Strona główna
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników
Akapit nr 1 - brak tytułu
-
pracodawca lub osoba prowadząca zakład w imieniu pracodawcy albo osoba zatrudniona u pracodawcy posiada kwalifikacje wymagane do prowadzenia przygotowania zawodowego młodocianych określone w przepisach w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania
-
młodociany pracownik ukończył naukę zawodu lub przyuczenie do wykonywania określonej pracy i zdał egzamin, zgodnie z przepisami, o których mowa w pkt. 1
-
w przypadku nauki zawodu - do 8081 zł przy okresie kształcenia wynoszącym 36 miesięcy; jeżeli okres kształcenia jest krótszy niż 36 miesięcy, kwotę dofinansowania wypłaca się w wysokości proporcjonalnej do okresu kształcenia;
-
w przypadku przyuczenia do wykonywania określonej pracy - do 254 zł za każdy pełny miesiąc kształcenia.
Akapit nr 2 - brak tytułu
-
w przypadku nauki zawodu - do 8081 zł przy okresie kształcenia wynoszącym 36 miesięcy; jeżeli okres kształcenia jest krótszy niż 36 miesięcy, kwotę dofinansowania wypłaca się w wysokości proporcjonalnej do okresu kształcenia;
-
w przypadku przyuczenia do wykonywania określonej pracy - do 254 zł za każdy pełny miesiąc kształcenia.
NALICZANIE DOFINANSOWANIA
Zgodnie z art. 70 b ust. 2 pkt. 2 ustawy o systemie oświaty dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika w przypadku przyuczenia do wykonywania określonej pracy wypłacane jest za każdy pełny miesiąc kształcenia. Przepisy nie przewidują w przypadku „przyuczenia” wypłaty za niepełne miesiące, proporcjonalnie do okresu trwania przyuczenia w ostatnim miesiącu umowy. Należy jednak podkreślić, że określenie „pełny miesiąc” w przypadku przyuczenia oznacza pełny miesiąc liczony od daty zawarcia umowy, nie zaś pełny miesiąc kalendarzowy. W przypadku nauki zawodu przepisy art. 70b ustawy o systemie oświaty nie nakładają ograniczenia wypłaty dofinansowania jedynie za pełne miesiące. Ponadto w art. 70b ust. 5 wskazuje się konieczność wypłaty dofinansowania proporcjonalnie do okresu trwania umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego np. w przypadku jej rozwiązania z przyczyn niezależnych od pracodawcy i podjęcia przez młodocianego nauki zawodu u innego pracodawcy. Zatem w przypadku niepełnych miesięcy nauki zawodu dofinansowanie jest wypłacane proporcjonalnie do okresu trwania nauki w ostatnim miesiącu umowy, tj. także za dni niepełnego miesiąca.
DOFINANSOWANIE KSZTAŁCENIA MŁODOCIANYCH PRACOWNIKÓW JAKO POMOC DE MINIMIS
Art. 70b ust. 11 ustawy o systemie oświaty nakazuje traktować dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników, jako pomoc de minimis udzielaną zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352 z 24.12.2013, s. 1) lub rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z 24.12.2013, s. 9).
-
Wypełniony formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (tj. załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2010 r., Nr 53, poz. 311 z późn. zm.));
-
Wszystkich zaświadczeń (kopie) o pomocy de minimis, jakie otrzymał w roku podatkowym, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat podatkowych, albo oświadczenia o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie;
WYMAGANE DOKUMENTY
- Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika (Załącznik nr 1)
-
Do wniosku należy dołączyć:
-
Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje do prowadzenia kształcenia zawodowego młodocianych pracowników przez pracodawcę lub osobę prowadzącą zakład w imieniu pracodawcy albo osobę zatrudnioną u pracodawcy na umowę o pracę,
-
W przypadku, gdy kształcenie prowadzi osoba prowadząca zakład w imieniu pracodawcy lub osoba zatrudniona u pracodawcy niezbędne jest przedłożenie kopii dokumentu potwierdzającego jej zatrudnienie u pracodawcy,
-
Kopię umowy o pracę z młodocianym pracownikiem zawartej w celu przygotowania zawodowego wraz z ewentualnymi aneksami,
-
Kopię odpowiednio dyplomu lub świadectwa potwierdzającego zdanie egzaminu zawodowego, albo zaświadczenie potwierdzające zdanie tego egzaminu przez młodocianego pracownika,
-
Wypełniony formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (Załącznik nr 2),
-
Kopie wszystkich zaświadczeń o pomocy de minimis, jakie beneficjent pomocy (tj. pracodawca) otrzymał w roku podatkowym, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat podatkowych, albo oświadczenie o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie (Załącznik nr 3), albo oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie (Załącznik nr 4).
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW
FORMA PRZYZNANIA DOFINANSOWANIA
TRYB ODWOŁAWCZY
Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Olsztynie za pośrednictwem Wójta Gminy Kętrzyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
TERMIN REALIZACJI SPRAWY
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego – załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym – w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.
UWAGI
-
O zawarciu umowy o pracę z młodocianym pracownikiem, zamieszkałym na terenie Gminy Kętrzyn, pracodawca jest zobowiązany powiadomić Wójta Gminy Kętrzyn (Załącznik nr 5 lub na własnym druku), a w przypadku pracodawcy będącego rzemieślnikiem – również izbę rzemieślniczą właściwą ze względu na siedzibę rzemieślnika, co umożliwi zaplanowanie środków na dofinansowanie kształcenia (obowiązek wynikający z § 3a Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania)
-
Pracodawca w jednym wniosku ubiega się dofinansowanie kosztów kształcenia tylko jednego młodocianego.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Kętrzyn, ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
PODSTAWA PRAWNA
-
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, art. 70b (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z póź. zm.);
-
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania (Dz. U. z 2014 r., poz. 232);
-
Rozporządzenie MENiS z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz. U. z 2010 r. Nr 244, poz. 1626);
-
Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2007 r., Nr 59, poz. 404 z późn. zm.);
-
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2010 r., Nr 53, poz. 311 z późn. zm.).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Agnieszka Andrzejewska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-06-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Andrzejewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-06-22 14:39:29 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-06-22 14:47:45 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-10-18 07:21:36 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7122 raz(y) |
Wybory prezydenckie - 10 maja 2015 r.
Akapit nr 1 - brak tytułu
|
ZOBACZ | |
|
zobacz | |
|
zobacz | |
|
zobacz | |
|
zobacz | |
|
zobacz | |
|
zobacz | |
|
zobacz | |
|
zobacz | |
|
zobacz | |
|
zobacz | |
|
zobacz | |
|
zobacz | |
|
zobacz |
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Marek Olszewski |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-03-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Marek Olszewski |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-03-24 12:52:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-03-24 12:53:14 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-03-09 10:51:56 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6228 raz(y) |
Radni - podział na obwody - kontakt
Akapit nr 1 - brak tytułu
Numer obwodu
|
Granice obwodu
|
Radny
|
1
|
Sołectwo Linkowo
Miejscowości: Kotkowo, Linkowo, Owczarki Sołectwo Filipówka
Miejscowości: Filipówka, Porębek |
BEATA BOHDANOWICZ
Tel.
|
2
|
Sołectwo Gałwuny
Miejscowości: Borki, Gałwuny, Kaskajmy, Katkajmy, Olchowo, Ostry Róg Sołectwo Gnatowo
Miejscowości: Bałtrucie, Działki, Gnatowo, Gnatowo Kolonia, Marszewo Sołectwo Jeżewo
Miejscowości: Banaszki, Gromki, Jeżewo, Nowy Mikielnik |
MIROSŁAW TOMASIK
Tel.
|
3
|
Część Sołectwa Biedaszki
Miejscowości: Biedaszki, Nowy Młyn, Smokowo |
TERESA JUCHNIEWICZ
Tel.
|
4
|
Część Sołectwa Biedaszki
Miejscowości: Biedaszki Małe, Trzy Lipy |
RENATA OLECHNOWICZ
Tel.
|
5
|
Sołectwo Muławki
Miejscowości: Grabno, Muławki, Wymiary Sołectwo Pręgowo
Miejscowość Pręgowo Sołectwo Sławkowo
Miejscowości: Muławski Dwór, Sławkowo, Windykajmy, Wólka |
TADEUSZ DEPTUŁA
Tel.
|
6
|
Sołectwo Wilkowo
Miejscowości: Henrykowo, Łazdoje, Stachowizna, Stadniki, Wilkowo |
LESZEK TWAROGOWSKI
Tel.
|
7
|
Sołectwo Nowa Wieś Kętrzyńska
Miejscowości: Brzeźnica, Nowa Wieś Kętrzyńska, Nowa Wieś Mała Sołectwo Wajsznory
Miejscowości: Jurki, Wajsznory, Wilamowo |
TADEUSZ ŁADOSZ
Tel.
|
8
|
Sołectwo Nakomiady
Miejscowości: Godzikowo, Nakomiady, Poganowo, Poganówko, Zalesie Kętrzyńskie |
JADWIGA BAZYLUK
Tel.
|
9
|
Sołectwo Koczarki
Miejscowość Koczarki Sołectwo Langanki
Miejscowość Langanki Sołectwo Salpik
Miejscowości: Bałowo, Przeczniak, Salpik, Sykstyny, Ugiertowo |
AGNIESZKA ROSZIG
Tel.
|
10
|
Część Sołectwa Kruszewiec
Miejscowość: Karolewo od numeru 1 do numeru 11, Miejscowość Kruszewiec
|
IWONA RAŁOWIEC
Tel.
|
11
|
Część Sołectwa Kruszewiec
Miejscowość Karolewo od numeru 12 do końca, Miejscowość Cegielnia
|
ANDRZEJ SIENKIEWICZ
Tel.
|
12
|
Sołectwo Pożarki
Miejscowości: Kwiedzina, Martiany, Osewo, Owczarnia, Pożarki Sołectwo Czerniki
Miejscowości: Czerniki, Gierłoż, Góry, Rybniki, Strzyże |
TOMASZ RUTKOWSKI
Tel.
|
13
|
Sołectwo Wopławki
Miejscowość Wopławki |
EUGENIUSZ SZCZURKO
Tel.
|
14
|
Sołectwo Mażany
Miejscowości: Dąbrowa, Gryzławki, Jankowo, Mażany, Parcz, Suchodoły |
ZBIGNIEW RUTKOWSKI
Tel.
|
15
|
Sołectwo Nowa Różanka
Miejscowość Nowa Różanka Sołectwo Stara Różanka
Miejscowości: Stara Różanka, Wymiarki |
ŻUKOWSKI IRENEUSZ
Tel.
|
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jagoda Pyrka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-03-12 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jagoda Pyrka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-03-12 14:43:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-03-12 14:44:37 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-11-22 14:48:03 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 6167 raz(y) |
Zarządzenie Wójta w sprawie zatwierdzenia ofert na realizację zadań publicznych
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jadwiga Nowińska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-02-26 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jadwiga Nowińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-02-26 07:26:59 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-02-26 07:28:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-04-04 14:51:40 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 11079 raz(y) |
Wójt Gminy Kętrzyn
Akapit nr 1 - brak tytułu
tel: (+48 89) 751 24 74
fax: (+48 89) 751 27 46
Wójt Gminy sprawuje funkcję administracji samorządowej I instancji w zakresie zadań własnych i zleconych.
Do zadań Wójta należy w szczególności:
1) kierowanie bieżącymi sprawami Gminy oraz reprezentowanie jej na zewnątrz.
2) przygotowywanie wniosków pod obrady Rady Gminy;
3) składanie Radzie sprawozdań ze swojej działalności oraz informacji z wykonania uchwał Rady;
4) sprawowanie nadzoru nad bieżącą gospodarką finansową Gminy ;
5) składanie oświadczeń woli w sprawach związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Gminy;
6) podejmowanie działań i czynności dla wykorzystania mienia Gminy zgodnie z jego przeznaczeniem i zasadą racjonalnej gospodarki oraz składanie w tych sprawach wniosków i propozycji Radzie Gminy;
7) podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone dla innych podmiotów;
8) uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych, uzgadnianie wstępnej treści tych porozumień oraz organizowanie zadań wynikających z zawartych już porozumień;
9) załatwianie wniosków oraz udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych;
10) reprezentowanie Gminy i jej organów w postępowaniach sądowych i administracyjnych, a także przed Trybunałem Konstytucyjnym i organami administracji rządowej;
11) podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności;
12) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych
13) dokonywanie mianowania pracowników na stanowiskach kierowniczych (i innych, określonych Statutem Gminy);
14) dokonywanie rocznych ocen kwalifikacyjnych pracowników mianowanych, w oparciu o wyniki ich pracy oraz dokumenty znajdujące się w aktach osobowych;
15) zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkich pracowników;
16) koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy;
17) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu;
18) wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej;
19) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców;
20) przedkładanie Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej uchwał Rady Gminy w ustawowo oznaczonym terminie;
21) nadzorowanie realizacji zadań zleconych w zakresie administracji rządowej oraz przejętych w ramach porozumień;
22) udzielanie upoważnień pracownikom Urzędu do wydawania, w imieniu Wójta, decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
23) przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków.
24) przyjmowanie od pracowników samorządowych oświadczeń o ich stanie majątkowym:
25) wykonywanie innych zadań, zastrzeżonych do kompetencji wójta przez przepisy prawa oraz uchwały Rady Gminy;
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Robert Skórka |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-02-18 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Robert Skórka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-02-18 15:14:04 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-02-18 15:15:22 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-02-18 15:15:22 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 32653 raz(y) |
INFORMACJA WÓJTA GMINY KĘTRZYN
Akapit nr 1 - brak tytułu
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Małgorzata Barna |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-01-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Barna |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-01-30 09:59:26 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-01-30 09:59:43 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-07-13 09:52:11 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 7215 raz(y) |
Wójt Gminy Kętrzyn ogłasza otwarty konkurs ofert
Akapit nr 1 - brak tytułu
na realizację zadań publicznych w 2015 r.
w formie wspierania wykonywania zadań publicznych wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie ich realizacji
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jadwiga Nowińska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-01-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jadwiga Nowińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-01-15 07:30:22 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-01-15 07:39:46 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2016-01-08 14:38:27 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4038 raz(y) |
Projekt budżetu na 2015 rok
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Krystyna Kalisz |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-11-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Kalisz |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-11-20 13:47:40 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-11-20 14:11:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-01-02 14:09:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 4184 raz(y) |
Program Współpracy Gminy Kętrzyn z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami na 2015 rok ( projekt)
Akapit nr 1 - brak tytułu
I. Wstęp
Ustawa o działalności pożytku publicznego i wolontariacie określa sferę zadań publicznych, w których organy administracji publicznej, w tym samorząd gminy powinny współpracować z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami. Prowadzenie aktywnej polityki w zakresie współpracy z organizacjami pozarządowymi jest jedną ze składowych efektywnego zarządzania gminą. Nie jest ono możliwe bez współudziału i akceptacji ze strony obywateli. Organizacje pozarządowe pełnią istotną rolę w życiu publicznym naszego społeczeństwa przyczyniając się do pełniejszego zaspokajania potrzeb wspólnoty, a także do wzrostu poczucia odpowiedzialności za przyszłość Gminy. Silne organizacje pozarządowe są efektywnym partnerem w realizowaniu aktywnych polityk rynku pracy, dialogu społecznego, a także pobudzają aktywność i zaangażowanie mieszkańców gminy. Zasady współdziałania władz samorządowych z przedstawicielami lokalnych organizacji obywatelskich określa Program Współpracy Gminy Kętrzyn z organizacjami pozarządowymi na 2015 roku.
Wybory Samorządowe 2014:
Akapit nr 1 - brak tytułu
- 17 listopada 2014 r. - Uchwała nr 10 Gminnej Komisji Terytorialnej w Kętrzynie - o przeprowadzeniu ponownego głosowania w wyborach Wójta Gminy Kętrzyn w dniu 30 listopada 2014 r.
- 22 października 2014 r. - Obwieszczenie Gminnej Komisji Wyborczej - o zarejestrowanych kandydatach na Wójta Gminy Kętrzyn w wyborach rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 r.
- 22 października 2014 r. - Uchwała nr 6 Gminnej Komisji Wyborczej - w sprawie zarządzenia wydrukowania obwieszczenia o zarejestrowanych kandydatach na Wójta Gminy Kętrzyn w wyborach rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 r.
- 22 października 2014 r. - Obwieszczenie Gminnej Komisji Wyborczej - o zarejestrowanych listach kandydatów na radnych do Rady Gminy Kętrzyn w wyborach rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 r.
- 22 października 2014 r. - Uchwała nr 6 Gminnej Komisji Wyborczej - w sprawie zarządzenia wydrukowania obwieszczenia o zarejestrowanych listach kandydatów na radnych w wyborach rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 r.
- 22 października 2014 r. - Uchwała nr 5 Gminnej Komisji Wyborczej - w sprawie powołania Obwodowych Komisji Wyborczych w wyborach rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 r.
- 22 października 2014 r. - Obwieszczenie Gminnej Komisji Wyborczej - o przyznanych numerach dla list kandydatów komitetów wyborczych w wyborach rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 r.
- 22 października 2014 r. - Uchwała nr 4 Gminnej Komisji Wyborczej - w sprawie przyznania numerów dla list kandydatów komitetów wyborczych w wyborach rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wyborach wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 r.
- 15 października 2014 r. - ZARZĄDZENIE NR 57/2014 WÓJTA GMINY KĘTRZYN - w sprawie ustanowienia operatorów informatycznej obsługi komisji obwodowych
- 15 października 2014 r. - ZARZĄDZENIE NR 56/2014 WÓJTA GMINY KĘTRZYN - w sprawie ustanowienia koordynatora gminnego
- 14 października 2014 r. - INFORMACJA WÓJTA GMINY KĘTRZYN - w sprawie przyjmowania zgłoszeń kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 r.
- 14 października 2014 r. - INFORMACJA WÓJTA GMINY KĘTRZYN - o uprawnieniach wyborców niepełnosprawnych w wyborach do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast, zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 r.
- 09 października 2014 r. - ZARZĄDZENIE Nr 55/2014 Wójta Gminy Kętrzyn w sprawie wyznaczenia obwodowej komisji wyborczej dla celów głosowania korespondencyjnego w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 roku
- 09 października 2014 r. - OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY KĘTRZYN w sprawie informacji o numerach i graniczach obwodów głosowania, wyznaczonych w siedzibach obwodowych komisji wyborczych, lokalach obwodowych komisji wyborczych dostosowanych do potrzeb wyborców niepełnosprawnych, o mozliwości głosowania korespondencyjnego przez wyborców niepełnosprawnych oraz wskazanie, która z obwodowych komisji wyborczych jest wyznaczona przez wójta dla przeprowadzenia głosowania korespondencyjnego
- 30 września 2014 r. - OBWIESZCZENIE GMINNEJ KKOMISJI WYBORCZEJ - o składzie, siedzibie i pełnionych dyżurach Gminnej Komisji Wyborczej w Kętrzynie w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zarządzonych na dziei 16 listopada 2014 roku.
- 22 września 2014 r. - Załącznik nr 27 do postanowienia Komisarz Wyborczy w Olsztynie - Skład Gminnej Komisji Wyborczej w Kętrzynie
- 05 września 2014 r. - INFORMACJA WÓJTA GMINY KĘTRZYN w sprawie wyznaczenia na terenie Gminy Kętrzyn miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych podczas kampanii wyborczej odbywającej się przed wyborami do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 r.
- 05 września 2014 r. - OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY KĘTRZYN - informacja o okręgach wyborczych, ich granicach i numerach, liczbie radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym oraz o wyznaczonej siedzibie Gminnej Komisji Wyborczej w Kętrzynie w wyborach do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m. st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów zarządzonych na dzień 16 listopada 2014 r.
- 02 września 2014 r. - ZARZĄDZENIE NR 49/2014 WÓJTA GMINY KĘTRZYN w sprawie ustanowienia pełnomocnika ds. wyborów, urzędnika wyborczego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Posoch |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-09-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Joanna Posoch |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-09-08 15:18:33 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-09-08 15:18:47 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-06-24 15:10:51 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8488 raz(y) |