ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Wopławki.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Wopławki.

Szczegóły informacji

Wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Wopławki.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: nierozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 100545-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-07-20 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-07-20 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, pok.16

Ogłoszono dnia: 2009-06-26 przez Marek Lemieszek

Treść:

RGG.341-36/09

Kętrzyn: Wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Wopławki, gm. Kętrzyn.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej w miejscowości Wopławki, gm. Kętrzyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia : wykonanie nawierzchni drogi wewnętrznej na odcinku 295 m, z warstwą ścieralną z betonu asfaltowego grubości 5 cm, w miejscowości Wopławki, gm.Kętrzyn
CPV : 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45113000-2 Roboty na placu budowy 45233100-0 Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45111230-9 Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
2. Przedmiot zamówienia wykonawca wykona zgodnie z umową, której wzór stanowi integralną część SIWZ.
2.1 Z zastrzeżeniem postanowień wzoru umowy wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów wykonawcy, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z projektem budowlanym, które to dokumenty przekaże wykonawcy zamawiający.
2.2 Wyżej wymieniony projekt budowlany i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowią integralną część SIWZ i są do niej załączone.


2.3 Podwykonawcy :
a) wykonawca może wykonać przedmiotowe zamówienie przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności;
b) w przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia zobowiązany jest wskazać to w formularzu oferty;
c) do zawarcia przez wykonawcę umowy z podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego wyrażona zgodnie z art. 6471 § 2 Kodeksu Cywilnego; wszelkie zmiany tych umów wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i zgody zamawiającego;
d) zamawiający nie wyraża zgody na zawieranie umów przez podwykonawców z dalszymi podwykonawcami;
e) umowa z podwykonawcą musi zawierać w szczególności: - firmę podwykonawcy, - zakres robót powierzonych podwykonawcy, - kwotę wynagrodzenia z Vat, która nie może być wyższa niż wartość tych robót z Vat wynikająca z oferty wykonawcy (kosztorysu ofertowego), - termin wykonania robót powierzonych podwykonawcy, - termin zapłaty podwykonawcy wynagrodzenia, - postanowienia dotyczące kar umownych;
f) podzlecenie robót przez wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia mimo nie wskazania w formularzu oferty udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, będzie mogło nastąpić w uzasadnionych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, po uzyskaniu zgody zamawiającego i o ile nie zmieni to warunków niniejszej specyfikacji, g) wykonawca ponosi wobec zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady oraz gwarancji jakości za roboty, które wykonał własnymi siłami bądź przy udziale podwykonawców.
2.4 Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub niniejsza SIWZ wskazują dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych nie gorszych niż parametry materiałów i urządzeń określonych w tej dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. Zmiana dokumentacji projektowej wymaga odrębnej zgody zamawiającego. Wykazanie, iż zamienione materiały i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będzie należało do obowiązków wykonawcy.
2.5 W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wprowadzanie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej na zasadach określonych we wzorze umowy.
2.6 Kategoria ruchu - KR2 .
2.7 Zamówienie nie obejmuje wykonania przydrożnych rowów odwadniających. Nie dotyczy to odwodnienia terenu budowy na czas prowadzenia robót.
2.8 Zamówienie będzie realizowane na podstawie zgłoszenia robót budowlanych dokonanego przez zamawiającego.

2.9 Obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą należy do obowiązków wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.30.00-2, 45.23.31.00-0, 45.11.12.30-9, 45.23.30.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,- zł (słownie: dwa tysiące ).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach :
a)pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.Nr 42, poz.275 z 2007r.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek : 15 1020 3541 0000 5502 0145 8546 Wadium musi wpłynąć na rachunek zamawiającego, w przypadku formy pieniężnej, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego należy składać w kasie zamawiającego, pok. 12, przed upływem terminu do składania ofert. Dokument wadialny musi zawierać w swojej treści wzmiankę o nieodwołalności i bezwarunkowości zobowiązania gwaranta. Okres ważności wadium, w przypadku formy innej niż pieniężna, musi obejmować co najmniej okres od upływu terminu składania ofert do dnia, w którym upływa okres związania ofertą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn.zm.) ,tj. :
a) posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy.

2. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest spełniać również następujące warunki szczegółowe :
a) wykonać, tj. rozpocząć i zakończyć, w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, samodzielnie, przy udziale podwykonawców lub w ramach konsorcjum co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonywaniu robót drogowych obejmujących wykonanie nawierzchni bitumicznych, o wartości umownej z Vat nie mniejszej niż 150 000,- zł; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie;
b) posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 000,- zł.
3. Spełnianie wymaganych warunków będzie oceniane na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt 22 ust. 2 SIWZ. Złożenie tych dokumentów, zgodnie z wymaganiami SIWZ, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem pkt 22ust. 3 lit.b i ust. 4 SIWZ; kopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;
b) oryginał podpisanego przez osobę podpisującą formularz oferty oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków wymienionych w pkt 12 i 13 SIWZ z zastrzeżeniem pkt 22 ust. 3 lit. c i pkt 12 lit.b SIWZ ( wzór oświadczenia w załączeniu do SIWZ);

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska (załacznik do ogłoszenia).

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn
pok. 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej..
Zamieszczono w BZP w dniu 26.06.2009r.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony