ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa opraw oświetlenia drogowego.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa opraw oświetlenia drogowego.

Szczegóły informacji

Dostawa opraw oświetlenia drogowego.

Status: nierozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 244916-2008

Termin składania ofert / wniosków: 2008-11-25 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-11-25 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2

Ogłoszono dnia: 2008-11-13 przez Marek Lemieszek

Treść:


RGG.341-85/08

 

Kętrzyn: Dostawa opraw oświetlenia drogowego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opraw oświetlenia drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiot zamówienia: dostawa 300 sztuk nowych opraw oświetlenia drogowego.

CPV: 31520000-7 Lampy i oprawy oświetleniowe

31527210-1 Latarnie

2. Oprawy muszą spełniać następujące warunki :

a) źródłem światła będą lampy sodowe o mocach 150 W, 100 W, 70 W;

b) 120 sztuk opraw będzie przystosowane do lamp o mocy 150 W;

90 sztuk opraw będzie przystosowane do lamp o mocy 100 W;

90 sztuk opraw będzie przystosowane do lamp o mocy 70 W;

c) konstrukcja opraw musi zapewniać ich szczelność oraz odporność na warunki atmosferyczne i uderzenia;

d) stopień ochrony komory lampy nie mnieszy niż IP65, a komory osprzętu nie mniejszy niż IP43;

e) klosze opraw muszą być otwierane i wykonane z poliwęglanu odpornego na udary mechaniczne lub innego materiału o nie mniejszej odporności na uderzenia mechaniczne;

f) oprawy muszą posiadać II klasę ochronności;

g) oprawy muszą być wyposażone w ruchomy zaczep montażowy do wysięgników o różnych średnicach, tj. co najmniej w zakresie od 45 - 60 mm, umożliwiający regulację kąta nachylenia oprawy;

h) oprawy muszą być kompletne, tj. wyposażone w szczególości w źródło światła, statecznik i układ zapłonowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.00.00-7, 31.52.72.10-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  • 1. Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r. z późn.zm.) ,tj. :

  • a) posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

  • c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  • d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy.

 

  • 2. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest spełniać również następujące warunki szczegółowe :

  • a) wykonać, tj. rozpocząć i zakończyć, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, samodzielnie, przy udziale podwykonawców lub w ramach konsorcjum co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie opraw oświetlenia drogowego, o wartości umownej z Vat nie mniejszej niż 90 000,- zł; w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek musi zostać spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie;

  • b) posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 90 000,- zł.

 

  • 3. Potwierdzeniem spełniania powyższych warunków będzie złożenie dokumentów wymienionych w pkt 15 ust. 2 SIWZ zgodnie z wymogami niniejszej SIWZ, z tym że warunek wymieniony w pkt 12.1 lit.a SIWZ zostanie uznany za spełniony, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 15 ust. 2 lit.c SIWZ wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, samodzielnie, przy udziale podwykonawców lub w ramach konsorcjum wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie opraw oświetlenia drogowego, o wartości umownej z Vat nie mniejszej niż 90 000,- zł;

 

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  • a) oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem pkt 15 ust. 3 lit.b i ust. 4 SIWZ; kopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;

  • b) oryginał podpisanego przez osobę podpisującą formularz oferty oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków wymienionych w pkt 12 i 12.1 SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 15 ust. 3 lit. c i pkt 12 lit.b ( wzór oświadczenia w załączeniu do SIWZ);

  • c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, samodzielnie, przy udziale podwykonawców lub w ramach konsorcjum zamówień polegających na dostawie opraw oświetlenia drogowego, o wartości umownej z Vat nie mniejszej niż 90 000,- zł, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz zamawiających; do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie (referencje); wykaz musi być zgodny z załączonym wzorem;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska (załącznik do ogłoszenia).


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok.17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawarzeć umowy ramowej. Zamieszczono w BZP w dniu 2008.11.13

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Lemieszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-11-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Lemieszek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-11-13 12:26:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-11-13 14:35:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-12-22 14:19:49
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4313 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony