ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu na prace w zakresie instalacji elektrycznych.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu na prace w zakresie instalacji elektrycznych.

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o zamówieniu na prace w zakresie instalacji elektrycznych.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 197113-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-11-13 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-11-13 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn

Ogłoszono dnia: 2009-11-04 przez Marek Lemiszek

Treść:

RGG.341-86/09

Kętrzyn: Prace w zakresie instalacji elektrycznych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace w zakresie instalacji elektrycznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia : wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie napraw i remontów instalacji elektrycznych w obiektach komunalnych, usuwanie awarii instalacji elektrycznych, instalowanie urządzeń elektrycznych napędowych i oświetleniowych,wykonywanie przeglądów instalacji elektrycznych oraz okresowych kontroli zgodnie z przepisami prawa budowlanego.
CPV : 71314100-3 Usługi elektryczne 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 71356100-9 Usługi kontroli technicznej
2.Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego, na odrębne każdorazowo zlecenie telefoniczne lub w formie pisemnej. Szacunkowa wielkość zamówienia - 5 000 roboczo-godzin. Wielkość ta jest wielkością szacunkową i nie może stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy.
3.W przypadku zlecenia przez zamawiającego usunięcia awarii instalacji elektrycznej w użytkowanym obiekcie wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia prac na żądanie zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 0,5 godziny od otrzymania zlecenia.
4.Rozliczanie wykonanych robót będzie następować każdorazowo na podstawie szczegółowego kosztorysu powykonawczego sporządzanego przez wykonawcę na podstawie KNR (Katalog Nakładów Rzeczowych), KNNR (kosztorysowe normy nakładów rzeczowych) lub za zgodą zamawiającego na podstawie innych dostępnych publikacji zawierających jednostkowe nakłady robocizny i materiałów.
Przy sporządzaniu w/w kosztorysów stosowane będą następujące stawki :
- koszt 1 r-g - wg oferty
- koszt materiałów (M) - wg cen zakupu przez wykonawcę
- koszt 1 m-g (S) - 0 zł (praca sprzętu po stronie zamawiającego)
- koszty pośrednie Kp (R) - wg oferty
- zysk Z(R + KP) - wg oferty
- koszty zakupu KZ (M) - wg oferty
Wartość wykonanych prac będzie obliczana wg wzoru: W=R+M +KZ+KP +Z, gdzie: R - koszt robocizny, M - koszt materiałów, KZ - koszty zakupu , KP - koszty pośrednie, Z - zysk
5. Do ceny kosztorysowej będzie doliczany podatek Vat. Dotyczy to tylko wykonawców, którzy są płatnikami Vat w dniu sporządzenia oferty.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji cen materiałów. W przypadku stwierdzenia zakupu przez wykonawcę materiałów po cenach wyższych niż dostępne na rynku lokalnym zamawiający zapłaci za te materiały wg cen na rynku lokalnym.
7. Ceny materiałów w kosztorysie będą przyjmowane bez podatku Vat, z wyjątkiem przypadku, gdy wykonawca będzie zwolniony podmiotowo z tego podatku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.41.00-3, 45.31.12.00-2, 71.35.61.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn.zm.) ,tj. :
a) posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia :
- wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, samodzielnie, przy udziale podwykonawców lub w ramach konsorcjum co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (zgodnie z pkt 2 SIWZ) i o wartości umownej z Vat nie mniejszej niż 50 000,- zł ; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie;
- dysponować co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej jedną posiadającą co najmniej kwalifikacje do obsługi, remontów, montażu i pomiarów sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV na stanowisku dozoru; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców występujących wspólnie;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,- zł ; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez każdego z wykonawców występujących wspólnie;
d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy.
2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów załączonych do formularza oferty.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem pkt 21 ust. 3 lit.b i ust. 4 SIWZ; kopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;
b) oryginał podpisanego przez osobę podpisującą formularz oferty oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków wymienionych w pkt 17 SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 21 ust. 3 lit.c SIWZ ( wzór oświadczenia w załączeniu do SIWZ);
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie przynajmniej przez jedną osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej kwalifikacji do obsługi, remontów, montażu i pomiarów sieci, urządzeń i instalacji o napięciu do 1 kV na stanowisku dozoru;

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:/biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska (załącznik do ogłoszenia o zamówieniu).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamieszczono w BZP w dniu 2009-11-04

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony