Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO/CZASOWEGODrukuj informacjęSprawa: WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO/CZASOWEGOSzczegóły informacji
WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO/CZASOWEGO
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: EWIDENCJA LUDNOŚCI
Ogłoszono dnia: 2009-04-22 10:50:15
Termin załatwienia
Niezwłocznie – od ręki
Osoba kontaktowa
Justyna Bohdanowicz
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Kętrzyn
Telefon kontaktowy
089 751 24 74 wew. 23
Adres e-mail
ewidencja@gminaketrzyn.pl
Sposób załatwienia
Wypełniony druk: Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego/czasowego.
Do wglądu:
Dowód osobisty
Do wglądu:
Dowód osobisty
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Kętrzyn, pokój 23
Wymagane Dokumenty
Wypełniony druk: Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego/czasowego.
Do wglądu:
Dowód osobisty
Do wglądu:
Dowód osobisty
Czas realizacji
Niezwłocznie – od ręki
Opłaty
Nie pobiera się
Tryb odwoławczy
Nie przysługuje
Uwagi
Wymeldowania należy dokonać osobiście lub przez pełnomocnika.
Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują opiekunowie prawni
Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują opiekunowie prawni
NOWOŚĆ!!!
Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad3 miesiące można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie.
Zameldowania się w miejscu pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące, wymeldowania się z miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące, zgłoszenia wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej oraz powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.3)), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach – innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości.”;
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity – Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z póź. zm.);