ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne do 130 000 PLN

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kętrzyn.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kętrzyn.

Szczegóły informacji

Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kętrzyn.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Termin składania ofert / wniosków: 2017-06-22 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-06-22 10:05:00

Treść:

Znak : RGG.271.28.2017                                                                                                                           Kętrzyn, 2017-06-13
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
Wójt Gminy Kętrzyn
zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Kętrzyn”
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164).
 
1. Zamawiający:
Gmina Kętrzyn
ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
woj. warmińsko-mazurskie
tel.: (89) 7512474, fax: (89) 7512746, e-mail: grunt@gminaketrzyn.pl
NIP: 742 219 26 00, Regon: 510742876
 
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie usługi polegającej na usuwaniu wyrobów
zawierających azbest z terenu gminy Kętrzyn z miejsc i budynków wskazanych w załączniku nr 1 do zapytania. Szacowana ilość wyrobów zawierających azbest wynosi 114,484 Mg.
Wykonawca wykona usługę zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym prac i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
 
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
zadanie nr 1 - Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych z terenu gminy Kętrzyn w szacowanej ilości 103,177 Mg.
W ramach prac wykonane zostaną: demontaż pokrycia dachowego na wskazywanych w załączniku nr 1 przez Zamawiającego budynkach znajdujących się na terenie gminy Kętrzyn, pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz.1973) – „Karta przekazania odpadu”.
zadanie nr 2 - Transport i unieszkodliwianie płyt falistych azbestowo-cementowych z terenu gminy Kętrzyn w szacowanej ilości 11,307 Mg. W ramach prac wykonane zostaną: pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973) – „Karta przekazania odpadu”.
 
Wykaz nieruchomości określający lokalizację i dane właścicieli posesji, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest Wykonawca otrzyma po podpisaniu umowy.
 
 
2.1. Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednim wyposażeniem technicznym oraz osobami przeszkolonymi w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824).
 
2.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- zmiany liczby nieruchomości objętych zamówieniem;
- zmiany ilości usuwanych wyrobów zawierających azbest.
 
W przypadku zmiany ilości usuwanych wyrobów zawierajacych azbest Wynagrodzenie wykonawcy zostanie wyliczone z zastosowaniem stawek zawartych w ofercie Wykonawcy.
 
2.3. W terminie 10 dni od zawarcia umowy na realizację zamówienia Wykonawca ustali szczegółowe terminy wykonania zamówienia z właścicielami lub zarządcami nieruchomości, a Zamawiającemu przedłoży do uzgodnienia harmonogram realizacji zamówienia zawierający adresy nieruchomości, daty demontażu i odbioru odpadów.
 
2.4. Po wykonaniu prac wykonawca ma obowiązek złożenia właścicielowi /administratorowi nieruchomości pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
 
2.5. Wykonawca dokonuje ważenia wyrobów zawierających azbest w obecności Zamawiającego i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela/administratotra nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg, potwierdzenie wykonania usługi przez właściciela/administratora nieruchomości lub wyjaśnienie wykonawcy dotyczące odmowy takiego potwierdzenia przez właściciela/admi-nistratora nieruchomości.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania pomiarów kontrolnych wagi odbieranych odpadów, a Wykonawca zobowiązany jest poddać się takiemu ważeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Urządzenie ważące winno posiadać odpowiednie cechy legalizacyjne.
W przypadku uznania zasadności odmowy potwierdzenia przez właściciela/ administratora nieruchomości, Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy wypłaty wynagrodzenia za realizację zakwestionowanego zakresu prac.
 
2.6. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości, dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest – miejsce unieszkodliwienia (karta przekazania odpadu), protokół o którym mowa w ust. 2.5 zapytania, protokół odbioru końcowego zadania z wykazem posesji na których zrealizowano zadanie, oświadczenie o prawidłowości wykonania prac.
2.7. Zamówienie realizowane jest przy dofinansowaniu z WFOŚiGW w Olsztynie.
 
3. Termin realizacji zamówienia : do 31.08.2017r.
4. Wymogi dotyczące sposobu przygotowania oferty.
4.1 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
4.2 Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z realizacją
zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
4.3 Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
4.4 Ofertę należy sporządzić zgodnie z załączonym wzorem formularza oferty.
4.5 Cenę ofertową należy podać w walucie polskiej PLN bez VAT i z VAT.
4.6. Oferta musi być sporządzona w języku polskim .
4.7. Dokumenty i oświadczenia dołączane, zgodnie z wymogami zapytania, do formularza oferty
składa się w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub Pełnomocnika; pełnomocnictwa muszą być złożone w formie oryginału lub
kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem;
4.8. Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w obrocie prawnym zgodnie z danymi
ujawnionymi w KRS – rejestrze przedsiębiorców albo w centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej lub przez Pełnomocnika; pełnomocnictwo musi mieć formę
pisemną i musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów.
 
5. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewnia :
- sporządzenie planu pracy i planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy,
- zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonywania prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac (zgłoszenia wraz z wymaganymi przez w/w organy dokumentami),
- warunki bezpiecznego usuwania i transportu wyrobów zawierających azbest, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 z 2014r., poz. 649) w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest,
- nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie terenu robót,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wypłatę odszkodowań w przypadku wyrządzenia szkód.
 
6. Wybrana zostanie oferta zawierająca najniższą łączną cenę zamóweinia i złożona zgodnie z wymogami nieniejszego zapytania.
 
7. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy
zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest;
3) ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających
azbest wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2016, poz.
1987 z późn. zm.);
4) umowę z zarządzającym składowiskiem, bądź inny dokument potwierdzający przyjęcie do
unieszkodliwiania na stałe (nie na magazynowanie) odpadów zawierających azbest na
składowisko;
5) opłaconą polisę, potwierdzająca że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę
co najmniej 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysiecy zł).
Nie złożenie przez Wykonawcę powyższych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
 
 
8. Miejsce składania ofert
1. Termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 22.06.2017 r. do godz. 10:00.
2. Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. T. Kościuszki 2, 11 – 400 Kętrzyn, sekretariat, pok. nr 16.
3. Ofertę należy umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu, uniemożliwiającym
zapoznanie się z treścią oferty bez jej otwierania, (np. koperta), zaadresowanym i opisanym:
Nadawca:
(Nazwa i adres Wykonawcy .)
Adresat:
Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
Oferta na usuwanie wyrobów zawierający azbest z terenu Gminy Kętrzyn.
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT
22.06.2017 r. godz. 10:05
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (89) 7512474, wew. 17,
e-mail : grunt@gminaketrzyn.pl, osoba do kontaktów -Małgorzata Barna.
 
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w całości
lub w części.
 
 
Załączniki:
1. zestawienie nieruchomości - zał. nr 1
2. Wzór formularza oferty – zał. nr 2
3. Wzór umowy - zał. nr 3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 2
wzór formularza oferty
OFERTA
 
 
Zamawiający : Gmina Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn
 
 
 
Nazwa i adres WYKONAWCY :
..................................................................................................................................................................……………........................................................................................................................................
NIP .......................................................
REGON ......................................................
Adres, na który Zamawiający powinien przesyłać korespondencję (jeżeli inny niż powyżej):
.................................................................................................................................................
 
numer telefonu: ….........................................................
numer faksu: …....................................….................(jeżeli wykonawca posiada)
e-mail : .............................................................(jeżeli Wykonawca posiada)
 
1. Odpowiadając na zapytanie ofertowe dotyczące zadania:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kętrzyn ,
oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie objętym zapytaniem ofertowym za cenę łączną w kwocie:
 
kwota brutto ......................... zł (słownie: .....................................................................................)
kwota podatku VAT: ....................... zł (słownie: ...........................................................................)
kwota netto ......................... zł (słownie: .........................................................................................)

 
która wynika z następujacego wyliczenia:
1/ Za realizację zadania nr 1 - demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających
azbest : 103,177 Mg x ................. zł z Vat /1 tonę = ….................. zł z Vat
słownie z Vat : ..............................................................................................
 
2/ Za realizację zadania nr 2 - transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest :
11,307 Mg x ................. zł z Vat /1 tonę = ….................. zł z Vat
słownie z Vat : ..............................................................................................
2. Termin realizacji zamówienia : do dnia ...................……….......... (nie później niż w terminie
określonym w zapytaniu).
 
...............................................
Imię i nazwisko oraz podpis osób
uprawnionych do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy
2. Oświadczamy, że:
    1. akceptujemy warunki płatności;
    2. zapoznaliśmy się z warunkami podanymi przez zapytaniu i nie wnosimy do nich żadnych zastrzeżeń;
    3. uzyskaliśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty;
    4. akceptujemy wzór umowy,
    5. uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez 30 dni,
 
3. W przypadku udzielenia nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4. Oferta została złożona na …………(wpisać liczbę ) parafowanych stronach.
5. Dołączono następujące dokumenty :
1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – kopia poświadczona za zgodność z oryginałem;
2) umowę z zarządzającym składowiskiem, bądź innym dokument potwierdzający przyjęcie do unieszkodliwiania na stałe (nie na magazynowanie) odpadów zawierających azbest na składowisko;
3) polisę ubezpieczeniową – kopia poświadczona za zgodność z oryginałem;
4) dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia/seminarium/kursu w sprawie zasad BHP przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest;
5) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zawierających azbest wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach - kopia poświadczona za zgodność z oryginałem;
6) inne dokumenty zgodnie z wymogami zapytania:
...................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
 
Data sporządzenia oferty :
 
................................, dn. …......................... r.
...............................................
Imię i nazwisko oraz podpis osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Załącznik nr 3
wzór umowy
 
UMOWA NR : ……………………………..
 
zawarta w dniu ....................... pomiędzy Gminą Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn,
NIP 742-219-26-00, reprezentowaną przez Wójta – Pawła Bobrowskiego, zwaną dalej Zamawiającym,
 
a ...........................................................................................................................................
NIP ....................................
Regon ...............................
reprezentowanym przez .....................................................................................
zwanym dalej Wykonawcą.
 
§ 1
Niniejsza umowa została zawarta w wyniku przeprowadzonego przez Zamawiającego postępowania w drodze zapytania ofertowego dla zamówienia nie przekraczającego wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164).
 
§ 2
1. Zamawiający zleca, a wykonawca przyjmuje do wykonania n/w usługę, polegającą na usuwaniu wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Kętrzyn z miejsc i budynków wskazanych w załączniku nr 1 do umowy. Szacowana ilość wyrobów zawierających azbest wynosi 114,484 Mg.
Szczegółowy zakres prac obejmuje:
zadanie 1 - Demontaż, transport i unieszkodliwienie pokrycia dachowego wykonanego z płyt falistych azbestowo-cementowych z terenu gminy Kętrzyn w szacowanej ilości 103,177 Mg. W ramach prac wykonane zostaną: demontaż pokrycia dachowego na wskazywanych przez Zamawiającego budynkach znajdujących się na terenie gminy Kętrzyn, pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz.1973) – „Karta przekazania odpadu”.
zadanie 2 - Transport i unieszkodliwianie płyt falistych azbestowo-cementowych z terenu gminy Kętrzyn w szacowanej ilości 11,307 Mg. W ramach prac wykonane zostaną: pakowanie, załadunek, transport odpadu niebezpiecznego z miejsca zbiórki do miejsca unieszkodliwiania, rozładunek i zdeponowanie wraz z kosztami unieszkodliwienia na składowisku odpadów niebezpiecznych zawierających azbest oraz prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 z późn. zm.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973) – „Karta przekazania odpadu”.
Wykaz nieruchomości określający lokalizację i dane właścicieli posesji, z których należy usunąć wyroby zawierające azbest stanowi załącznik nr 1 do umowy.
Zakres prac i termin wykonania każdorazowo powinien być ustalany z właścicielami nieruchomości.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo :
- zmiany liczby nieruchomości objętych zamówieniem;
- zmiany ilości usuwanych wyrobów zawierających azbest.
 
W przypadku zmiany ilości usuwanych wyrobów zawierajacych azbest Wynagrodzenie wykonawcy zostanie wyliczone z zastosowaniem stawek zawartych w ofercie wykonawcy z dnia…………….…
 
3. Wykonawca w ramach ceny ofertowej zapewnia również:
- sporządzenie planu pracy i planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy,
- zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonywania prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy oraz właściwemu państwowemu inspektorowi sanitarnemu, w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac (zgłoszenia wraz z wymaganymi przez w/w organy dokumentami);
- warunki bezpiecznego usuwania i transportu wyrobów zawierających azbest, zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia
2 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 71 z 2014r., poz. 649) w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest,
- nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie terenu robót,
- uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wypłatę odszkodowań w przypadku wyrządzenia szkód.
4. Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednim wyposażeniem technicznym oraz osobami przeszkolonymi w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest.
 
5. W terminie 10 dni od zawarcia umowy na realizację zamówienia Wykonawca ustali szczegółowe terminy wykonania zamówienia z właścicielami lub zarządcami nieruchomości, a Zamawiającemu przedłoży do uzgodnienia harmonogram realizacji zamówienia zawierający adresy nieruchomości, daty demontażu i odbioru odpadów.
 
