ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa używanego podnośnika koszowego.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa używanego podnośnika koszowego.

Szczegóły informacji

Dostawa używanego podnośnika koszowego.

Status: nierozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Kętrzyn

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 227056

Termin składania ofert / wniosków: 2008-10-10 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2008-10-10 10:05:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2

Ogłoszono dnia: 2008-10-01 przez Marek Lemieszek

Treść:

RGG.341-73/08

 

Kętrzyn: Dostawa używanego podnośnika koszowego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, fax. 089 7512746.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego podnośnika koszowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.Przedmiot zamówienia : Dostawa jednego używanego podnośnika koszowego.

CPV : 34144220-6 Pojazdy pogotowia technicznego.

2. Wymagania jakie musi spełniać zamawiany podnośnik koszowy :

1)Podnośnik musi być zamontowany na podwoziu samochodu dostawczego.

2)Dopuszczalna masa całkowita pojazdu z podnośnikiem - do 3,5 tony.

3)Wysokość podnoszenia kosza - co najmniej 15 m.

4)Udźwig - co najmniej 200 kg.

5)Rok produkcji pojazdu - nie wcześniejszy niż 1996 rok.

6)Stan techniczny pojazdu z podnośnikiem musi być dobry, tzn.: - wszystkie mechanizmy, urządzenia, instalacje i wyposażenie pojazdu muszą być w dobrym stanie i być sprawne ; - na nadwoziu, podwoziu i osprzęcie pojazdu nie mogą znajdować się ogniska korozji.

7) Pojazd musi być zarejestrowany na terenie Polski.

3. Zamawiającemu przysługuje prawo przeprowadzenia oględzin i jazdy próbnej oferowanym pojazdem przed podpisaniem umowy. W przypadku, gdy stan techniczny oferowanego pojazdu będzie budził zastrzeżenia zamawiającego, zamawiający ma prawo zarządać przeprowadzenia badań technicznych na stacji diagnostycznej na koszt wykonawcy.

4. Wymagania, o których mowa w pkt 2 ppkt 7, pojazd wymieniony w pkt 1 musi spełniać w dniu jego odbioru przez zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

     

    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

    1.Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r.), tj. :

  • a) posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

  • d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 w/w ustawy. 2. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest spełniać również warunki szczegółowe :

    - wykonać w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego

    postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, samodzielnie, przy udziale podwykonawców lub w ramach konsorcjum co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie pojazdu o wartości umownej z Vat nie mniejszej niż

    50 000,- zł (pięćdziesiąt tysięcy); w przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek ten musi zostać spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę spośród wykonawców występujących wspólnie;

    - posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,- zł ((pięćdziesiąt tysięcy).

     

    3. Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 18 ppkt 2 SIWZ. Złożenie tych dokumentów, zgodnie z wymaganiami SIWZ, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.

 

    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  • a) oryginał lub kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem pkt 17 ppkt 3 lit.b i ppkt 4 SIWZ; kopia musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą formularz oferty;

  • b) oryginał podpisanego przez osobę podpisującą formularz oferty oświadczenia o spełnianiu przez wykonawcę warunków wymienionych w pkt 14 i 14.1 SIWZ, z zastrzeżeniem pkt 17 ppkt 3 lit. c SIWZ ( wzór oświadczenia w załączeniu do SIWZ);

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://biptest.warmia.mazury.pl/ketrzyn_gmina_wiejska (załącznik do ogłoszenia).

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 16.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Ogłoszenie zamieszczono w BZP w dniu 2008.10.01

 

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Marek Lemieszek
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2008-10-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Marek Lemieszek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2008-10-01 10:41:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2008-10-01 10:57:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2008-10-27 11:52:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4533 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony