ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa lokalnej przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Salpik i Bałowo, gmina Kętrzyn, z przyłączami kanalizacyjnymi.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa lokalnej przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Salpik i Bałowo, gmina Kętrzyn, z przyłączami kanalizacyjnymi.

Szczegóły informacji

Budowa lokalnej przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Salpik i Bałowo, gmina Kętrzyn, z przyłączami kanalizacyjnymi.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Wspłfinansowanie z Programu Litwa-Polska-Rosja 2007-2013

Nr UZP: 54199 - 2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-03-02 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-03-02 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, pok.16

Ogłoszono dnia: 2011-02-15 przez Marek Lemieszek

Treść:

               
 
PROJEKT JEST REALIZOWANY PRZY WSPARCIU FINANSOWYM Z PROGRAMU WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ LITWA-POLSKA 2007-2013
FUNDUSZ MAŁYCH PROJEKTÓW „SĄSIEDZI W DZIAŁANIU”

RGG.272.13.2011

Kętrzyn: Budowa lokalnej przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Salpik i Bałowo, gmina Kętrzyn, z przyłączami kanalizacyjnymi.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
●Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa lokalnej przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Salpik i Bałowo, Gmina Kętrzyn, z przyłączami kanalizacyjnymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Budowa lokalnej przydomowej oczyszczalni ścieków w miejscowości Salpik i Bałowo, Gmina Kętrzyn, z przyłączami kanalizacyjnymi.
CPV: 45000000-8 Roboty budowlane, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków, 45252127-4 Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 71354000-4 Usługi sporządzania map
2. Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem określają łącznie projekty techniczne i przedmiary robót.
3. Wykonawca zrealizuje zamówienie z własnych materiałów. Zastosowane materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie, zgodnie z wymogami projektów technicznych. Spełnianie powyższych wymogów wykonawca będzie zobowiązany udokumentować przy odbiorze końcowym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik Nr 2 do SIWZ - Projekty techniczne
Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiary robót
5. Jeżeli projekt techniczny oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazują dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem materiałów i urządzeń innych producentów , pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych nie gorszych niż parametry określone w tej dokumentacji. Wykazanie, iż zamienione materiały i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będzie należało do obowiązków wykonawcy.
6. Do obowiązków wykonawcy zamówienia będzie należało również :
1) obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą;
2) powiadomienie właścicieli (użytkowników, administratorów) gruntów o terminie wejścia na grunt z robotami budowlanymi;
3) przeprowadzenie niezbędnych prób i badań;
4) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót i przywrócenie go do stanu pierwotnego, łącznie z odtworzeniem ciągów komunikacyjnych i urządzeń uzbrojenia terenu, zniszczonych w trakcie robót.
7. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wprowadzanie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej za zgodą zamawiającego.
1) Na wniosek wykonawcy, za zgodą zamawiającego, w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany dotyczące wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego jakie przewiduje projekt. W tym przypadku wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego.
2)W przypadku gdy z punktu widzenia zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych przewidzianych w umowie, zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty wraz ze zleceniem ich wykonania.
3)W przypadku gdy określone wyżej zmiany powodują wzrost kosztów inwestycji zamawiający musi złożyć dodatkowe zamówienie na ich wykonanie.
8. Wymagany okres gwarancji dla wykonanego zakresu robót budowlanych - 3 lata od odbioru końcowego.
9.Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu zamówienia lub uzasadniających jego zmniejszenie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
●Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
●Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.24.40-8, 45.25.21.27-4, 45.31.00.00-3, 71.35.40.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
●Informacja na temat wadium:
●1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 2 000,- zł (słownie : dwa tysiące).
●2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).
●3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
●4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Nr 15 1020 3541 0000 5502 0145 8546
●5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
● 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego, pok.16 lub dołączyć do oferty.
● 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
●8. Dokument wadialny musi zawierać w swojej treści wzmiankę o nieodwołalności i bezwarunkowości zobowiązania gwaranta. Okres ważności wadium, w przypadku formy
innej niż pieniężna, musi obejmować co najmniej okres związania ofertą.
●10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana :
1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;
4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.


III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
dysponowanie, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, w specjalnościach: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń , kanalizacyjnych;


III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
     - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

     - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;


III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
     - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy ;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu podpisanego przez strony umowy, sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach:
- wydłużenie terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
a) siły wyższej;
b) czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ obiektywny niewynikający
z opieszałości Wykonawcy, na termin wykonania zamówienia;
c) uzasadnionego wniosku zamawiającego;
- zmiany wynagrodzenia Wykonawcy :
a) w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) - o różnicę
w wysokości podatku;
b) w przypadku robót zamiennych lub zmniejszenia zakresu zamówienia - zmniejszenie
o wartość robót niewykonanych;
- zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku:
a) zdarzeń losowych,
b) polecenia Zamawiającego;
c) uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaketrzyn.pl (załącznik do ogłoszenia o zamówieniu)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn pok.16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Inwestycja współfinansowana z : Program Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska 2007-2013, Fundusz Małych Projektów „Sąsiedzi w Działaniu” .
Data zamieszczenia w BZP : 2011-02-15
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Lemieszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-02-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Lemieszek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-02-15 09:18:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-02-15 19:38:30
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-03-16 08:06:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6192 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony