ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO/CZASOWEGODrukuj informacjęSprawa: WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO/CZASOWEGO

Szczegóły informacji

WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO/CZASOWEGO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: EWIDENCJA LUDNOŚCI

Ogłoszono dnia: 2009-04-22 10:50:15

Termin załatwienia

Niezwłocznie – od ręki

Osoba kontaktowa

Justyna Bohdanowicz

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Kętrzyn
 

Telefon kontaktowy

089 751 24 74 wew. 23

Adres e-mail

ewidencja@gminaketrzyn.pl
 

Sposób załatwienia

Wypełniony druk: Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego/czasowego.

Do wglądu:
Dowód osobisty
 

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Kętrzyn, pokój 23
 

Wymagane Dokumenty

Wypełniony druk: Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego/czasowego.

Do wglądu:
Dowód osobisty

Czas realizacji

Niezwłocznie – od ręki

Opłaty

Nie pobiera się
 

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje
 

Uwagi

Wymeldowania należy dokonać osobiście lub przez pełnomocnika.
Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują opiekunowie prawni
NOWOŚĆ!!!
Wymeldowania z dotychczasowego miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad3 miesiące można dokonać podczas zameldowania w nowym miejscu pobytu, wskazując adres dotychczasowego miejsca pobytu, z którego ma nastąpić wymeldowanie.
Zameldowania się w miejscu pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące, wymeldowania się z miejsca pobytu stałego lub czasowego trwającego ponad 3 miesiące, zgłoszenia wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej oraz powrotu z wyjazdu poza granice Rzeczypospolitej Polskiej można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem udzielonym w formie, o której mowa w art. 33 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071, z późn. zm.3)), po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego, a w uzasadnionych przypadkach – innego dokumentu pozwalającego na ustalenie tożsamości.”;
 

Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity – Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z póź. zm.);
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony