ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa używanego autobusu 2.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa używanego autobusu 2.

Szczegóły informacji

Dostawa używanego autobusu 2.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 15445-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-02-02 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-02-02 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn

Ogłoszono dnia: 2010-01-25 przez Marek Lemieszek

Treść:

RGG.341-11/10

Kętrzyn: Dostawa używanego autobusu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego autobusu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia : Dostawa jednego używanego autobusu. CPV : 34121100 - 2 Autobusy transportu publicznego.
2. Wymagania jakie musi spełniać zamawiany autobus :
a) szczegółowe wymagania dotyczące autobusu, o którym mowa w pkt 1, zawarte są w załączniku Nr 1 do SIWZ stanowiącym jej integralną część;
b) stan techniczny autobusu musi być dobry, tzn.:
- wszystkie mechanizmy, urządzenia, instalacje i wyposażenie znajdujące się w nim muszą być sprawne ;
- nie może być skorodowany.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo przeprowadzenia jazdy próbnej oferowanym autobusem. W przypadku, gdy stan techniczny oferowanego autobusu będzie budził zastrzeżenia zamawiającego, zamawiający ma prawo zarządać przeprowadzenia badań technicznych na stacji diagnostycznej na koszt wykonawcy.
4. Pojazd wymieniony w pkt 1 musi być zarejestrowany na terenie Polski w dniu jego odbioru przez zamawiającego.
5. Wykonawca udzieli gwarancji na perforację nadwozia na okres podany w ofercie, lecz nie krótszy niż 12 miesięcy.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Składana oferta musi obejmować cały zakres zamówienia.
7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.11.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są spełniać następujące warunki (na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych jednolity tekst Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn.zm.) :

a) posiadać wiedzę i doświadczenie oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
dla spełnienia powyższego warunku wymagane jest, aby wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem  wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, samodzielnie, przy udziale podwykonawców lub w ramach konsorcjum co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. polegające na dostawie autobusu o wartości nie mniejszej niż 100 000,- zł (sto tysięcy) z Vat ; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie;

b) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
dla spełnienia powyższego warunku wymagane jest, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,- zł (sto tysięcy) ; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez każdego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie;

c) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez każdego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie.

2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów załączonych do formularza oferty.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1) Do formularza oferty należy załączyć n/w dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 14 SIWZ :
- potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych :
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;
b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego,potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;
c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;
d) oryginał podpisanego przez osobę podpisującą formularz oferty oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków wymienionych w pkt 14 SIWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych- wzór oświadczenia w załączeniu do SIWZ;
- potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
e) oryginał wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na dostawie autobusu o wartości nie mniejszej niż 100 000,- zł (sto tysięcy) z Vat, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostawy, daty wykonania i odbiorców; do wykazu należy załączyć dokumenty (kopie) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie( referencje); wykaz musi zgodny ze wzorem wykazu załączonym do SIWZ; kopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;
- potwierdzające znajdowanie się Wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia :
f) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,-zł (słownie: sto tysięcy złotych) - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty.

2) Wykonawcy występujący wspólnie :
a) zobowiązani są złożyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza kopię pełnomocnictwa dla pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
b) dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a - f składa każdy z wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska (załącznik do ogłoszenia o zamówieniu).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamieszczono w BZP w dniu 2010.01.25.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony