ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Gminy Kętrzyn

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Kętrzyn

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Samodzielne stanowisko

Data udostępnienia: 2020-06-30

Ogłoszono dnia: 2020-06-30

Termin składania dokumentów: 2020-07-15 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2020

Zlecający: Urząd Gminy Kętrzyn

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie: wyższe, preferowane prawnicze lub administracyjne,
- wymagany staż pracy: co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy  na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
- niekaralność zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
- bezpartyjność i apolityczność, 
- znajomość regulacji prawnych, w szczególności ustroju administracji publicznej tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Pracy, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego, ustawy o finansach publicznych, Statutu Gminy Kętrzyn.
 
b. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność planowania pracy i koordynacji działań,
- komunikatywność i umiejętność zarządzania personelem,
- wysoka kultura osobista,
- kreatywność, samodzielność, inicjatywa,
- dyspozycyjność, systematyczność, obowiązkowość,
- znajomość struktury organizacyjnej Urzędu.
 
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) opracowywanie projektów zmian w regulaminach;
2) opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu;
3) opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy;
4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr;
5) przedkładanie wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy urzędu;
6) nadzór nad przygotowaniem uchwał Rady Gminy i zarządzeń wójta;
7) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego i obwieszczeń na terenie Gminy;
8) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych pracowników Urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych;
9) nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków;
10) nadzór nad prawidłowym trybem załatwiania interpelacji i wniosków radnych;
11) nadzór nad przestrzeganiem zasady terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli;
12) koordynowanie i organizowanie działań związanych z wyborami, referendami i spisami powszechnymi;
13) nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej;
14) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców;
15) sprawowanie kontroli dyscypliny pracy w Urzędzie;
16) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej i służbowej;
17) organizowanie w Urzędzie kontroli mającej na celu zapewnienie prawidłowości wykonywania zadań Urzędu przez referaty i jednostki organizacyjne Gminy oraz wykonywania obowiązków przez poszczególnych pracowników Urzędu;
18) nadzorowanie sprawności systemu łączności telefonicznej i sieci komputerowej;
19) nadzorowanie właściwego zabezpieczenia siedziby Urzędu;
20) realizacja innych zadań na polecenie lub z upoważnienia wójta.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy – Urząd Gminy Kętrzyn, ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
  2. rodzaj wykonywanej pracy: kierownicze stanowisko urzędnicze,
  3. wymiar czasu pracy: pełny etat,
  4. praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
  5. termin rozpoczęcia pracy: lipiec/sierpień 2020 r.
 
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kętrzyn, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%;

V. Wymagane dokumenty:

  1. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  2. list motywacyjny ;
  3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  4. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach ;
  5. kserokopie świadectw pracy;
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  7. oświadczenie kandydata  o nieskazaniu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  8.  oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych ;
  9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  10. oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii;
  11. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy  na stanowisku Sekretarza Gminy;
  12. oświadczenie kandydata, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17.12.2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
  13. oświadczenie kandydata o braku przynależności do partii politycznej;
  14. oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiałby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze pełnego etatu.
Kopie dokumentów złożonych w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
 
 
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-07-15 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Ketrzyn (sekretariat pok. nr 16, I pietro) lub pocztą na adres Urzędu Gminy Kętrzyn z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy Kętrzyn” w terminie do dnia 15 lipca 2020 roku do godziny 15.00.
 
c. Miejsce:
Urzędu Gminy Kętrzyn
ul. T. Kościuszki 2,
11-400 Kętrzyn
(sekretariat pok. nr 16, I pietro)
 

VII. Informacje dodatkowe:

1.  Aplikacje, które wpłyną do Urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
2.  Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione oraz zaproszone pisemnie lub telefonicznie lub drogą elektroniczną na rozmowę kwalifikacyjną.
3. Przeprowadzenie naboru będzie dokonane na podstawie Zarządzenia Nr 11/2010 Wójta Gminy Kętrzyn z dnia 30 kwietnia 2010 r. w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Kętrzyn.
4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.gminaketrzyn.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Kętrzyn
5. Informacji w sprawie naboru udziela Pani Joanna Posoch, tel. 89 751 24 74  wew. 14, codziennie w godzinach pracy Urzędu.
6. Wójt Gminy Kętrzyn zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony