ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Szczegóły informacji

Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 95729-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-07-08 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-07-08 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, pok.16

Ogłoszono dnia: 2009-06-23 przez Marek Lemieszek

Treść:

RGG.341-35/09


Kętrzyn: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia : sporządzanie projektów n/w decyzji:
- o warunkach zabudowy,
- o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
zgodnie z ustawą z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80, poz.717 z późn.zm.) i przepisami wykonawczymi.
CPV : 71222000-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni.
2.Szacunkowa ilość w/w decyzji : - decyzje o warunkach zabudowy - 250 szt., - decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 30 szt.
Podane ilości decyzji są wielkościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy.
3.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy wnioski o wydanie w/w decyzji, sporządzane zgodnie ze wzorem przygotowanym przez wykonawcę. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu projekt decyzji w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku zawierającego niezbędne informacje i dokumenty. W przypadku konieczności rozpatrzenia przez wykonawcę uwag wniesionych w trakcie postępowania przez strony lub właściwy organ w trakcie uzgadniania projektu decyzji, dopuszcza się wydłużenie czasu na przygotowanie i przekazanie zamawiającemu projektu decyzji o 7 dni od otrzymania przez wykonawcę zgłoszonych uwag lub uzgodnień.
4. W przypadku, gdy wykonawca stwierdzi, iż złożony wniosek jest niezgodny z przygotowanym przez niego wzorem lub niezbędne są dodatkowe informacje lub dokumenty, zobowiązany jest zwrócić wniosek zamawiającemu w terminie 5 dni od jego otrzymania celem jego uzupełnienia lub w tym terminie wystąpić do zamawiającego o dodatkowe informacje lub dokumenty. Zamawiający uzupełni wniosek o dodatkowe informacje lub dokumenty. W przypadku, gdy wniosek nie zostanie zwrócony lub wykonawca nie wystąpi o dodatkowe informacje lub dokumenty w w/w terminie uważa się, że został on przyjęty do realizacji i od dnia jego otrzymania biegną terminy na przygotowanie i przekazanie projektu decyzji. Wykonawca może tylko raz zwrócić wniosek celem uzupełnienia.
5.Wykonawca nieodpłatnie uczestniczy w postępowaniu odwoławczym od przygotowanej przez niego decyzji, łącznie z ponownym rozpatrzeniem wniosku i ewentualną zmianą projektu decyzji.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. obejmujących tylko jeden z dwóch, wymienionych w pkt 1, rodzajów decyzji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.20.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn.zm.) ,tj. : a) posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy.

2. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest spełniać również następujące warunki szczegółowe : a) osoba, która będzie sporządzać projekty decyzji musi być członkiem izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów oraz zobowiązana jest posiadać doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni; b) posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 60 000,- zł.


Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem pkt.20 ust. 3 lit.b i ust. 4 SIWZ; kopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;
b) oryginał podpisanego przez osobę podpisującą formularz oferty oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków wymienionych w pkt 16 i 16.1 SIWZ z zastrzeżeniem pkt 20 ust. 3 lit. c i pkt 16 lit.b SIWZ ( wzór oświadczenia w załączeniu);
c) kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności osoby, która będzie sporządzać projekty decyzji, do izby samorządu zawodowego urbanistów albo architektów, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;
d) podpisany przez osobę podpisującą formularz ofertowy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska (załącznik do ogłoszenia).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn po.16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
Zamieszczono w BZP w dniu 2009.06.23


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia : sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy, zgodnie z ustawą z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80, poz.717 z późn.zm.) i przepisami wykonawczymi.
CPV : 71222000-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni.
2.Szacunkowa ilość w/w decyzji : - decyzje o warunkach zabudowy - 250 szt. Podane ilości decyzji są wielkościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy.
3.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy wnioski o wydanie w/w decyzji, sporządzane zgodnie ze wzorem przygotowanym przez wykonawcę. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu projekt decyzji w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku zawierającego niezbędne informacje i dokumenty. W przypadku konieczności rozpatrzenia przez wykonawcę uwag wniesionych w trakcie postępowania przez strony lub właściwy organ w trakcie uzgadniania projektu decyzji, dopuszcza się wydłużenie czasu na przygotowanie i przekazanie zamawiającemu projektu decyzji o 7 dni od otrzymania przez wykonawcę zgłoszonych uwag lub uzgodnień.
4. W przypadku, gdy wykonawca stwierdzi, iż złożony wniosek jest niezgodny z przygotowanym przez niego wzorem lub niezbędne są dodatkowe informacje lub dokumenty, zobowiązany jest zwrócić wniosek zamawiającemu w terminie 5 dni od jego otrzymania celem jego uzupełnienia lub w tym terminie wystąpić do zamawiającego o dodatkowe informacje lub dokumenty. Zamawiający uzupełni wniosek o dodatkowe informacje lub dokumenty. W przypadku, gdy wniosek nie zostanie zwrócony lub wykonawca nie wystąpi o dodatkowe informacje lub dokumenty w w/w terminie uważa się, że został on przyjęty do realizacji i od dnia jego otrzymania biegną terminy na przygotowanie i przekazanie projektu decyzji. Wykonawca może tylko raz zwrócić wniosek celem uzupełnienia.
5.Wykonawca nieodpłatnie uczestniczy w postępowaniu odwoławczym od przygotowanej przez niego decyzji, łącznie z ponownym rozpatrzeniem wniosku i ewentualną zmianą projektu decyzji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia : sporządzanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 27.03.2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.Nr 80, poz.717 z późn.zm.) i przepisami wykonawczymi.
CPV : 71222000-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni.
2.Szacunkowa ilość w/w decyzji : - decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - 30 szt. Podane ilości decyzji są wielkościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do roszczeń ze strony wykonawcy.
3.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcy wnioski o wydanie w/w decyzji, sporządzane zgodnie ze wzorem przygotowanym przez wykonawcę. Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu projekt decyzji w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku zawierającego niezbędne informacje i dokumenty. W przypadku konieczności rozpatrzenia przez wykonawcę uwag wniesionych w trakcie postępowania przez strony lub właściwy organ w trakcie uzgadniania projektu decyzji, dopuszcza się wydłużenie czasu na przygotowanie i przekazanie zamawiającemu projektu decyzji o 7 dni od otrzymania przez wykonawcę zgłoszonych uwag lub uzgodnień.
4. W przypadku, gdy wykonawca stwierdzi, iż złożony wniosek jest niezgodny z przygotowanym przez niego wzorem lub niezbędne są dodatkowe informacje lub dokumenty, zobowiązany jest zwrócić wniosek zamawiającemu w terminie 5 dni od jego otrzymania celem jego uzupełnienia lub w tym terminie wystąpić do zamawiającego o dodatkowe informacje lub dokumenty. Zamawiający uzupełni wniosek o dodatkowe informacje lub dokumenty. W przypadku, gdy wniosek nie zostanie zwrócony lub wykonawca nie wystąpi o dodatkowe informacje lub dokumenty w w/w terminie uważa się, że został on przyjęty do realizacji i od dnia jego otrzymania biegną terminy na przygotowanie i przekazanie projektu decyzji. Wykonawca może tylko raz zwrócić wniosek celem uzupełnienia.
5.Wykonawca nieodpłatnie uczestniczy w postępowaniu odwoławczym od przygotowanej przez niego decyzji, łącznie z ponownym rozpatrzeniem wniosku i ewentualną zmianą projektu decyzji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.20.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony