ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Kętrzyn
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Sekretarz

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

SEKRETARZ GMINY KĘTRZYN

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2008-04-22 14:15:47 przez Użytkownik wprowadzający dane archiwalne

Akapit nr - brak tytułu

 
 
 
 
     tel: (+48 89)  751 24 74    wew. 11
     fax: (+48 89) 751 27 46
 
e-mail:
 
     Sekretarz Gminy realizuje zakres zadań i kompetencji, zgodnie z podziałem obowiązków pomiędzy Wójta i Sekretarza.
 
Do zadań Sekretarza należy:
1) opracowywanie projektów zmian w Regulaminie;
2) opracowywanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu;
3) opracowywanie zakresów czynności dla kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach pracy;
4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr;
5) przedkładanie wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
6) nadzór nad przygotowywaniem uchwał Rady Gminy i zarządzeń wójta;
7) zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego i obwieszczeń na terenie gminy;
8) bezpośredni nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych pracowników Urzędu oraz gminnych jednostek organizacyjnych;
9) nadzór nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków;
10) nadzór nad prawidłowym trybem załatwiania interpelacji i wniosków radnych;
11) nadzór nad przestrzeganiem zasady terminowego i rzetelnego załatwiania spraw obywateli;
12) koordynowanie i organizowanie działań związanych z wyborami, referendami i spisami powszechnymi;
13) nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej;
14) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawców;
15) sprawowanie kontroli dyscypliny pracy w Urzędzie;
16) sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem tajemnicy państwowej i służbowej;
17) organizowanie w Urzędzie kontroli, o której mowa w § 14.
18) koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w siedzibie Urzędu i zakupem środków trwałych;
19) nadzorowanie sprawności systemu łączności telefonicznej i sieci komputerowej;
20) nadzorowanie właściwego zabezpieczenia siedziby Urzędu;
21) realizacja innych zadań na polecenie lub z upoważnienia wójta
 
« powrót do poprzedniej strony