ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przydomowymi i lokalnymi oczyszczalniami ścieków w Gminie Kętrzyn.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przydomowymi i lokalnymi oczyszczalniami ścieków w Gminie Kętrzyn.

Szczegóły informacji

Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przydomowymi i lokalnymi oczyszczalniami ścieków w Gminie Kętrzyn.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Wspólfinasowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 , Działanie: „Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej”

Nr UZP: 256897-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-10-14 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-10-14 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, pok. 16

Ogłoszono dnia: 2010-09-20 przez Marek Lemieszek

Treść:

RGG.341-88/10 Kętrzyn

Kętrzyn: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przydomowymi i lokalnymi oczyszczalniami ścieków w Gminie Kętrzyn.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
I.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przydomowymi i lokalnymi oczyszczalniami ścieków w Gminie Kętrzyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przydomowymi i lokalnymi oczyszczalniami ścieków w Gminie Kętrzyn.
2. Zamówienie składa się z następujących 4 części :
1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej Stachowizna, Łazdoje, Wilkowo, Pręgowo, Muławki
- Etap 1,2,3,4 z przydomowymi oczyszczalniami ścieków;


Etap 1 : Pręgowo, Wilkowo, Łazdoje :
Przepompownia sieciowa szt. 8
Przepompownia domowa szt. 2
Kolektor ciśnieniowy PE100 DN90 SDR17 L=4 740,0m
Kolektor ciśnieniowy PE100 DN63 SDR17 L= 108,0m
Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L= 7 659,0m
Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 (termoizolowany) L= 369,0m
Przejścia przez drogę wojewódzką (Kętrzyn - Mrągowo) Przejścia przez Rzekę Bystra .

Etap 2 : Muławki :
Przepompownia sieciowa szt. 1
Kolektor ciśnieniowy PE100 DN75 SDR17 L= 147,0m
Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L=1 967,0m
Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 (termoizolowany) L= 148,0m
Przejścia przez drogę wojewódzką (Kętrzyn - Mrągowo)

Etap 3 : Stachowizna :
Przepompownia sieciowa szt. 1
Kolektor ciśnieniowy PE100 DN75 SDR17 L=200,0m
Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L=241,0m

Etap 4 : Przydomowe oczyszczalnie ścieków:
Przydomowe oczyszczalnie ścieków 9 kpl

Wszystkie wymienione wyżej 4 etapy stanowią jedną część zamówienia.
Roboty budowlane muszą być prowadzone równolegle na etapach 1, 2, 3.

CPV: 45000000-8 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45252127-4 Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45262311-4 Betonowanie konstrukcji
45262310-7 Zbrojenie
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
71354000-4 Usługi sporządzania map

2) budowa trzech lokalnych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Łazdoje,
Muławki, Stachowizna;


CPV: 45000000-8 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45252000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów 45252100-9 Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków
45252127-4 Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe
45262300-4 Betonowanie
45262311-4 Betonowanie konstrukcji
45262350-9 Betonowanie bez zbrojenia
45262310-7 Zbrojenie
45262520-2 Roboty murarskie
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 Roboty izolacyjne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 Tynkowanie
71354000-4 Usługi sporządzania map

3) budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej Wajsznory-Jurki-Kruszewiec- - Karolewo;
Sieć wodociągowa z przyłączami:
Rurociąg PE100 DN90 SDR17 L=786,0m
Rurociąg ciśnieniowy PE80 DN40 SDR11 L= 37,0m
Sieć kanalizacji sanitarnej:
Przepompownia sieciowa szt. 6
Przepompownia domowa szt. 1
Kolektor ciśnieniowy PE100 DN90 SDR17 L=4 404,5m
Kolektor ciśnieniowy PE100 DN63 SDR17 L= 238,0m
Kolektor grawitacyjny PVC DN250 SDR41 L = 6,0m
Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L= 3 329,0m
Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 (termoizolowany) L= 48,0m
Przejścia przez drogę wojewódzką (Kętrzyn - Giżycko), Przejście przez tereny kolejowe i Rzekę Guber

CPV: 45000000-8 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
71354000-4 Usługi sporządzania map

4)budowa sieci kanalizacji sanitarnej Sławkowo-Windykajmy-Mała Nowa Wieś- Nowa
Wieś Kętrzyńska :

PVC - U Ø 160 mm SN4 - L = 696,0 m
PVC - U Ø 200mm SN4 - L = 791,5 m
PVC - U Ø 250mm SN4 - L = 127,5 m
PE 80 Ø 40x2,3 mm SDR 17 - L = 332,0 m
PE 80 Ø 90x3,5 mm SDR 17 - L = 5219,0 m
Przepompownie ścieków - 7 szt.

CPV: 45000000-8 Roboty budowlane
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
71354000-4 Usługi sporządzania map
3. Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w projektach budowlanych.
4. Wykonawca zrealizuje zamówienie z własnych materiałów.
Zastosowane materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie, a rury wodociągowe muszą być również dopuszczone do przesyłania wody pitnej. Spełnianie powyższych wymogów wykonawca będzie zobowiązany udokumentować przy odbiorze końcowym.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
    Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
    Załącznik Nr 2 do SIWZ - Projekty budowlane
    Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiary robót
6. Jeżeli dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazują dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych nie gorszych niż parametry określone w tej dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. Wykazanie, iż zamienione materiały i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będzie należało do obowiązków wykonawcy.

7. Do obowiązków wykonawcy zamówienia będzie należało również :
   1) obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą;
   2) powiadomienie właścicieli (użytkowników, administratorów) gruntów i stosownych organów o terminie wejścia na grunt z robotami budowlanymi;
   3) przeprowadzenie niezbędnych prób i badań;
   4) uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego dróg powiatowych i wojewódzkich oraz pasa kolejowego na czas prowadzenia robót budowlanych;
   5) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót i przywrócenie go do stanu pierwotnego, łącznie z odtworzeniem ciągów komunikacyjnych i urządzeń uzbrojenia terenu, zniszczonych w trakcie robót.

8. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wprowadzanie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej za zgodą zamawiającego.
    1) Na wniosek wykonawcy, za zgodą zamawiającego, w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany dotyczące wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego jakie przewiduje projekt. W tym przypadku wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego.
   2) W przypadku gdy z punktu widzenia zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych przewidzianych w umowie, zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty wraz ze zleceniem ich wykonania.
   3) W przypadku gdy określone wyżej zmiany powodują wzrost kosztów inwestycji zamawiający musi złożyć dodatkowe zamówienie na ich wykonanie.

9. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia - 3 lata od odbioru końcowego.

10. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu zamówienia lub uzasadniających jego zmniejszenie.

11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na
powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :
    a) na część zamówienia wymienioną w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 1 - 80 000,- PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych);
   b) na część zamówienia wymienioną w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 2 - 60 000,- PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych);
   c) na część zamówienia wymienioną w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 3 - 30 000,- PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych);
   d) na część zamówienia wymienioną w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 4 - 40 000,- PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych);

2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
   1) pieniądzu,
   2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
  3) gwarancjach bankowych,
   4)gwarancjach ubezpieczeniowych,
   5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275).

3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Nr 15 1020 3541 0000 5502 0145 8546 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, w kancelarii pok. 16 lub dołączyć do oferty.
7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
8. Dokument wadialny musi zawierać w swojej treści wzmiankę o nieodwołalności i bezwarunkowości zobowiązania gwaranta. Okres ważności wadium, w przypadku formy innej niż pieniężna, musi obejmować co najmniej okres związania ofertą i dodatkowo 7 dni po jego upływie.
9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana :
   1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
   2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
   3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
   4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy,nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie..

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na : - budowie sieci kanalizacji sanitarnej, gdy oferta dotyczy części zamówienia wymienionych w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 1, 3, 4 SIWZ; - budowie oczyszczalni ścieków, innej niż przydomowa, gdy oferta dotyczy części zamówienia wymienionych w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 2 SIWZ; z podaniem wartości, dat wykonania oraz miejsca wykonania;

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Dla realizacji każdej z części zamówienia wymienionych w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 1, 3, 4 SIWZ wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej trzema koparkami;

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, instalacji elektrycznych  w przypadku, gdy oferta dotyczy części zamówienia wymienionych w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 1, 4;
- konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń , wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, drogowej w przypadku, gdy oferta dotyczy części zamówienia wymienionej w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 2;
- instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, sieci wodociągowych, instalacji elektrycznych w przypadku, gdy oferta dotyczy części zamówienia wymienionych w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 3;

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż
1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych);

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ;
   - wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
   - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
  - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
   - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
   - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,    wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
   - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
   - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;


  - wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert ;
    - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu podpisanego przez strony umowy, sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach:
- wydłużenie terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
    a) siły wyższej;
    b) czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ obiektywny niewynikający z opieszałości Wykonawcy, na termin wykonania zamówienia;
    c) uzasadnionego wniosku zamawiającego;
- zmiany wynagrodzenia Wykonawcy :
   a) w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) - o różni wysokości podatku;
   b) w przypadku robót zamiennych lub zmniejszenia zakresu zamówienia - zmniejszenie o wartość robót niewykonanych, ustaloną w oparciu o kosztorys, o którym  owa w § 5 pkt 6 wzoru umowy;
- zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku:
   a) zdarzeń losowych,
   b) polecenia Zamawiającego;
   c) uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaketrzyn.pl (załącznik do ogłoszenia)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana z : PROW na lata 2007-2013, Działanie: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamieszczono w BZP w dniu 20.09.2010r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Stachowizna, Łazdoje, Wilkowo, Pręgowo, Muławki - Etap 1,2,3,4 z przydomowymi oczyszczalniami ścieków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Etap 1 : Pręgowo, Wilkowo, Łazdoje :
Przepompownia sieciowa szt. 8
Przepompownia domowa szt. 2
Kolektor ciśnieniowy PE100 DN90 SDR17 L=4 740,0m ,Kolektor ciśnieniowy PE100 DN63 SDR17 L= 108,0m ,Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L= 7 659,0m
Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 (termoizolowany) L= 369,0m, Przejścia przez drogę wojewódzką (Kętrzyn - Mrągowo), Przejścia przez Rzekę Bystra

Etap 2 : Muławki :
Przepompownia sieciowa szt. 1
Kolektor ciśnieniowy PE100 DN75 SDR17 L= 147,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L=1 967,0m
Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 (termoizolowany) L= 148,0m Przejścia przez drogę wojewódzką (Kętrzyn - Mrągowo)

Etap 3 : Stachowizna
:
Przepompownia sieciowa szt. 1
Kolektor ciśnieniowy PE100 DN75 SDR17 L=200,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L=241,0m

Etap 4 : Przydomowe oczyszczalnie ścieków:
Przydomowe oczyszczalnie ścieków 9 kpl

Wszystkie wymienione wyżej 4 etapy stanowią jedną część zamówienia. Roboty budowlane muszą być prowadzone równolegle na etapach 1, 2, 3..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.11.00-6, 45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.00-1, 45.25.21.27-4, 45.26.23.11-4, 45.26.23.10-7, 45.31.00.00-3, 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa trzech lokalnych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Łazdoje, Muławki,Stachowizna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Łazdoje :
budowa polegać będzie na budowie budynku technologiczno - socjalnego o wymiarach 6,0x9,0m,
budowie podziemnego zbiornika uśredniającego o średnicy fi 3,0m, długości 7,7m i objętości – 55m3,
trzech podziemnych komór oczyszczania o średnicy ok. fi 3,04m, długości 8,80m każda, trzech podziemnych osadników wtórnych: fi 3,60 m, głębokość 6,00 m,
podziemnego zagęszczacza osadów w postaci zbiornika cylindrycznego o średnicy 3,04m i długości 6,9m,
podziemnej pompowni osadów o wymiarach 3,0x1,5m,
dwóch poletek osadowych (12x2,5x1m każdy),
silosu osadów o powierzchni 24m2,
komory pomiarowej o średnicy fi 1,5m, sieci kanalizacyjnych,
przyłącza elektroenergetycznego i instalacji energetycznych wewnętrznych,
ogrodzenia terenu o wysokości 1,50m i długości 173,10m oraz dróg wewnętrznych i placu utwardzonego o powierzchni 368,82m2.

Muławki:
inwestycja polegać będzie na budowie technologicznego budynku kontenerowego o wymiarach 2,44x6,06m i wysokości 2,6m,
kraty ręcznej umieszczonej w studni o średnicyfi 1500 mm i głębokości 1,8m,
podziemnego piaskownika w postaci studni o średnicy 0,75m i głębokości 3,85m wraz z podziemnym separatorem piasku o wymiarach 1,95x1,16x0,50m,
podziemnej biologicznej oczyszczalni zespolonej z osadnikiem wtórnym o wymiarach L=9,40m i fi 2,45m, złożonej z komory denitryfikacji i nitryfikacji,
podziemnego zagęszczacza osadu w postaci cylindrycznego zbiornika o średnicy fi 1,8m i długości L=3,70m,
podziemnej komory pomiarowej o średnicy fi 1,5m, stacji dozującej PIX umieszczonej w studni fi 1,5m,
wewnątrzobiektowej sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z wylotem do odbiornika,
przyłącza elektroenergetycznego i instalacji energetycznych wewnętrznych, ogrodzenia terenu o wysokości 1,50m i długości 125mb oraz placu utwardzonego i dróg wewnętrznych o powierzchni 215m2.


Stachowizna :
inwestycja polegać będzie na budowie technologicznego budynku kontenerowego o wymiarach 2,4x6,0m i wysokości 2,6m,
kraty ręcznej umieszczonej w studni o średnicy fi 1500 mm i głębokości 1,8m, podziemnego piaskownika w postaci studni o średnicy 0,75m i głębokości 3,85m wraz z podziemnym separatorem piasku o wymiarach 1,95x1,16x0,50m,
podziemnej biologicznej oczyszczalni zespolonej z osadnikiem wtórnym o wymiarach L=7,20m i fi 3,0m,
złożonej z komory denitryfikacji i nitryfikacji, podziemnego zagęszczacza osadu w postaci cylindrycznego zbiornika o średnicy fi 1,8m i długości L=4,50m,
podziemnej komory pomiarowej o średnicy fi 1,2m, wewnątrzobiektowej sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej, studni kanalizacyjnych,
wylotu do odbiornika, przyłącza elektroenergetycznego i instalacji energetycznych wewnętrznych, ogrodzenia terenu o wysokości 1,50m i długości 115mb oraz placu utwardzonego i dróg wewnętrznych o powierzchni 210m2..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 71.35.40.00-4, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.20.00.00-9, 45.26.23.10-7, 45.23.10.00-5, 45.26.25.20-2, 45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.25.21.27-4, 45.26.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.26.23.11-4, 45.26.23.50-9, 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej Wajsznory-Jurki-Kruszewiec-Karolewo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Sieć wodociągowa z przyłączami:
Rurociąg PE100 DN90 SDR17 L=786,0m
Rurociąg ciśnieniowy PE80 DN40 SDR11 L= 37,0m
Sieć kanalizacji sanitarnej:
Przepompownia sieciowa szt. 6 Przepompownia domowa szt. 1
Kolektor ciśnieniowy PE100 DN90 SDR17 L=4 404,5m, Kolektor ciśnieniowy PE100 DN63 SDR17 L= 238,0m, Kolektor grawitacyjny PVC DN250 SDR41 L = 6,0m ,
Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L= 3 329,0m, Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 (termoizolowany) L= 48,0m, Przejścia przez drogę wojewódzką (Kętrzyn - Giżycko) Przejście przez tereny kolejowe i Rzekę Guber.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.20.00.00-9, 45.23.11.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3, 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Sławkowo-Windykajmy-Mała Nowa Wieś-Nowa Wieś Kętrzyńska..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
PVC - U Ø 160 mm SN4 - L = 696,0 m
PVC - U Ø 200mm SN4 - L = 791,5 m
PVC - U Ø 250mm SN4 - L = 127,5 m
PE 80 Ø 40x2,3 mm SDR 17 - L = 332,0 m
PE 80 Ø 90x3,5 mm SDR 17 - L = 5219,0 m Przepompownie ścieków - 7 szt..


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.20.00.00-9, 45.23.11.00-6, 45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Lemieszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-09-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Lemieszek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-09-15 18:07:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-09-20 10:07:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-11-18 13:17:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
7506 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony