ˆ

Strona główna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wybory do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej - 25.10.2015r.

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2015-08-04 14:44:47

Akapit nr 1 - brak tytułu

  • 22 października 2015r. - Zarządzenie Nr 93/2015 Wójta Gminy Kętrzyn
    w sprawie stwierdzenia wygasnięcia członkostwa w Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 3 w Biedaszkach powołanej w związku z wyborami do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 25 października 2015r.
POBIERZ
  • 19 października 2015r. - Zarządzenie Nr 91/2015 Wójta Gminy Kętrzyn
    w sprawie wyznaczenia osób odpowiedzialnych za ochronę lokali wyborczych w czasie przerwy w głosowaniu spowodowanej nadzwyczajnymi wydarzeniami
POBIERZ
  • 19 października 2015r. - Zarządzenie Nr 90/2015 Wójta Gminy Kętrzyn
    w sprawie zmiany Zarzadzenia Nr 87/2015 Wójta Gminy Kętrzyn z dnia 5 października 2015 roku w sprawie ustanowienia operatorów obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 25 października 2015r.
POBIERZ
  • 19 października 2015r. - Zarządzenie Nr 89/2015 Wójta Gminy Kętrzyn
    w sprawie zmiany Zarządzenie Nr 85/2015 Wójta Gminy Kętrzyn z dnia 05 października 2015 roku w sprawie powołania Obwodowych Komisji Wyborczych na terenie Gminy Kętrzyn w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 25 października 2015r.
POBIERZ
  
Film instruktażowy - głosowanie do SEJMU        Film instruktażowy - głosowanie do SENATU
 
 
  • 05 października 2015 r. - Zarządzenie Nr 87/2015 Wójta Gminy Kętrzyn
    w sprawie ustanowienia operatorów obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 25 października 2015r.
POBIERZ
  • 05 października 2015 r. - Zarządzenie Nr 85/2015 Wójta Gminy Kętrzyn
    w sprawie powołania Obwodowych Komisji Wyborczych na terenie Gminy Kętrzyn w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 25 października 2015r.
POBIERZ
  • 23 września 2015 r. - Obwieszczenie Wójta Gminy Kętrzyn
    w sprawie informacji o numerach i granicach obwodów głosowania, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych, lokalach obwodowych komisji wyborczych dostosowanych do potrzeb wyborców niepełnosprawnych, o mozliwości głosowania korespondencyjnego i przez pełnomocnika w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 25 października 2015r.
POBIERZ
  • 15 września 2015 r. - Zarządzenie Nr 77/2015 Wójta Gminy Kętrzyn
    w sprawie wyznaczenia na obszarze Gminy Kętrzyn miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczych w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 25 października 2015r.
POBIERZ
  • 8 września 2015 r. - INFORMACJA OKRĘGOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ w Olsztynie
    powołanej dla przeprowadzenia wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 25 października 2015r.
POBIERZ
  • 24 sierpnia 2015 r. - Obwieszczenie Państwowej Komisji Wyborczej
    o okręgu wyborczym w wyborach do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 25 października 2015r.
POBIERZ
  • 17 lipca 2015 r. - POSTANOWIENIE PREZYDENTA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
    w sprawie zarządzenia wyborów do Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej i do Senatu Rzeczypospolitej Polskiej
POBIERZ
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyla informację: Marek Leszek Olszewski Data wytworzenia informacji: 2015-08-04 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Marek Leszek Olszewski Data wprowadzenia do BIP 2015-08-04 14:44:47
Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka Data udostępnienia informacji: 2015-08-04 14:45:01
Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka Data ostatniej zmiany: 2016-02-24 18:45:12
Artykuł był wyświetlony: 3072 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Referendum ogólnokrajowe - 6 września 2015 r.

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2015-07-07 11:11:21

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
   
  • 3 września 2015 r. - Zarządzenie Wójta Gminy Kętrzyn Nr 72/2015
    w sprawie stwierdzenia wygasniecia członkostwa w Obwodowej Komisji do Spraw Referendum Nr 2 w Gałwunach powołanej w zwiazku z Referendum Ogólnokrajowym zarządzonym na dzień 6 wrzesnia 2015 roku
POBIERZ
  • 26 sierpnia 2015 r. - Zarządzenie Wójta Gminy Kętrzyn Nr 70/2015
    w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia członkostwa w Obwodowej Komisji do Spraw Referendum Nr 11 w Mażanach powołanej w związku z Referendum Ogólnokrajowym, zarządzonym na dzień 6 września 2015 roku
POBIERZ
  • 12 sierpnia 2015 r. - Zarzadzenie Wójta Gminy Kętrzyn Nr 69/2015
    w sprawie stwierdzenia wygaśniecia członkostwa w Obwodowych Komisjach ds. referendum Nr 3 w Biedaszkach oraz Nr 8 w Karolewie powołanych w związku z Referendum Ogólnokrajowym, zarządzonym na dzień 6 września 2015 roku
POBIERZ
  • 11 sierpnia 2015 r. - Zarządzenie Wójta Gminy Kętrzyn Nr 67/2015
    w sprawie powołania Obwodowych Komisji ds. Referendum na terenie Gminy Kętrzyn dla przeprowadzenia głosowania w Referendum Ogólnokrajowym zarządzonym na 6 września 2015 roku
POBIERZ
  • 10 sierpnia 2015 r. - Zarządzenie Wójta Gminy Kętrzyn Nr 66/2015
    w sprawie ustanowienia operatorów informatycznej obsługi obwodowych komisji ds. referendum na terenie Gminy Kętrzyn
POBIERZ
  • 04 sierpnia 2015 r. - INFORMACJA WÓJTA GMINY KĘTRZYN
    w sprawie przyjmowania zgłoszeń kandydatów na członków obwodowych komisji ds. referendum zarządzonego na dzień 6 września 2015 r.
 
POBIERZ
  • 08 lipca 2015r. - OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY KĘTRZYN
    w sprawie podziału Gminy Kętrzyn na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych, zmienionej uchwałą Nr XLI/214/2014 Rady Gminy Kętrzyn z dnia 26 marca 2014 roku w sprawie zmiany uchwały w sprawie podziału Gminy Kętrzyn na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych, podaje się do wiadomości publicznej informację o numerach i granicach obwodów głosowania oraz siedzibach obwodowych komisji do spraw referendum, lokalach obwodowych komisji do spraw referendum dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych uprawnionych do referendum, o możliwości głosowania korespondencyjnego i przez pełnomocnika w referendum ogólnokrajowym, zarządzonym na dzień 6 września 2015r.
POBIERZ
  • 08 lipca 2015r. - Zarządzenie Wójta Gminy Kętrzyn Nr 58/2015r. 
    w sprawie zapewnienia bezpłatnego umieszczania urzędowych obwieszczeń referendalnych oraz plakatów i haseł dotyczących referendum oraz podania wykazu tych miejsc do publicznej wiadomości w związku z referendum ogólnopolskim, zarządzonym na dzień 6 września 2015 roku
 
POBIERZ
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyla informację: Marek Olszewski Data wytworzenia informacji: 2015-07-07 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Marek Olszewski Data wprowadzenia do BIP 2015-07-07 11:11:21
Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka Data udostępnienia informacji: 2015-07-07 11:13:17
Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka Data ostatniej zmiany: 2015-09-09 12:55:59
Artykuł był wyświetlony: 2322 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Tytuł nie wyświetlany dla informacji

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2015-07-03 08:49:05

Akapit nr 1 - brak tytułu

1. Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP), pozwalająca na składanie dokumentów elektronicznych w Urzędzie Gminy Kętrzyn, jest opublikowana w systemie ePUAP.
 
  • Adres skrytki ePUAP: /ugketrzyn/SkrytkaESP

Przejdź do ESP Urzędu Gminy Kętrzyn:


 
Wnioski elektorniczne do Urzędu Gminy Kętrzyn (wypełnij i wyslij on-line):
 
  1  PISMO OGÓLNE DO URZĘDU          - wypełnij i wyślij  
     
  Podatki / Opłaty skarbowe / Ulgi:  
  DEKLARACJA NA PODATEK ROLNY - DR-1  wypełnij i wyślij
  DEKLARACJA NA PODATEK OD NIERUCHOMOŚCI - DN-1 wypełnij i wyślij
DEKLARACJA NA PODATEK LEŚNY - DL-1 wypełnij i wyślij
1 DEKLARACJA NA PODATKU OD ŚRODKÓW TRANSPORTOWYCH - DT-1  wypełnij i wyślij
1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU LEŚNEGO  wypełnij i wyślij
1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI  wypełnij i wyślij
1 INFORMACJA W SPRAWIE PODATKU ROLNEGO  wypełnij i wyślij
1 DEKLARACJE O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI  wypełnij i wyślij
1 ZAŚWIADCZENIA O NIEZALEGANIU Z OPŁATAMI LUB STWIERDZAJĄCE STAN ZALEGŁOŚCI wypełnij i wyślij
1 BONIFIKATA OD OPŁAT ROCZNYCH Z TYTUŁU UZYTKOWANIA WIECZYSTEGO NIERUCHOMOŚCI GRUNTOWYCH wypełnij i wyślij
  Wybory:  
1 WNIOSEK O DOPISANIE DO SPISU WYBORCÓW  wypełnij i wyślij
  Budownictwo:  
1 WNIOSEK O NADANIE NUMERU PORZĄDKOWEGO BUDYNKU  wypełnij i wyślij
1 WNIOSEK O WYDANIE ZAŚWIADCZENIA O NADANIU NUMERU PORZĄDKOWEGO  wypełnij i wyślij
  Plany miejscowe:  
1 SPORZĄDZENIE LUB ZMIANA MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO  wypełnij i wyślij
1  ZAŚWIADCZENIA O PRZEZNACZENIU TERENU W PLANIE MIEJSCOWYM wypełnij i wyślij
  Informacja publiczna:  
1 UDOSTĘPNIANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ NA WNIOSEK  wypełnij i wyślij
1 WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE  wypełnij i wyślij
  Drogi lokalne:  
1 ZEZWOLENIE NA UMIESZCZENIE REKLAMY W PASIE DROGOWYM  wypełnij i wyślij
  Środowisko:  
1 ZEZWOLENIE NA USUNIĘCIE DRZEW I KRZEWÓW  wypełnij i wyślij
  Honorowy patronat:  
 1 OBJĘCIE PATRONATEM IMPREZ O CHARAKTERZE LOKALNYM I PONADLOKALNYM wypełnij i wyślij
                                                                                                                                                         
2. Akceptowalnymi formatami plików dołączanych do formularzy są:
  • DOC, DOCX, RTF, ODT, TXT, PDF
  • XLS, XSLX, ODS
  • GIF, TIF, JPG, PNG
 
3. Konto użytkownika.
Obywatel składający wniosek przez ePUAP musi mieć konto użytkownika na tej platformie oraz bezpieczny podpis elektroniczny lub profil zaufany pozwalające na podpisywanie dokumentów elektronicznych. Profil zaufany zakładamy na ePUAP tutaj a potwierdzić możemy w Urzędzie Gminy Kętrzyn więcej tutaj.

4. Konto użytkownika ePUAP można założyć tutaj.

Osoby nieposiadające bezpiecznego podpisu elektronicznego mogą złożyć wniosek o potwierdzenie profilu zaufanego, który należy potwierdzić stawiając się osobiście w dowolnym punkcie potwierdzania profilu zaufanego (np. w Urzędzie Gminy Kętrzyn w godzinach pracy urzędu).
 
 W celu skorzytania z ePUAP niezbędne jest spełnienie dwóch warunków:
  • założenie indywidualnego (darmowego) konta użytkownika na platformie ePUAP
  • posiadanie profilu zaufanego ePUAP - użytkownik posiadający Profil Zaufany ma możliwość podpisywania pism kierowanych drogą elektroniczną do urzędów administracji publicznej. W tym zakresie podpis elektroniczny potwierdzony danymi Profilu Zaufanego jest bezpłatną alternatywą dla bezpiecznego podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym kwalifikowanym certyfikatem.
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyla informację: Robert Skórka Data wytworzenia informacji: 2015-07-03 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Robert Skórka Data wprowadzenia do BIP 2015-07-03 08:49:05
Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka Data udostępnienia informacji: 2015-07-03 08:49:45
Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka Data ostatniej zmiany: 2015-12-17 14:12:28
Artykuł był wyświetlony: 2772 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2015-06-22 14:39:29

Akapit nr 1 - brak tytułu

Pracodawcy, którzy zawarli umowę o pracę z młodocianymi pracownikami w celu przygotowania zawodowego, po zakończeniu nauki zawodu lub przyuczeniu do wykonywania określonej pracy, mogą otrzymać pomoc w formie dofinansowania kosztów kształcenia młodocianych pracowników. Poniżej przedstawiamy działania, jakie należy podjąć aby otrzymać dofinansowanie z tytułu poniesionych kosztów kształcenia młodocianych zatrudnionych w celu przygotowania zawodowego.
 
WAŻNE INFORMACJE
Zgodnie z art. 70b ust. 1 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, dofinansowanie kosztów kształcenia przysługiwać będzie pracodawcom, którzy zawarli z młodocianymi pracownikami umowę o pracę w celu przygotowania zawodowego, jeżeli:
  1. pracodawca lub osoba prowadząca zakład w imieniu pracodawcy albo osoba zatrudniona u pracodawcy posiada kwalifikacje wymagane do prowadzenia przygotowania zawodowego młodocianych określone w przepisach w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania
  2. młodociany pracownik ukończył naukę zawodu lub przyuczenie do wykonywania określonej pracy i zdał egzamin, zgodnie z przepisami, o których mowa w pkt. 1
 
Wysokość kwoty dofinansowania kosztów kształcenia jednego młodocianego pracownika wynosi:
  1. w przypadku nauki zawodu - do 8081 zł przy okresie kształcenia wynoszącym 36 miesięcy; jeżeli okres kształcenia jest krótszy niż 36 miesięcy, kwotę dofinansowania wypłaca się w wysokości proporcjonalnej do okresu kształcenia;
  2. w przypadku przyuczenia do wykonywania określonej pracy - do 254 zł za każdy pełny miesiąc kształcenia.
Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika należy złożyć w terminie 3 miesięcy od dnia zdania przez młodocianego pracownika egzaminu
 

Akapit nr 2 - brak tytułu

Wysokość kwoty dofinansowania kosztów kształcenia jednego młodocianego pracownika wynosi:
  1. w przypadku nauki zawodu - do 8081 zł przy okresie kształcenia wynoszącym 36 miesięcy; jeżeli okres kształcenia jest krótszy niż 36 miesięcy, kwotę dofinansowania wypłaca się w wysokości proporcjonalnej do okresu kształcenia;
  2. w przypadku przyuczenia do wykonywania określonej pracy - do 254 zł za każdy pełny miesiąc kształcenia.
Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika należy złożyć w terminie 3 miesięcy od dnia zdania przez młodocianego pracownika egzaminu
 

NALICZANIE DOFINANSOWANIA

Zgodnie z art. 70 b ust. 2 pkt. 2 ustawy o systemie oświaty dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika w przypadku przyuczenia do wykonywania określonej pracy wypłacane jest za każdy pełny miesiąc kształcenia. Przepisy nie przewidują w przypadku „przyuczenia” wypłaty za niepełne miesiące, proporcjonalnie do okresu trwania przyuczenia w ostatnim miesiącu umowy. Należy jednak podkreślić, że określenie „pełny miesiąc” w przypadku przyuczenia oznacza pełny miesiąc liczony od daty zawarcia umowy, nie zaś pełny miesiąc kalendarzowy. W przypadku nauki zawodu przepisy art. 70b ustawy o systemie oświaty nie nakładają ograniczenia wypłaty dofinansowania jedynie za pełne miesiące. Ponadto w art. 70b ust. 5 wskazuje się konieczność wypłaty dofinansowania proporcjonalnie do okresu trwania umowy o pracę w celu przygotowania zawodowego np. w przypadku jej rozwiązania z przyczyn niezależnych od pracodawcy i podjęcia przez młodocianego nauki zawodu u innego pracodawcy. Zatem w przypadku niepełnych miesięcy nauki zawodu dofinansowanie jest wypłacane proporcjonalnie do okresu trwania nauki w ostatnim miesiącu umowy, tj. także za dni niepełnego miesiąca.

DOFINANSOWANIE KSZTAŁCENIA MŁODOCIANYCH PRACOWNIKÓW JAKO POMOC DE MINIMIS

Art. 70b ust. 11 ustawy o systemie oświaty nakazuje traktować dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianych pracowników, jako pomoc de minimis udzielaną zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1407/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352 z 24.12.2013, s. 1) lub rozporządzeniu Komisji (UE) nr 1408/2013 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis w sektorze rolnym (Dz. Urz. UE L 352 z 24.12.2013, s. 9).
Pracodawca składając wniosek o dofinansowanie kształcenia młodocianych musi zatem dodatkowo do wniosku dołączyć następujące dokumenty:
  1. Wypełniony formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (tj. załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2010 r., Nr 53, poz. 311 z późn. zm.));
  2. Wszystkich zaświadczeń (kopie) o pomocy de minimis, jakie otrzymał w roku podatkowym, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat podatkowych, albo oświadczenia o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenia o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie;
Przedsiębiorca, który korzysta z pomocy de minimis nie może przekroczyć określonego prawem limitu. Zgodnie z przepisami, całkowita kwota pomocy de minimis przyznanej przez państwo członkowskie jednemu przedsiębiorstwu nie może przekroczyć 200 tys. euro w okresie trzech lat podatkowych (100 tys. euro dla jednego przedsiębiorstwa prowadzącego działalność zarobkową w zakresie drogowego transportu towarów).
Limit dla pomocy de minimis jest określony na trzy lata. Lata, które w tym celu należy brać pod uwagę to lata budżetowe stosowane przez podmiot gospodarczy w danym państwie członkowskim do celów podatkowych. Okres trzech lat należy oceniać w sposób ciągły, zatem dla każdego przypadku nowej pomocy de minimis należy ustalić łączną kwotę pomocy de minimis przyznaną w ciągu danego roku budżetowego oraz dwóch poprzedzających go lat budżetowych. W tym celu powinno się uwzględnić pomoc przyznaną przez państwo członkowskie, nawet gdy jest ona finansowana w całości lub w części ze środków Wspólnoty Europejskiej.

WYMAGANE DOKUMENTY
  1. Wniosek o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika (Załącznik nr 1)
  2. Do wniosku należy dołączyć:
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje do prowadzenia kształcenia zawodowego młodocianych pracowników przez pracodawcę lub osobę prowadzącą zakład w imieniu pracodawcy albo osobę zatrudnioną u pracodawcy na umowę o pracę,
  • W przypadku, gdy kształcenie prowadzi osoba prowadząca zakład w imieniu pracodawcy lub osoba zatrudniona u pracodawcy niezbędne jest przedłożenie kopii dokumentu potwierdzającego jej zatrudnienie u pracodawcy,
  • Kopię umowy o pracę z młodocianym pracownikiem zawartej w celu przygotowania zawodowego wraz z ewentualnymi aneksami,
  • Kopię odpowiednio dyplomu lub świadectwa potwierdzającego zdanie egzaminu zawodowego, albo zaświadczenie potwierdzające zdanie tego egzaminu przez młodocianego pracownika,
  • Wypełniony formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (Załącznik nr 2),
  • Kopie wszystkich zaświadczeń o pomocy de minimis, jakie beneficjent pomocy (tj. pracodawca) otrzymał w roku podatkowym, w którym ubiega się o pomoc, oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat podatkowych, albo oświadczenie o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie (Załącznik nr 3), albo oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy w tym okresie (Załącznik nr 4).
Uwaga:
Załączone kopie należy potwierdzić za zgodność z oryginałem.
 

TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Wnioski o dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika składa się w terminie 3 miesięcy od dnia zdania przez młodocianego pracownika egzaminu z nauki zawodu lub przyuczenia do wykonywania określonej pracy.

FORMA PRZYZNANIA DOFINANSOWANIA
Dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników przyznawane jest przez Wójta Gminy Kętrzyn w drodze decyzji administracyjnej.


TRYB ODWOŁAWCZY

Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Olsztynie za pośrednictwem Wójta Gminy Kętrzyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.


TERMIN REALIZACJI SPRAWY

Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego – załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowanej nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania, zaś w postępowaniu odwoławczym – w ciągu miesiąca od dnia otrzymania odwołania.


UWAGI
  1. O zawarciu umowy o pracę z młodocianym pracownikiem, zamieszkałym na terenie Gminy Kętrzyn, pracodawca jest zobowiązany powiadomić Wójta Gminy Kętrzyn (Załącznik nr 5 lub na własnym druku), a w przypadku pracodawcy będącego rzemieślnikiem – również izbę rzemieślniczą właściwą ze względu na siedzibę rzemieślnika, co umożliwi zaplanowanie środków na dofinansowanie kształcenia (obowiązek wynikający z § 3a Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania)
  2. Pracodawca w jednym wniosku ubiega się dofinansowanie kosztów kształcenia tylko jednego młodocianego.



    MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY


Urząd Gminy Kętrzyn, ul. T. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn
pok. 33 tel. 089 751-24-74 wew. 33




PODSTAWA PRAWNA
  1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, art. 70b (Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z póź. zm.);
  2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie przygotowania zawodowego młodocianych i ich wynagradzania (Dz. U. z 2014 r., poz. 232);
  3. Rozporządzenie MENiS z dnia 15 grudnia 2010 r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz. U. z 2010 r. Nr 244, poz. 1626);
  4. Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (Dz. U. z 2007 r., Nr 59, poz. 404 z późn. zm.);
  5. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 29 marca 2010 r. w sprawie zakresu informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis (Dz. U. z 2010 r., Nr 53, poz. 311 z późn. zm.).
     
     

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyla informację: Agnieszka Andrzejewska Data wytworzenia informacji: 2015-06-22 14:39:29
Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Andrzejewska Data wprowadzenia do BIP 2015-06-22 14:39:29
Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka Data udostępnienia informacji: 2015-06-22 14:47:45
Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka Data ostatniej zmiany: 2017-10-18 07:21:36
Artykuł był wyświetlony: 3738 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wybory prezydenckie - 10 maja 2015 r.

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2015-03-24 12:52:48

Akapit nr 1 - brak tytułu

   
  •  WYNIKI WYBORÓW W GMINIE KĘTRZYN PO I TURZE WYBORÓW
ZOBACZ
  • 27 kwietnia 2015 r. - Zarządzenie Wójta Gminy Ketrzyn nr 35/2015 w sprawie wyznaczenia osób odpowiedzialnych za ochronę lokali wyborczych w czasie przerwy w głosowaniu spowodowanej nadzwyczajnymi wydarzeniami
zobacz
  •  20 kwietnia 2015 r. - Zarządzenie Wójta Gminy Ketrzyn nr 33/2015 w sprawie ustanowienia operatorów obsługi informatycznej obwodowych komisji wyborczych w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 10 maja 2015 roku.
zobacz
  • 20 kwietnia 2015 r. - Zarządzenie Wójta Gminy Ketrzyn nr 32/2015 w sprawie ustanowienia koordynatora gminnego obsługi informatycznej w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 10 maja 2015 roku.
zobacz
  •  20 kwietnia 2015 r. - Zarządzenie Wójta Gminy Ketrzyn nr 31/2015 w sprawie powołania Obwodowych Komisji Wyborczych na terenie Gminy Kętrzyn w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 10 maja 2015 roku.
 zobacz
  •  17 kwietnia 2015 r. - Informacja o losowaniu kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych na terenie Gminy Kętrzyn
zobacz
  •  17 kwietnia 2015 r. - Informacja Wójta Gminy Kętrzyn o sporządzeniu spisu wyborców oraz o miejscu i czasie jego udostępniania w związku z wyborami Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonymi na dzień 10 maja 2015 r.
zobacz
  •  14 kwietnia 2015 r. - Informacja WójtaGminy Kętrzyn w sprawie przyjmowania zgłoszeń kandydatów na członków obwodowych komisji wyborczych w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej , zarządzonych na dzień 10 maja 2015 r.
zobacz
  •  02 kwietnia 2015 r. - Obwieszczenie Wójta Gminy Kętrzyn w sprawie informacji o numerach i granicach obwodów głosowania, wyznaczonych siedzibach obwodowych komisji wyborczych, lokalach obwodowych komisji wyborczych dostosowanych do potrzeb wyborców niepełnosprawnych, o mozliwości do głosowania korespondencyjnego i przez pełnomocnika w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zarządzonych na dzień 10 maja 2015 r.
zobacz
  •  23 marca 2015 r. - Informacja Okręgowej Komisji Wyborczej Nr 43 w Olsztynie o składzie, siedzibie i pełnionych dyżurach.
 zobacz
  • 24 marca 2015 r. - Zarządzenie Wójta Gminy Kętrzyn w sprawie wyznaczenia na obszarze Gminy Kętrzyn miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie urzędowych obwieszczeń wyborczych i plakatów komitetów wyborczychw wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej zarządzonych na dzień 10 maja 2015 r.
zobacz
  • 17 marca 2015 r. - Zarządzenie Wójta Gminy Kętrzyn w sprawie ustanowienia pełnomocnika do spraw wyborów, urzędnika wyborczego
zobacz
  • 4 lutego 2015 r. - POSTANOWIENIE MARSZAŁKA RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ o zarządzeniu wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej
zobacz
  • 30 stycznia 2015 r. - Wyjaśnienia Państwowej Komisji Wyborczej dotyczące udziału w pracach obwodowych komisji wyborczych
zobacz

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyla informację: Marek Olszewski Data wytworzenia informacji: 2015-03-24 12:52:48
Osoba, która odpowiada za treść: Marek Olszewski Data wprowadzenia do BIP 2015-03-24 12:52:48
Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka Data udostępnienia informacji: 2015-03-24 12:53:14
Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka Data ostatniej zmiany: 2015-07-07 11:13:25
Artykuł był wyświetlony: 2178 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Radni - podział na obwody - kontakt

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2015-03-12 14:43:54

Akapit nr 1 - brak tytułu

Numer obwodu
Granice obwodu
Radny
1
Sołectwo Linkowo
Miejscowości: Kotkowo, Linkowo, Owczarki
Sołectwo Filipówka
Miejscowości: Filipówka, Porębek
BEATA BOHDANOWICZ
Tel. 533 532 617
2
Sołectwo Gałwuny
Miejscowości: Borki, Gałwuny, Kaskajmy, Katkajmy, Olchowo, Ostry Róg
Sołectwo Gnatowo
Miejscowości: Bałtrucie, Działki, Gnatowo, Gnatowo Kolonia, Marszewo
Sołectwo Jeżewo
Miejscowości: Banaszki, Gromki, Jeżewo, Nowy Mikielnik
MIROSŁAW TOMASIK
Tel. 504 293 614
3
Część Sołectwa Biedaszki
Miejscowości: Biedaszki, Nowy Młyn, Smokowo
TERESA JUCHNIEWICZ
Tel. 692 490 221
 
4
Część Sołectwa Biedaszki
Miejscowości: Biedaszki Małe, Trzy Lipy
RENATA OLECHNOWICZ
Tel. 797 839 868
5
 
Sołectwo Muławki
Miejscowości: Grabno, Muławki, Wymiary
Sołectwo Pręgowo
Miejscowość Pręgowo
Sołectwo Sławkowo
Miejscowości: Muławski Dwór, Sławkowo, Windykajmy, Wólka
TADEUSZ DEPTUŁA
Tel. 502 598 866
6
Sołectwo Wilkowo
Miejscowości: Henrykowo, Łazdoje, Stachowizna, Stadniki, Wilkowo
LESZEK TWAROGOWSKI
Tel. 601 694 689
7
Sołectwo Nowa Wieś Kętrzyńska
Miejscowości: Brzeźnica, Nowa Wieś Kętrzyńska, Nowa Wieś Mała
Sołectwo Wajsznory
Miejscowości: Jurki, Wajsznory, Wilamowo
TADEUSZ ŁADOSZ
Tel. 791 439 280
8
Sołectwo Nakomiady
Miejscowości: Godzikowo, Nakomiady, Poganowo, Poganówko, Zalesie Kętrzyńskie
JADWIGA BAZYLUK
Tel. 513 993 653
 
9
Sołectwo Koczarki
Miejscowość Koczarki
Sołectwo Langanki
Miejscowość Langanki
Sołectwo Salpik
Miejscowości: Bałowo, Przeczniak, Salpik, Sykstyny, Ugiertowo
AGNIESZKA ROSZIG
Tel. 697 630 690
10
 
Część Sołectwa Kruszewiec
Miejscowość: Karolewo od numeru 1 do numeru 11,
Miejscowość Kruszewiec
IWONA RAŁOWIEC
Tel. 721 055 255
11
Część Sołectwa Kruszewiec
Miejscowość Karolewo od numeru 12 do końca,
Miejscowość Cegielnia
ANDRZEJ SIENKIEWICZ
Tel. 516 104 069
 
12
Sołectwo Pożarki
Miejscowości: Kwiedzina, Martiany, Osewo, Owczarnia, Pożarki
Sołectwo Czerniki
Miejscowości: Czerniki, Gierłoż, Góry, Rybniki, Strzyże
TOMASZ RUTKOWSKI
Tel. 531 022 533
13
Sołectwo Wopławki
Miejscowość Wopławki
EUGENIUSZ SZCZURKO
Tel. 606 373 982
14
Sołectwo Mażany
Miejscowości: Dąbrowa, Gryzławki, Jankowo, Mażany, Parcz, Suchodoły
ZBIGNIEW RUTKOWSKI
Tel. 660 565 166
15
Sołectwo Nowa Różanka
Miejscowość Nowa Różanka
Sołectwo Stara Różanka
Miejscowości: Stara Różanka, Wymiarki
ŻUKOWSKI IRENEUSZ
Tel. 607 882 976
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyla informację: Jagoda Pyrka Data wytworzenia informacji: 2015-03-12 14:43:54
Osoba, która odpowiada za treść: Jagoda Pyrka Data wprowadzenia do BIP 2015-03-12 14:43:54
Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka Data udostępnienia informacji: 2015-03-12 14:44:37
Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka Data ostatniej zmiany: 2017-10-04 13:37:01
Artykuł był wyświetlony: 2749 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zarządzenie Wójta w sprawie zatwierdzenia ofert na realizację zadań publicznych

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2015-02-26 07:26:59

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyla informację: Jadwiga Nowińska Data wytworzenia informacji: 2015-02-26 07:26:59
Osoba, która odpowiada za treść: Jadwiga Nowińska Data wprowadzenia do BIP 2015-02-26 07:26:59
Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka Data udostępnienia informacji: 2015-02-26 07:28:20
Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka Data ostatniej zmiany: 2017-04-04 14:51:40
Artykuł był wyświetlony: 8678 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wójt Gminy Kętrzyn

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2015-02-18 15:14:04

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
     mgr inż. Paweł Krzysztof Bobrowski

                  tel: (+48 89)  751 24 74
                  fax: (+48 89) 751 27 46

 

 

 

     Wójt Gminy sprawuje funkcję administracji samorządowej I instancji w zakresie zadań własnych i zleconych.

 

Do zadań Wójta należy w szczególności:
1) kierowanie bieżącymi sprawami Gminy oraz reprezentowanie jej na zewnątrz.
2) przygotowywanie wniosków pod obrady Rady Gminy;
3) składanie Radzie sprawozdań ze swojej działalności oraz informacji z wykonania uchwał Rady;
4) sprawowanie nadzoru nad bieżącą gospodarką finansową Gminy ;
5) składanie oświadczeń woli w sprawach związanych z prowadzeniem bieżącej działalności Gminy;
6) podejmowanie działań i czynności dla wykorzystania mienia Gminy zgodnie z jego przeznaczeniem i zasadą racjonalnej gospodarki oraz składanie w tych sprawach wniosków i propozycji Radzie Gminy;
7) podejmowanie i inicjowanie działań w sprawach publicznych o znaczeniu lokalnym, które nie są zastrzeżone dla innych podmiotów;
8) uczestniczenie w pracach związków i porozumień międzygminnych, uzgadnianie wstępnej treści tych porozumień oraz organizowanie zadań wynikających z zawartych już porozumień;
9) załatwianie wniosków oraz udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych;
10) reprezentowanie Gminy i jej organów w postępowaniach sądowych i administracyjnych, a także przed Trybunałem Konstytucyjnym i organami administracji rządowej;
11) podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności;
12) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych
13) dokonywanie mianowania pracowników na stanowiskach kierowniczych (i innych, określonych Statutem Gminy);
14) dokonywanie rocznych ocen kwalifikacyjnych pracowników mianowanych, w oparciu o wyniki ich pracy oraz dokumenty znajdujące się w aktach osobowych;
15) zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkich pracowników;
16) koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy;
17) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu;
18) wydawanie decyzji w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej;
19) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców;
20) przedkładanie Wojewodzie i Regionalnej Izbie Obrachunkowej uchwał Rady Gminy w ustawowo oznaczonym terminie;
21) nadzorowanie realizacji zadań zleconych w zakresie administracji rządowej oraz przejętych w ramach porozumień;
22) udzielanie upoważnień pracownikom Urzędu do wydawania, w imieniu Wójta, decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
23) przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków.
24) przyjmowanie od pracowników samorządowych oświadczeń o ich stanie majątkowym:
25) wykonywanie innych zadań, zastrzeżonych do kompetencji wójta przez przepisy prawa oraz uchwały Rady Gminy;

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyla informację: Robert Skórka Data wytworzenia informacji: 2015-02-18 15:14:04
Osoba, która odpowiada za treść: Robert Skórka Data wprowadzenia do BIP 2015-02-18 15:14:04
Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka Data udostępnienia informacji: 2015-02-18 15:15:22
Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka Data ostatniej zmiany: 2015-02-18 15:15:22
Artykuł był wyświetlony: 3283 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

INFORMACJA WÓJTA GMINY KĘTRZYN

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2015-01-30 09:59:26

Akapit nr 1 - brak tytułu

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyla informację: Małgorzata Barna Data wytworzenia informacji: 2015-01-30 09:59:26
Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Barna Data wprowadzenia do BIP 2015-01-30 09:59:26
Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka Data udostępnienia informacji: 2015-01-30 09:59:43
Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka Data ostatniej zmiany: 2017-07-13 09:52:11
Artykuł był wyświetlony: 2568 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wójt Gminy Kętrzyn ogłasza otwarty konkurs ofert

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2015-01-15 07:30:22

Akapit nr 1 - brak tytułu

na realizację zadań publicznych w 2015 r.

w formie wspierania wykonywania zadań publicznych wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie ich realizacji

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Kętrzyn
Osoba, która wytworzyla informację: Jadwiga Nowińska Data wytworzenia informacji: 2015-01-15 07:30:22
Osoba, która odpowiada za treść: Jadwiga Nowińska Data wprowadzenia do BIP 2015-01-15 07:30:22
Wprowadził informację do BIP: Robert Skórka Data udostępnienia informacji: 2015-01-15 07:39:46
Osoba, która zmieniła informację: Robert Skórka Data ostatniej zmiany: 2016-01-08 14:38:27
Artykuł był wyświetlony: 1720 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Nawigacja między stronami listy informacji

ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu