Deklaracja dostępności i koordynator ds. dostępności
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Koordynator do spraw dostępności:
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-10-23 12:10:33 przez Robert Skórka
Akapit nr - brak tytułu
Na podstawie art. 14 ust. 5 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1062) koordynatorem do spraw dostępności w Urzędzie Gminy Kętrzyn została wyznaczona Pani Jagoda Pyrka.
Do zadań koordynatora należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do urzędu,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do urzędu,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Jagoda Pyrka
Koordynator do spraw dostępności
Urzd Gminy Kętrzyn
ul. Tadeusza Kościuszki
11-400 Kętrzyn
Koordynator do spraw dostępności
Urzd Gminy Kętrzyn
ul. Tadeusza Kościuszki
11-400 Kętrzyn
tel. 89-751 36 66
adres e-mail: