ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Deklaracja dostępności i koordynator ds. dostępności

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Koordynator do spraw dostępności:

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-10-23 12:10:33 przez Robert Skórka

Akapit nr - brak tytułu

 
Na podstawie art. 14 ust. 5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1062) koordynatorem do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Kętrzyn została wyznaczona Pani Jagoda Pyrka.
 
Do zadań koordynatora należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do urzędu,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
 
 
Kontakt:
Jagoda Pyrka
Koordynator do spraw dostępności
Urzd Gminy Kętrzyn
ul. Tadeusza Kościuszki
11-400 Kętrzyn
tel. 89-751 36 66
adres e-mail:
 
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony