.
Do wglądu:
Dowód osobisty, książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej)
Do wglądu:
Dowód osobisty, książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej)
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Kętrzyn, pokój 23
Wymagane Dokumenty
Wypełniony druk: Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego.
Do wglądu:
Dowód osobisty, książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej)
Do wglądu:
Dowód osobisty, książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej)
Czas realizacji
Niezwłocznie – od ręki
Opłaty
Nie pobiera się
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Uwagi
Wymeldowania należy dokonać osobiście.
Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują opiekunowie prawni
Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują opiekunowie prawni
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity – Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z póź. zm.);