6. Po wykonaniu prac wykonawca ma obowiązek złożenia właścicielowi/administratorowi nieruchomości pisemnego oświadczenia o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
 
7. Wykonawca dokonuje ważenia wyrobów zawierających azbest w obecności Zamawiającego i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela/ administratotra nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, adres nieruchomości, z której następuje odbiór odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg, potwierdzenie wykonania usługi przez właściciela/administratora nieruchomości lub wyjaśnienie wykonawcy dotyczące odmowy takiego potwierdzenia przez właściciela /administratora nieruchomości.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania pomiarów kontrolnych wagi odbieranych odpadów, a Wykonawca zobowiązany jest poddać się takiemu ważeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Urządzenie ważące winno posiadać odpowiednie cechy legalizacyjne.
W przypadku uznania zasadności odmowy potwierdzenia przez właściciela/ administratora nieruchomości, Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy wypłaty wynagrodzenia za realizację zakwestionowanego zakresu prac.
8. Wykonawca dostarcza Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia odpadu od właściciela nieruchomości, dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów na składowisko posiadające zezwolenie na przyjmowanie odpadów zawierających azbest – miejsce unieszkodliwienia (karta przekazania odpadu), protokół o którym mowa w ust. 2.5 zapytania, protokół odbioru końcowego zadania z wykazem posesji na których zrealizowano zadanie, oświadczenie o prawidłowości wykonania prac.
 
9. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
 
§ 3
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe z winy wykonawcy, w tym za następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją niniejszej umowy.
 
§ 4
Realizacja zamówienia przez wykonawcę zostanie zakończona w terminie do ........................(zgodnie z ofertą).
 
§ 5
1. Z zastrzeżeniem § 2 pkt 2 niniejszej umowy Wykonawca otrzyma za wykonanie zamówienia wynagrodzenie w kwocie ………………………………….. zł z VAT, będącej iloczynem (odpowiednio do oferty wykonawcy):
 
1) ilości zdemontowanych, przetransportowanych i unieszkodliwionych wyrobów
zawierajacych azbest oraz stawki ............................ zł z Vat za 1 tonę;
 
2) ilości przetransportowanych i unieszkodliwionych (bez demontażu) wyrobów
zawierajacych azbest oraz stawki ............................ zł z Vat za 1 tonę .
 
2. W/w wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem obejmujacym wszystkie koszty realizacji zamówienia.
 
3. Wynagrodzenie wykonawcy Zamawiający wypłaci przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie 21 dni od otrzymania faktury wraz z dokumentami, o których mowa w § 2.6 zapytania.
§ 6
1. Za przekroczenie terminu umownego wykonania zamówienia z winy Wykonawcy, Wykonawca zapłaci na rzecz Zamawiającego karę umowną w kwocie 0,5 % wynagrodzenia brutto określonego w § 5 za każdy dzień przekroczenia terminu umownego.
2. Opóźnienie w zakończeniu zamówienia przekraczające 10 dni uprawnia Zamawiającego
do wypowiedzenia umowy. Wykonawcy przysługuje wówczas wynagrodzenie za zrealizowanie części zamówienia.
3. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kary umownej z przysługującego mu wynagrodzenia.
§ 7
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
§ 8
W przypadku zmiany stawki podatku Vat wynikającej z przepisów prawa, do wypłaty
wynagrodzenia wykonawcy będącego płatnikiem podatku VAT, będą stosowane nowe stawki podatku VAT. Wynagrodzenie brutto wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę wynikającą ze zmiany VAT.
§ 9
Wykonawca oświadcza, że wszelkie dane, dokumenty i informacje pozyskane w trakcie realizacji zadania wykorzysta wyłącznie w celu wykonania zadania objetego niniejszą umową, a dane osobowe będzie chronić zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2135).
 
§ 10
Zmiana warunków niniejszej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zgody obu stron
umowy wyrażonej w formie pisemnego aneksu. Za zgodą stron umowy dopuszcza się wydłużenie terminu realizacji zamówienia, wynikające z uzasadnionego wniosku właściciela/administratora nieruchomości.
 
§ 11
Wszelkie spory, mogące wyniknąć z tytułu niniejszej umowy, będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
 
§ 12
1. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
2. Załącznikami do niniejszej umowy są:
1) oferta Wykonawcy,
2) zapytanie.
 
 
 
Zamawiający : Wykonawca :
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Małgorzata Barna
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Barna
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-13 14:01:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-13 14:19:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-07-04 12:48:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1016 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony