ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki zamówień publicznych

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie kotłowni olejowej w budynku gimnazjum w Karolewie, gm. Kętrzyn.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie kotłowni olejowej w budynku gimnazjum w Karolewie, gm. Kętrzyn.

Szczegóły informacji

Wykonanie kotłowni olejowej w budynku gimnazjum w Karolewie, gm. Kętrzyn.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 269918-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-09-01 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-09-01 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn

Ogłoszono dnia: 2009-08-07 przez Marek Lmieszek

Treść:

RGG.31-47/09

Kętrzyn: Wykonanie kotłowni olejowej w budynku gimnazjum w Karolewie, gm. Kętrzyn wraz z przyłączami
                                                  OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kotłowni olejowej w budynku gimnazjum w karolewie, gm. Kętrzyn wraz z przyłączami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia : wykonanie kotłowni olejowej w budynku gimnazjum w Karolewie, gmina Kętrzyn, tj.:
- technologii kotłowni opalanej olejem opałowym,
- niskotemperaturowego przyłącza sieci cieplnej oraz przyłącza c.w.u. i c.c.w.u. do hali sportowej, - instalacji elektrycznych w kotłowni.
CPV : 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych, i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
2. Przedmiot zamówienia wykonawca wykona zgodnie z umową, której wzór stanowi integralną część SIWZ.
2.1 Zakres robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem określa projekt budowlany.
2.2 Wymagania techniczne i jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w projekcie budowlanym oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
2.3 Wyżej wymieniony projekt budowlany i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią integralną część SIWZ i są do niej załączone.
2.4 Wykonawca zrealizuje zamówienie z własnych materiałów. Zastosowane materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie, co wykonawca udokumentuje zgodnie z wymogami przepisów prawa.
2.5 Jeżeli dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazują dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji , pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych nie gorszych niż parametry określone w tej dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. Zmiana dokumentacji projektowej wymaga odrębnej zgody zamawiającego. Wykazanie, iż zamienione materiały i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będzie należało do obowiązków wykonawcy.
2.6 Obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą należy do obowiązków wykonawcy.
2.7 Wykonawca zapewni na swój koszt ustanowienie kierownika budowy oraz odbiór wykonanych instalacji przez odpowiednie podmioty.
2.8 Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót i przywrócenie go do stanu pierwotnego będzie należało do obowiązków wykonawcy.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości nie większej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00-6, 45.40.00.00-1, 45.23.00.00-8, 45.31.00.00-3, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:
1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,- zł (słownie: trzy tysiące pięćset). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach :
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 42, poz.275 z 2007r.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek : 15 1020 3541 0000 5502 0145 8546
Wadium musi wpłynąć na rachunek zamawiającego, w przypadku formy pieniężnej, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego należy składać w kasie zamawiającego, pok. 12, przed upływem terminu do składania ofert. Dokument wadialny musi zawierać w swojej treści wzmiankę o nieodwołalności i bezwarunkowości zobowiązania gwaranta. Okres ważności wadium, w przypadku formy innej niż pieniężna, musi obejmować co najmniej okres od upływu terminu składania ofert do dnia, w którym upływa okres związania ofertą.
2.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..-
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są spełniać następujące warunki (na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych jednolity tekst Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn.zm.) :
a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia:
- wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem  wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, samodzielnie, przy udziale podwykonawców lub w ramach konsorcjum co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegającą na wykonaniu kotłowni olejowej o wartości nie mniejszej niż 150 000,- zł (sto pięćdziesiąt tysięcy)z Vat ; przez wartość robót rozumie się wartość umowną robót z Vat; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie;
- dysponują co najmniej 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia, o doświadczeniu zawodowym min. 3 lata jako kierownik budowy podobnych robót;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
- posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,- zł; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez każdego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy.

2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem pkt 21 ust. 3 lit.b i ust. 4 SIWZ; kopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;
b) oryginał podpisanego przez osobę podpisującą formularz oferty oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków wymienionych w pkt 12 SIWZ z zastrzeżeniem pkt 21 ust. 3 lit. c SIWZ ( wzór oświadczenia w załączeniu do SIWZ);
c) oryginał lub kopia wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu kotłowni olejowej o wartości z Vat nie mniejszej niż 150 000,- zł , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (kopii) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wykaz musi być zgodny ze wzorem wykazu załączonym do SIWZ; kopie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;
d) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska (załącznik do ogloszenia o zamówieniu).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn po.17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamieszczono w  BZP w dniu 2009.08.07
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Lemieszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-08-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Lmieszek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-08-06 08:09:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-08-07 08:00:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-10-02 08:37:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5371 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony