ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Bankowa obsługa budżetu Gminy Kętrzyn w latach 2012-2014Drukuj informację Zamówienie publiczne: Bankowa obsługa budżetu Gminy Kętrzyn w latach 2012-2014

Szczegóły informacji

Bankowa obsługa budżetu Gminy Kętrzyn w latach 2012-2014

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 399296-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-12-06 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-12-06 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn

Ogłoszono dnia: 2011-11-28 przez Marek Lemieszek

Treść:

RGG.272.96.2011

Kętrzyn: Bankowa obsługa budżetu Gminy Kętrzyn w latach 2012-2014.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Kętrzyn w latach 2012-2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Kętrzyn oraz jednostek organizacyjnych Gminy, w latach 2012-2014.
2. Liczba jednostek organizacyjnych Gminy oraz liczba rachunków w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie.
3.Zakres zamówienia, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
   1) otwarcie, likwidacja i prowadzenie rachunków, na warunkach zadeklarowanych w ofercie;
   2) możliwość obrotu między rachunkami za pośrednictwem poleceń przelewu;
   3) stopa oprocentowania rachunków będzie zmienna, a jej wysokość będzie określana co miesiąc w wysokości : [średnia stawka WIBID 1M z miesiąca poprzedzającego okres rozliczeniowy-miesiąc ] x [ R ]- niezmienny w okresie realizacji umowy wskaźnik określony przez Wykonawcę w ofercie ; kapitalizacja odsetek następować będzie na koniec każdego miesiąca;
   4) realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych, w tym:
      - możliwość dokonywanie wpłat i wypłat gotówkowych na terenie Kętrzyna przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków;
      - możliwość wypłaty gotówki według nominałów określonych każdorazowo przez posiadaczy rachunków;
      - możliwość dokonywanie wpłat zamkniętych na terenie Kętrzyna;
   5) realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, na następujących zasadach:
     - przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym;
     - przelewy złożone w formie papierowej do godziny 13:00 powinny być realizowane w tym samym dniu;
  6) wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla przewidywanej liczby 10 stanowisk (może ulec zmianie), w tym:
     - zainstalowanie systemu bankowości elektronicznej,
     - przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez bank,
     - serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie,
     - w przypadku awarii systemu lub braku łączności z bankiem - przyjmowanie  i wydawanie zleceń płatniczych składanych na zewnętrznych nośnikach danych lub w formie pisemnej bez dodatkowych opłat,
     - przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu,
  7) wymagania wobec systemu bankowości elektronicznej :
    - dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym,
    - dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym,
    - możliwość dokonywania przelewów bankowych,
    - generowanie z możliwością wydruku wyciągów bankowych,
    - pełna informacja o dacie i godzinie operacji,
    - przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu,
    - umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym,
    - wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy, w zakresie uzgodnionym z zamawiającym, z możliwością ich drukowania,
    - system ten musi być systemem bezpiecznym, o dostępie chronionym hasłami,
   - system w wersji on-line;
  8) wydawanie blankietów czekowych;
  9) wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku;
 10) możliwość udzielenia w rachunku bieżącym budżetu Gminy, w każdym roku budżetowym, odnawialnego kredytu krótkoterminowego do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Gminy w uchwale budżetowej, lecz nie więcej niż do kwoty 800 000,- PLN (osiemset tysięcy zł), na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego; szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa, przy czym:
    - zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową,
    - każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował zmniejszenie salda kredytu,
    - wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłaty od salda niewykorzystanej części kredytu, - kredyt powinien zostać postawiony do dyspozycji w ciągu dwóch dni od daty
podpisania odrębnej umowy kredytowej,
   - zamawiający zapłaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia,
   - kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana wg zmiennej stopy procentowej równej: [stała marża podana w ofercie] + WIBOR 1M; oprocentowanie kredytu w danym miesiącu będzie równe : [stała marża podana w ofercie] + WIBOR 1M na ostatni dzień roboczy miesiąca poprzedniego ;
    - za każdorazowe postawienie kredytu do dyspozycji Gminy Bank pobiera jednorazową prowizję w wysokości określonej w ofercie,
    - odsetki będą naliczane za każdy dzień, od wykorzystanej kwoty kredytu i będą pobierane z rachunku bieżącego Gminy raz w miesiącu,
 11) jednostki organizacyjne Gminy będą miały prawo do zawarcia umów na wykonanie bankowej obsługi zgodnie z niniejszą SIWZ i na warunkach określonych w ofercie wykonawcy, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki tj. brak kredytu odnawialnego krótkoterminowego w rachunku bieżącym;
12) Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy i jej jednostek żadnych innych opłat niż określone w niniejszej SIWZ i ofercie Banku;
13) dane opisujące wielkość zamówienia : zgodnie z SIWZ.
4. Kody CPV : 66113000-5 Usługi udzielania kredytu 66100000-1 Usługi bankowe i inwestycyjne
5. Wykonawca przygotuje wzór umowy spełniający wymagania niniejszej SIWZ i przedstawi go Zamawiającemu do akceptacji.
6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-1, 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku :
     - posiadanie zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności
bankowej, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( Dz.U. z 2002 r., Nr 72, poz. 665 z poźn. zm.) lub innego dokumentu, na podstawie, którego prowadzona jest działalność w zakresie przedmiotu zamówienia, zgodnie z przepisami prawa bankowego.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    - koncesję, zezwolenie lub licencję.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1. Cena - 50
2. oprocentowanie kredytu odnawialnego - 40
3. oprocentowanie środków na rachunkach - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Data zamieszczenia w BZP : 28.11.2011r.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Lemieszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-11-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Lemieszek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-11-27 10:20:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-11-28 11:10:13
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-27 08:58:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5513 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony