ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY/CZASOWYDrukuj informacjęSprawa: ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY/CZASOWY

Szczegóły informacji

ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY/CZASOWY

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: EWIDENCJA LUDNOŚCI

Ogłoszono dnia: 2009-04-22 11:26:19

Termin załatwienia

Niezwłocznie – od ręki

Osoba kontaktowa

Alina Romejko

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Kętrzyn

Telefon kontaktowy

089 751 24 74 wew. 23

Adres e-mail

ewidencja@gminaketrzyn.pl

Sposób załatwienia

Wypełniony druk: Zgłoszenie pobytu stałego/czasowego (odrębny dla każdej meldującej się osoby)

Do wglądu:
- Dowód osobisty
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu)
- Odpis aktu urodzenia dziecka

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Ketrzyn, pokój 23

Wymagane Dokumenty

Wypełniony druk: Zgłoszenie pobytu stałego/czasowego (odrębny dla każdej meldującej się osoby)

Do wglądu:
- Dowód osobisty
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja
administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu)
- Odpis aktu urodzenia dziecka

Czas realizacji

Niezwłocznie – od ręki

Opłaty

Nie pobiera się

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Uwagi

Przy zameldowaniu na pobyt stały należy przedstawić potwierdzenie pobytu w lokalu osoby zgłaszającej pobyt stały, dokonane przez właściciela lub inny podmiot dysponujący tytułem prawnym do lokalu.

Podstawa prawna

NOWOŚĆ!!!

Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad3 miesiące można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie.

Zameldowania się w miejscu pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące, wymeldowania się z miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące, zgłoszenia wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej oraz powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.3)), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach – innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości.”;
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity – Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z póź. zm.);

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony