ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu - odśnieżanie 2Drukuj informację Zamówienie publiczne: Ogłoszenie o zamówieniu - odśnieżanie 2

Szczegóły informacji

Ogłoszenie o zamówieniu - odśnieżanie 2

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 186025-2009

Termin składania ofert / wniosków: 2009-11-03 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2009-11-03 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, pok. 16

Ogłoszono dnia: 2009-10-23 przez Marek Lemieszek

Treść:

RGG.341-79/09
Kętrzyn: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
Adres strony internetowej zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Kętrzyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia : odśnieżanie dróg gminnych i wewnętrznych o łącznej długości 20 km, tj. : rejon Nr 6 obejmujący miejscowości : Muławki, Pręgowo, Wilkowo, Stadniki, Łazdoje, Stachowizna, Sławkowo,Windykajmy, Mała Nowa Wieś - łączna długość dróg 20 km; CPV : 90620000-9 Usługi odśnieżania
2.Zamówienie będzie realizowane w miarę potrzeb zamawiającego i panujących warunków atmosferycznych (opadów śniegu), każdorazowo na odrębne zlecenie przedstawiciela zamawiającego. Przewidywana wielkość zamówienia - 10 godzin odśnieżania na każdy kilometr długości dróg podanej w pkt 1.
3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o łącznej wartości nie większej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn.zm.) ,tj. :
a) posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia :
- wykonać, tj. rozpocząć i zakończyć, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, samodzielnie, przy udziale podwykonawców lub w ramach konsorcjum co najmniej jedno zamówienie polegające na odśnieżaniu dróg, o wartości umownej z Vat nie mniejszej niż
10 000,- zł ; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie; - dysponować pojazdem na podwoziu kołowym przystosowanym do odśnieżania dróg; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony łącznie przez wykonawców występujących wspólnie;
c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia :
- posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 10 000,- zł. w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez każdego z wykonawców występujących wspólnie;
d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy.
2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów załączonych do formularza oferty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem pkt 15 ust. 3 lit.b i ust. 4 SIWZ; kopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;
b) oryginał podpisanego przez osobę podpisującą formularz oferty oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków wymienionych w pkt 12 SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 15 ust. 3 lit.c SIWZ ( wzór oświadczenia w załączeniu do SIWZ);

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska (załącznik do ogłoszenia o zamówieniu)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Ogłoszono w BZP w dniu 2009-10-23.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Lemieszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-10-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Lemieszek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-10-22 12:06:59
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-10-23 07:41:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2009-11-04 09:46:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5315 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony