ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGODrukuj informacjęSprawa: WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO

Szczegóły informacji

WYMELDOWANIE Z MIEJSCA POBYTU STAŁEGO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: EWIDENCJA LUDNOŚCI

Ogłoszono dnia: 2009-04-22 10:50:15

Termin załatwienia

Niezwłocznie – od ręki

Osoba kontaktowa

Alina Romejko

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Kętrzyn

Telefon kontaktowy

089 751 24 74 wew. 23

Adres e-mail

ewidencja@gminaketrzyn.pl

Sposób załatwienia

Wypełniony druk: Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego.
Załączniki:
Zgłoszenie zmiany miejsca zamieszkania potwierdzone przez Wojskową Komendę Uzupełnień przed dokonaniem obowiązku meldunkowego /dotyczy osób posiadających kartę mobilizacyjną/.
Do wglądu:
Dowód osobisty, książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej)

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Kętrzyn, pokój 23

Wymagane Dokumenty

Wypełniony druk: Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego.
Załączniki:
Zgłoszenie zmiany miejsca zamieszkania potwierdzone przez Wojskową Komendę Uzupełnień przed dokonaniem
obowiązku meldunkowego /dotyczy osób posiadających kartę mobilizacyjną/.
Do wglądu:
Dowód osobisty, książeczka wojskowa (dotyczy osób podlegających ewidencji wojskowej)

Czas realizacji

Niezwłocznie – od ręki

Opłaty

Nie pobiera się

Tryb odwoławczy

Nie przysługuje

Uwagi

Wymeldowania należy dokonać osobiście.
Za osoby niepełnoletnie lub ubezwłasnowolnione obowiązku wymeldowania dokonują opiekunowie prawni

Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity – Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993 z póź. zm.);
- Ustawa z dnia 14.06.1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego /tekst.jedn.: Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn.zm./ Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 r. w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych niezbędnych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych /Dz.U. Nr 236, poz. 1999/.
- Ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej /tekst jedn. Dz.U. Nr 21, poz. 205, z późn. zm./.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony