Uchwały Rady Gminy, Zarządzenia Wójta, Protokoły, Sprawozdania, Prawo Miejscowe
Pobierz dane XMLAkt prawny: XXXIV/196/205Drukuj informacjęAkt prawny: XXXIV/196/205Szczegóły informacji
XXXIV/196/205
Rodzaj: Nieokreślony
Status: Zmieniony
Sesja: XXXIV/2005
Kadencja: I kadencja
Data wejścia w życie: z dniem podjęcia
Data podjęcia/podpisania: 2005-08-24
Tytuł aktu:
w sprawie zmian w budżecie gminy na 2005 rok
Zmieniony przez:
XXIX/188/2009
Na podstawie:
Treść:
Uchwała Nr XXXIV/196/2005
Rady Gminy Kętrzyn
z dnia 24 sierpnia 2005 roku
w sprawie zmian w budżecie gminy na 2005 rok
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( jednolity tekst z 2001r. Dz. U. nr 149, poz. 1591 z późn.zm.) oraz art. 109, 124 ustawy z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych ( jednolity tekst z 2003r. Nr 15, poz. 148 z późn. zm.)
Rada Gminy uchwala :
§ 1
-
Dokonuje się zmian w budżecie gminy na rok 2005 poprzez :
- zwiększenie planu dochodów o kwotę 28.089 zł, zgodnie z załącznikiem nr 1
- zwiększenie planu wydatków o kwotę 33.589 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2
- zmniejszenie planu wydatków o kwotę 5.500 zł, zgodnie z załącznikiem nr 2
-
Budżet gminy po zmianach wynosi :
- plan dochodów ogółem : 17 182 208 zł
- plan wydatków ogółem : 16 698 408 zł
-
Aktualny wykaz dochodów i wydatków związanych z realizacją zadań z zakresu administracji
rządowej zleconych gminie i innych zadań zleconych ustawami w roku 2005 według załącznika
nr 3
-
Wydatki majątkowe w 2005 roku po zmianach wynoszą 1 100 077 zł, w tym :
- wydatki inwestycyjne na rok budżetowy w wysokości 1 100 077 zł, zgodnie z zał. nr 4 i 5
- wydatki na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2005 – 2006 wynoszą 81.000 zł, zgodnie z zał. nr 5
-
Dochody i wydatki w 2005 roku związane z realizacją zadań wspólnych realizowanych w drodze porozumień i umów z organami administracji rządowej dochody - 15.000 zł, wydatki - 20.000 zł, zgodnie z zał. nr 6
-
Dochody i wydatki w 2005 roku związane z realizacją zadań wspólnych realizowanych w drodze porozumień i umów z innymi jednostkami samorządu terytorialnego dochody - 27.800 zł, wydatki - 46.733 zł, zgodnie z zał. nr 7
§ 2
Uchwałę wykona Wójt Gminy
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu
Przewodniczący Rady Gminy
Władysław Duda