Uchwały Rady Gminy, Zarządzenia Wójta, Protokoły, Sprawozdania, Prawo Miejscowe
Pobierz dane XMLAkt prawny: XXXVIII/219/2005Drukuj informacjęAkt prawny: XXXVIII/219/2005Szczegóły informacji
XXXVIII/219/2005
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Obowiązujący
Sesja: XXXVIII/2005
Kadencja: I kadencja
Data wejścia w życie: 01 styczeń 2006 r.
Data podjęcia/podpisania: 2005-12-14
Tytuł aktu:
w sprawie ustalenia opłat za usuwanie nieczystości stałych i płynnych
Na podstawie:
Treść:
Uchwała Nr XXXVIII/219/2005
Rady Gminy Kętrzyn
z dnia 14 grudnia 2005 roku
w sprawie ustalenia opłat za usuwanie nieczystości stałych i płynnych
Na podstawie art. 18 ust. 2, pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( jednolity tekst
z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.) oraz art. 4 ust. 1, pkt.2 ustawy z dnia 20 grudnia 1996 roku o gospodarce komunalnej (Dz.U. Z 1997r. Nr 9,poz.43)
Rada Gminy uchwala, co następuje :
§ 1
1. Ustala się miesięczną opłatę z tytułu usuwania wytworzonych nieczystości stałych i ich zrzutu na wysypisko śmieci
w wysokości 3,65 zł brutto od osoby zamieszkującej w lokalu administrowanym przez Gminę Kętrzyn
§ 2
1. Ustala się miesięczną stawkę za wywóz nieczystości płynnych z komunalnych zbiorników bezodpływowych i ich zrzut do oczyszczalni ścieków w wysokości 14,45 zł brutto za m³
2. Ilość odprowadzanych ścieków ustala się na podstawie urządzeń pomiarowych. W przypadku braku takich urządzeń przyjmuje się, iż ilość odprowadzanych ścieków równa jest ilości pobranej wody
§ 3
Uchwałę wykona Wójt Gminy
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem 01 stycznia 2006 roku.
Przewodniczący Rady Gminy
Władysław Duda