ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dowóz dzieci i młodzieży do szkoły.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dowóz dzieci i młodzieży do szkoły.

Szczegóły informacji

Dowóz dzieci i młodzieży do szkoły.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 105455-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-07-15 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-07-15 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, pok. 16

Ogłoszono dnia: 2009-07-06 przez Marek Lemieszek

Treść:

RGG.341-38/09

Kętrzyn: Dowóz dzieci i młodzieży do szkoły.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci i młodzieży do szkoły..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia : Dowóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Kętrzyn do szkół podstawowych oraz do gimnazjum. Szczegółowy przebieg tras dowozu zawarty jest w pkt 2. CPV: 60170000-0 Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób z kierowcą.
2. Opis przedmiotu zamówienia :
a) zamówienie składa się z następujących części :

Część I : dowóz dzieci do Gimnazjum w Karolewie z miejscowości Filipówka, Porębek, Kotkowo, Linkowo, Siemki, Pudwągi, Filipówka kol. (z kier. Pudwąg), Biedaszki, Trzy Lipy, Kętrzyn, tj. trasa: Biedaszki - Filipówka - Porębek - Kotkowo - Linkowo - Siemki - Pudwągi - Biedaszki - Trzy Lipy - Kętrzyn -Karolewo.
Przewidywana liczba dzieci - 55 osób. Długość trasy - ok. 23 km. Rozpoczęcie dowozu ok. godz. 7:00. Zakończenie odwozu ok. godz. 16:00.;

Część II : dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Biedaszkach z miejscowości Filipówka, Porębek, Kotkowo, Linkowo, Siemki, Pudwągi tj. trasa: Biedaszki - Filipówka - Porębek - Kotkowo - Linkowo - Siemki - Pudwągi-Biedaszki ;
+ odwiezienie do Grabna ze Szkoły Podstawowej w Biedaszkach;
Przewidywana liczba dzieci - 65 osób. Długość trasy (łącznie z odwiezieniem do Grabna) - ok. 24 km. Rozpoczęcie dowozu ok. godz. 7:00. Zakończenie odwozu ok. godz. 15:00.

Część III : dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Kruszewcu i do Gimnazjum w Karolewie z miejscowości Parcz, Gierłoż, Czerniki, tj. trasa : Parcz - Czerniki - Karolewo – Kruszewiec.
Przewidywana liczba dzieci - 60 osób. Długość trasy - ok. 9 km. Rozpoczęcie dowozu ok. godz. 7:15. Zakończenie odwozu ok. godz. 15:00.

Część IV: dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Biedaszkach z miejscowości kol. Jeżewo, Gałwuny, Kaskajmy, Grabno i do Gimnazjum w Karolewie z miejscowości Jeżewo, Gałwuny, Kaskajmy, Grabno, Smokowo, Biedaszki Małe, Kętrzyn, tj. trasa: kol. Jeżewo - Gałwuny - Kaskajmy - Biedaszki - Smokowo - Grabno- -Biedaszki - Biedaszki Małe - Kętrzyn – Karolewo.
Przewidywana liczba dzieci - 50 osób. Długość trasy - ok. 30 km. Rozpoczęcie dowozu ok. godz. 7:00. Zakończenie odwozu ok. godz. 16:00.

Część V : dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Kruszewcu z miejscowości Parcz, Jankowo, Mażany, Nowa Różanka, Stara Różanka, tj. trasa: Parcz - Jankowo - Mażany - Nowa Różanka - Stara Różanka- - Kruszewiec
Przewidywana liczba dzieci - 45 osób. Długość trasy - ok. 18 km. Rozpoczęcie dowozu ok. godz. 7:00. Zakończenie odwozu ok. godz. 15:00.

Część VI : dowóz dzieci do Gimnazjum Gminnego w Karolewie z miejscowości Stara Różanka, Nowa Różanka, Mażany, Jankowo, Parcz, tj. trasa : Stara Różanka - Nowa Różanka - Mażany - Jankowo - - Parcz - Karolewo;
Przewidywana liczba dzieci - 45 osób. Długość trasy - ok. 24 km Rozpoczęcie dowozu ok. godz. 7:00 Zakończenie odwozu ok. godz. 16:00.

Część VII : dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kętrzynie, do Gimnazjum w Kętrzynie przy ul. Wojska Polskiego 9 oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kętrzynie przy ul. Sikorskiego 76 z miejscowości Sławkowo, Windykajmy, Mała Nowa Wieś, Brzeźnica tj. trasa : Sławkowo - Windykajmy - Nowa Wieś Kętrzyńska - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Kętrzynie - Gimnazjum w Kętrzynie przy ul. Wojska Polskiego 9 -Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Kętrzynie przy ul. Sikorskiego 76
Przewidywana liczba dzieci - 60 osób. Długość trasy - ok. 12 km. Rozpoczęcie dowozu ok. godz. 7:00. Zakończenie odwozu ok. godz. 16:00.

b) w/w trasy, z wyjątkiem wymienionej w części II, będą pokonywane w ciągu dnia dwukrotnie, tj. w celu dowiezienia dzieci do szkoły i odwiezienia po zakończonych zajęciach lekcyjnych;
c) części II obejmuje oprócz jednokrotnego dowiezienia i jednokrotnego odwiezienia na wymienionej trasie również jednokrotne odwiezienie do miejscowości Grabno;
d) usługa będzie świadczona w dniach, w których prowadzone będą zajęcia szkolne,
e) ze względu na dwa miejsca docelowe dowozu w części IV przewidywana liczba dzieci podana dla tej części nie jest łączną liczbą dzieci przewożonych na tej trasie (część dzieci wysiada przy Szkole Podstawowej w Biedaszkach a zabierane są dzieci do gimnazjum); jest to przewidywana maksymalna liczba dzieci dowożonych do miejsca docelowego.

3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na świadczenie usług obejmujących wybrane części zamówienia, wymienione w pkt 2. Wykonawca nie musi składać oferty na wszystkie części zamówienia.

4. Przez część zamówienia rozumie się części wymienione w pkt 2 lit.a..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.00.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn.zm.) ,tj. :
a) posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy


2. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest spełniać również warunki szczegółowe :
- dla realizacji każdej z części zamówienia wykonawca zobowiązany jest dysponować pojazdem lub pojazdami przystosowanymi do przewozu osób; łączna liczba osób, do przewozu której przystosowany jest pojazd lub pojazdy nie może być mniejsza niż przewidywana liczba dzieci dla danej trasy; liczba pojazdów przeznaczonych do realizacji danej części zamówienia nie może być większa od 2;
- posiadać aktualne zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób; jeżeli wykonawcy występują wspólnie warunek dotyczy każdego z wykonawców; - wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, samodzielnie, przy udziale podwykonawców lub w ramach konsorcjum co najmniej jedno zamówienie polegające na przewozie osób o wartości umownej z Vat nie mniejszej niż
25 000,- zł x [liczba części zamówienia, na które jest składana oferta]
np. jeżeli oferta jest składana na 7 części, to minimalna wartość zrealizowanego zamówienia musi wynosić 25 000,- zł x 7 = 175 000,- zł;
w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek ten musi zostać spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie;
- posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,- zł (sto pięćdziesiąt tysięcy).

3. Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 18 ust. 2 SIWZ. Złożenie tych dokumentów, zgodnie z wymaganiami SIWZ, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem pkt 18 ust. 3 lit.b i ust. 4 SIWZ; kopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy;
b) oryginał podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków wymienionych w pkt 14 i 14.1 SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 18 ust. 3 lit. c SIWZ ( wzór oświadczenia w załączeniu do SIWZ);
c) kopię aktualnego zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy;
d) kopię dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 150 000,- zł (sto pięćdziesiąt tysięcy); kopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy;


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska (załącznik do ogłoszenia).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamieszczono w BZP w dniu 2009.07.06

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony