ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Uchwały Rady Gminy, Zarządzenia Wójta, Protokoły, Sprawozdania, Prawo Miejscowe

Pobierz dane XMLAkt prawny: XXXVI/205/2005Drukuj informacjęAkt prawny: XXXVI/205/2005

Szczegóły informacji

XXXVI/205/2005

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: XXXVI/2005

Kadencja: I kadencja

Data wejścia w życie: z dniem podjęcia

Data podjęcia/podpisania: 2005-10-26

Tytuł aktu:

w sprawie zmian w budżecie na 2005 rok

Na podstawie:

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( jednolity tekst Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 109, 124 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych ( jednolity tekst Dz. U. Nr 15, poz. 148 z 2003r)

Treść:

 

Uchwała Nr XXXVI/205/2005

Rady Gminy Kętrzyn

z dnia 26 października 2005 roku

 

 

w sprawie zmian w budżecie na 2005 rok

 

 

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( jednolity tekst Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 109, 124 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych ( jednolity tekst Dz. U. Nr 15, poz. 148 z 2003r)

 

Rada Gminy uchwala :

 

 

§ 1

 

  1. Dokonuje się zmian w budżecie gminy na rok 2005 poprzez :

- zwiększenie planu dochodów o kwotę 25.280 zł, zgodnie z zał. nr 1

- zwiększenie planu wydatków o kwotę 91.640 zł, zgodnie z zał. nr 2

- zmniejszenie planu wydatków o kwotę 66.360 zł, zgodnie z zał. nr 2

 

  1. Budżet gminy po zmianach wynosi :

- plan dochodów ogółem : 17.712.035 zł

- plan wydatków ogółem : 17.228.235 zł

 

  1. Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej zleconych

gminie i innych zadań zleconych ustawami w 2005r. zgodnie z zał. nr 3

 

  1. Dochody i wydatki w 2005r związane z realizacją zadań wspólnych realizowanych w drodze

umów z organami administracji samorządu terytorialnego w wysokości :

dochody - 30.200 zł, wydatki - 49.133 zł, zgodnie z zał. nr 4

 

 

§ 2

 

 

Uchwałę wykona Wójt Gminy

 

§ 3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu

 

 

 

 

 

Przewodniczący Rady Gminy

 

Władysław Duda

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony